Оптимізація URL: кращий спосіб підвищення юзабіліті та систематизованого руху

Дата: 30.07.2013
Автор: ITUA
Время чтения: ~9 минут

Оптимізація URL: кращий спосіб підвищення юзабіліті та систематизованого руху

Дуже часто, веб-майстри і навіть практикуючі SEO фахівці забувають оптимізувати структуру посилань своїх веб-сайтів. Нумо розглянемо декілька порад, які допоможуть поліпшити URL структуру ваших веб-сайтів.

Отже, розіб’ємо елементи URL на дрібні шматочки, які дозволять нам зрозуміти призначення кожного елемента і його користь.

http: // eshop . mybrand . com / category / product

http:// – Протокол передачі даних (Hypertext Transfer Protocol) — це прикладний протокол для розподілених, спільних і інформаційних гіпермедійних систем http , є основою передачею даних у Всесвітній павутині. Коли справа доходить до оптимізації URL, http://є єдиним елементом, який в будь-якому випадку ми не можемо змінити.

eshop — ми вибрали, для того щоб налаштувати наш інтернет-магазин, як піддомен. Найкраще рекомендують використовувати тільки піддомени для частин вашого сайту, які відрізняються від назви основного сайту. Як правило, це роблять для того, щоб відокремити ваш інтернет-магазин від головного некомерційного сайту, або створити додатковий блог, як частина вашої маркетингової стратегії. Зверніть увагу на те, що піддомени діють як індивідуальні/відокремлені об’єкти від головного домену (mybrand.com) і в результаті вони формують свій власний контрольний профіль. Отже, дуже важливо бути обережним, якщо ви хочете створити піддомен для вашого сайту і розбавити посилання двома або більше найменуваннями (основний домен і один або кілька піддоменів).

mybrand — це доменне ім’я веб-сайту. Доменні слова, які були куплені з метою підвищення рівня доменного імені/ключове слово. Уже не представляється можливим, через алгоритмічне поновлення виконане Google в 2012 році. Таким чином, найкращим початком для побудови нового сайту з нуля, є використання спорідненої області вашого бренду замість точного імені домена.

.com — це розширення доменного імені, яке є найпопулярнішим на сьогоднішній день. Менш популярними є розширення .org і .net. Університети часто використовують розширення .edu. Якщо ви створюєте веб-сайт для місцевого бізнесу, скажімо, в Греції, рекомендується використовувати спеціальне розширення домену країни (.Gr). З іншого боку, якщо у вас є бізнес, який залучає міжнародну аудиторію (наприклад, готель в Хіос), найкраще купувати домен з розширенням .com, а потім, якщо ваш сайт є багатомовним, використовувати географічну прив’язку для кожної мови веб-сайту за допомогою інструментів веб-майстрів в Google.

category – є підпапкою сайту. Для того щоб бути корисним і інформативним для користувачів, необхідно використовувати зрозумілі і доступні назви для всіх вкладених папок вашого сайту. Наприклад, якщо ви продаєте в Інтернеті сукні та спідниці, у вас має бути дві різні сторінки для кожної категорії.

Приклад URL: http://eshop.mybrand.com/dresses/product

width=

Краще, якщо ви створите кілька категорій, які будуть вміщати і підкатегорії. Наприклад, якщо ваш інтернет-магазин пропонує як одяг для чоловіків і жінок, у вас повинна бути одна категорія для чоловіків і одна для жінок, а потім повинен існувати підрозділ для певних видів одягу (наприклад, сукні).

Приклад URL: http://eshop.mybrand.com/women/dresses/product

product — це фактична сторінки, так що в цьому прикладі, назвою сторінки буде назва продукту.

Повний URL, наприклад: http://eshop.mybrand.com/women/dresses/maxi-dress-ilios

З такою адресою ми радимо:

Для того, щоб здійснити ефективну оптимізацію URL потрібно підходити до неї з боку копірайтерів. Це означає, що ваші посилання повинні:

  1. Бути інформативними і якомога коротшими, без таких слів: як, для і так далі.
  2. Вміщувати необхідні ключі, які краще розташовувати спочатку слова.
  3. Намагайтеся не повторювати ключові слова між категоріями і назвами товарів (сторінок).
  4. Використовувати дефіс замість підкреслення, так як Google та інші пошукові системи вважають за краще сканувати та індексувати URL.
  5. Не повинно бути вживання великої літери. Так що, не друкуйте ВЕЛИКИМИ ЛІТЕРАМИ ключові слова в URL.
  6. Не генеруватися динамічно, тому що це може привести до дублювання URL-адреси, за рахунок ідентифікаторів сесій, сортування, тощо. Кращий спосіб виправити дублікати запитів URL-адрес — розміщення близького тега до кожній не близькій (дублювання URL) в сторінках вашого сайту.

На закінчення, хотілося б додати, що очищення і оптимізація URL-адрес дозволяє розшифрувати їх швидко і легко, дозволяючи зручно користуватися. У той же час оптимізація URL допоможе пошуковим системам (роботам) ходити по сторінках та індексувати, ранжувати їх вище завдяки розширеній оптимізації, що ви виконали.

Планируете будущий проект с нами?
Планируете будущий проект с нами?

Мы всегда рады поделиться своим опытом и помочь вашему бизнесу быстрее развиваться.

Начать работу с нами