Основи правильної побудови запитів: 12 способів, як зробити так, щоб інші сайти посилалися на ваш

Дата: 06.08.2013
Автор: ITUA
Час читання: ~10 хвилин

Основи правильної побудови запитів: 12 способів, як зробити так, щоб інші сайти посилалися на ваш

У своїй книзі «Оптимальне керівництво для побудови посилання», експерти Ерік Уорд і Гарретт Френч дають прості поради, для удосконалення пошукової оптимізації і, як результат, підвищення авторитету та популярності вашого сайту. У цій статті, ми познайомимо Вас з невеликим відривком з цієї книги. Автори шукають, як правильно формувати лист по електронній пошті, який заставить більше людей відповісти на ваші запрошення.

На сучасних поштових ящиках надходить величезна кількість поштових скриньок в електронному баченні, що вам просто потрібно, щоб ваш лист вийшов з сотні інших. Нижче представлено 12 моментів, які повинні містити ваші листи. Задаючи більшість запрошень, як це може бути показатися не дивно, не містять їх. Використання таких прийнятих вигід, допоможе виділити вас серед багатьох конкурентів.

1. Тематичний зміст, який повинен бути у посиланні ресурсу на ваш.

На багатьох сайтах із скопіюванням посилань на інших (наприклад, на таких як About.com) редактор, що відповідає за оцінку/вибір посилань, визначає, що при запрошенні певного посилання, ви повинні слідувати за конкретним направленням. Одне з них — це “Запит на додаткову редакцію”. Якщо ви не приділили достатньо часу, щоб переглянути все на сайті уважно, або якщо ви отримали, але не перейшли за вказаними початковими посиланнями, не дивуйтесь, якщо ви ніколи про ті ресурси, які вам необхідні.

2. Ім’я власника.

Перш ніж розмістити посилання на якомусь сайті, не поспішайте, а спочатку уважно перегляньте його і знайдіть ім’я власника. Зв’яжіться з цією людиною поштою. Якщо ви почнете листа з “Шановний веб-майстер» або “Шановний власник”, то воно буде негайно видалено. Не можете знайти ім’я? Пошукайте номер телефону. Зателефонуйте їм.

Якщо у вас є сайт з особистим URL на ваше ім’я і хтось посилає вам посилання “Шановний веб-майстер”, для Вас стане відразу ж очевидним, що відправник не був у вас, хоча з електронній пошті вказано інше. Якщо ця людина дійсно була на вашому ресурсі, перше з чого б починався лист — ваше ім’я. Зрозуміло, люди можуть не помітити помилку, але ви збільшите свої шанси отримати саме те, з чим зверталися, звернувшись до власника по імені.

3. Ваше ім’я.

Знову ж, це просто елементарна ввічливість. Ваше звернення направлено до людини, тому, якщо ви звернетеся як “Здрастуйте, містер Уорд, мене звуть Білл Томпсон”, скаже містеру Уорду, що Білл заходив до нього. Це також покаже містерові Уорду, що ви не розіслали такі ж листи ще тисячам інших, таких же як він.

4. URL-адресу.

Використання таких формулювань, як “Я бачу, що на вашому сайті міститься інформація, за вказаною нижче адресою” дозволяє використовувати шаблонний підхід, але також показує, що ви знайомі з власником сайту і знаєте його ім’я і конкретний URL. В такому випадку він не подумає, що ви хочете його обдурити.

Але не показуйте підроблену щирість або дружбу, якщо насправді ви ніколи не зустрічалися. Будьте професійні, чемні та говоріть по суті. Люди просто видаляють листи від незнайомців, які поводяться як їхні приятелі.

5. У листі, ви вказуєте ім’я вашого сайту і посилання, в надії, що вони перейдуть по ньому.

Наприклад, “Я звертаюся до вас з приводу мого сайту, який називається [Ім’я], який знаходиться за адресою [URL].”

6. Точна адреса на сторінку, де ви думаєте, що посилання є необхідним.

“Що стосується вашої сторінки, розташованої за адресою http://www. [Сторінка URL].” Це особливо актуально для власників, які підтримують великі сайти з сотнями або тисячами сторінок. Допоможіть їм, щоб вони допомогли вам.

7. Короткий вступ, що описує Ваш сайт.

Не переоцінюйте ваш сайт або не пропонуйте 76 причин, чому вони повинні перейти на нього. Якщо вони і перейдуть, то не тому що ви написали безліч причин, а тому що вони все ж переглянули його і вирішили, що цей ресурс відповідає необхідним критеріям.

8. Вкажіть точну адресу Вашої сторінки, яку необхідно відвідати.

“Так як у мене є схожа сторінка, яка має деякі флеш елементи, ви можете віддати перевагу використовувати цей URL для зв’язку :. http://www.SiteName.com/noflash. html “

9. Вказувати діючу адресу електронної пошти, де ви будете відповідати на всі листи.

“Якщо ви хочете зв’язатися зі мною з цього приводу, будь ласка, ви можете писати на мою особисту адресу електронної пошти нижче.” (Потім вкажіть вашу електронну адресу.)

10. Ваш номер телефону.

“Або, якщо вам так буде зручніше, ви можете зв’язатися зі мною з цього номеру телефону …”

Якщо Ви шукаєте посилання з сайту, де необхідне зворотнє посилання з вашого сайту, також включіть:

11. Підтвердження того, що ви додали посилання на свій сайт.

12. Точну адреса на Ваш сайт, де вони можуть побачити посилання на свій сайт.

Суть в тому, що відправляючи правильні запити, ви не опинитеся в числі спамових листів. Якщо людина помічає, що лист був розісланий автоматично, воно буде негайно видалено. В такому разі не вдавайтеся до автоматичної розсилки, а формуйте кожен лист окремо. Можливо, це саме те, що вам треба, тому не лінуйтеся зробити все якісно.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами