11 важливих експериментів SEO, про які вам необхідно знати

Дата: 06.08.2013
Автор: ITUA
Время чтения: ~12 минут

11 важливих експериментів SEO, про які вам необхідно знати

Якщо ви працюєте в області SEO (Оптимізація пошукової системи) або ви власник бізнесу в Інтернеті, ви напевне знаєте, що SEO не може розглядатися як точна наука. Інтернет постійно розвивається і удосконалення та розвиток своїх знань, напрацювань не може залишатися. Ця стаття познайомить вас із 11-річними експериментами, які були перевірені на ефективність SEO — ми розкриваємо вам, які методи є успішними і які є менш ефективними.

1. Twitter і Google + та їх вплив на результати пошуку

Коли були опубліковані реальні пошукові результати Google, виявилося, що Twitter став теж його невід’ємною частиною. Тим не менше, Google відмовився від своїх результатів, в результаті після того, як вони були опубліковані. Цей тест, орієнтований на виявлення, чи Twitter і надалі впливає на результати пошуку Google, сконцентруровавшись на одному повідомленні, яке перераховується на неіндексовані URL.

Результати цього експерименту чітко показали, що все ще існує суттєве число сайтів, які підписують свої рейтинги за допомогою Twitter, хоча це набагато повільніше. Коли справа потрапляє до Google+, посилання перетворюються з соціальних у пошукові, які набагато швидці і результати стають доступними в пошуковій системі протягом кількох хвилин.

2. URL-адреса звичайного тексту, без посилання

Коли пишеться простий або науковий текст, посилання повинні бути прописані відповідно до визначених правил. Якщо вони просто записані без логічного зв’язку, це має значення для Google?

Такий досвід не дав позитивного результату. Існує не таке велике число інтернет-користувачів, яких може залучити нова URL, де не буде представлено ні одного нормального текстового посилання.

3. Вплив блогів

Обсяг трафіку невеликих фінансових фірм, був низьким протягом декількох місяців. Коли сайт почав проводити ефективну маркетингову кампанію в Інтернет, розробники почали об’єднання громадських медіа з регулярними повідомленнями, щоб досягти збільшення трафіку веб-сайту в майбутньому. Вони вели безперервно блоги протягом 100 днів і що в результаті вийшло.

Коли власники маленького бізнесу починали вести блог, трафік відвідування їх сайтів значно виріс. Це експеримент показав подвійний результат — кращу оптимізацію результатів пошуку і збільшення контенту.

4. PageRank (ранжирування посилань)

Воно показує значимість сайту за наявністю кількості ресурсів, що посилаються на неї. В експерименті брали участь два нових сайту, в яких сформували посилання на два авторитетних сайти. Перший сайт мав тисячі посилань, а другий налічував скромну кількість.

Цей експеримент привів до висновку, що кількість існуючих зворотних посилань, які доступні на сайті, серйозно не впливає на пріоритет сайту.

5. SEO та великі літери

Були надруковані ті ж ключові слова в заголовку великими і прописними буквами. Це свідчить про те, що пошукова система розрізняє великі та малі літери. Подивімося, чи підніметься рейтинг за допомогою великих літер?

Цей тест показав, що суттєвої різниці в займаних позиціях, по ключам надрукованими великими або прописними буквами немає. Проте, великі літери впливають на URL — якщо він містить такі, цілком ймовірно, що сайт займе більше позицій.

6. Перехоплення контенту

Алгоритм Google полягає в тому, що він не відображає дубльований контент в результатах пошуку. Проте, існує можливість для сайту, який копіює чужий контент, перехоплювати його. В такому випадку можна вийти вгору в пошуковій системі Google. Джерело ж може більше не відобразитися в результатах пошуку.

На жаль, такий досвід показав позитивні результати. Проте, у Google є деякі методи боротьби, які здатні запобігти цю неетичну дію.

Відновлення після штрафних санкцій

Наскільки складно оговтатися після виставлених штрафних санкцій? В ході дослідження аналізуються дані до і після поновлення Google.

Дуже важко відновити рух в позитивну сторону по SEO після поновлення Google і, зрозуміло, це займе значний проміжок часу. Проте, ще існує надія на відновлення попереднього рейтингу, якщо стратегія SEO узгоджена і ефективна.

8. Значення кнопки Google+ 1

Функція Search Plus My World в Google повинна була зробити Google+ більш важливим для записів. Чи працює це?

Кілька значень +1 не є істотними і вони не дають ніякої різниці при побудові рейтингу в Google. Однак, ця функція має сенс і з іншої точки зору. Коли користувачеві подобається ваша сторінка і він відзначає її позитивним кліком, вона підніметься в рейтингу для всіх ваших друзів.

9. Швидке ранжування для нового сайту

Після поновлення Penguin, мало вагомим сайтам дуже важко піднятися у рейтингу. Чи може новий веб-сайт, швидко отримати високий рейтинг за ключовим словом? Для того, щоб перевірити це, на новому веб-сайті послідовно розмістили зворотні посилання, на сайти з високим авторитетом з певним ключовими словами схожого змісту.

Ця стратегія була доведена як ефективна. В такому випадку змогли досягти високого ранжирування для конкретного ключового слова.

10. Експеримент з негативними методами SEO

Ми часто чуємо, від інтернет-маркетологів, що ми не повинні використовувати методи, які не схвалені пошуковою системою, так як вони можуть призвести до втрати рейтингу сайту. Для експерименту використовували сайт з 3-ю позицією за загальним рейтингом, на якому розмістили велику кількість спамних посилань.

При такому підході всі побоювання вірні. Сайт автоматично «впав» на 14 місце в пошуковій системі Google за тими ж ключовими словами.

11. Заміна не інформативні заголовками

Не всі знають, що Google дійсно може змінити заголовок, який відображається для користувача в якості тексту посилання. Це називається неінформативні заголовки. Для спростування або підтвердження цього експерименту, створили нову веб-сторінку, де в якості заголовка було одне ключове слово.

У результаті вийшло, що такий пошук працює. Сторінка, була відображена в результаті пошуку, але Google замінює заголовок тією назвою, яку шукав користувач. Однак, при цьому Google поміщає цю назву в дужки для того, щоб показати, що воно було змінено.

Планируете будущий проект с нами?
Планируете будущий проект с нами?

Мы всегда рады поделиться своим опытом и помочь вашему бизнесу быстрее развиваться.

Начать работу с нами