Правильна стратегія для створення якісного інтернет-магазину

Дата: 19.11.2013
Автор: ITUA
Час читання: ~13 хвилин
Disclaimer

Інформація у статті не актуальна. Бітрікс24 - продукт країни-агрессора. Зверніться до нас і ми запропонуємо вам чудову альтернативу.

 

Правильна стратегія для створення якісного інтернет-магазину

https://itua.com.ua/shops

З великим зростанням електронної комерції, все важче стало завоювати довіру покупців. Купуючи через інтернет-магазин, покупець хоче бути впевненим не тільки в якості представленої позиції, але і в надійній гарантії і цілісності доставки. Для залучення покупців на сайті повинна не тільки правильно розміщуватися інформація про товар, але і максимально доступно описані переваги вашого сайту. Не зайвим буде наявність служби технічної підтримки або будь-які інші засоби зворотного зв’язку. Таким чином, ви привернете більше інтересу до себе і своє продукції, так як покупець буде більш впевненим в тому, що його не обдурять.

Сучасні технології дозволяють створити якісний інтернет-магазин для широкого спектру товарів. Існує велика різноманітність готових рішень, які можуть виконувати задані функції. Однак, щоб все працювало під вас краще варто створити інтернет-магазин меблів, косметики, шин або будь-який інший продукції безпосередньо під ваші потреби.

Будь-якого, хто замислюється про початок ведення бізнесу через всесвітню павутину, стикається з питанням, а скільки коштує створити інтернет-магазин, які потрібні початкові інвестиції і які вливання будуть необхідні під час його роботи . Перш ніж створити інтернет-магазин, ціна в Києві або іншому місті обговорюється з розробниками на початковому етапі, може бути скоригована в більшу або меншу сторону.

Головною і, мабуть, важливою складовою якісного інтернет-магазину, буде зручне розташування товарів, повний і правильний опис, а також достатня кількість фото в різних ракурсах, можлива наявність відеоогляду.

Якщо вас цікавить, як створити ефективний інтернет-магазин, то спочатку необхідно продумати для якої цільової аудиторії ви будете продавати продукцію або надавати послуги. Задайтесь питаннями: де живе ваш потенційний покупець, його вік, чим можливо він більше цікавиться і займається. Відповівши на ці невеликі питання, можна відчути всю раціональність ідеї, яка затівається вами.

Мало, наприклад створити інтернет магазин автозапчастин, але не зробити його дизайн привабливим і зручним у використанні. За проведеним дослідженням, приблизно половина покупців ніколи не повернеться до сайту, якщо їм не сподобається дизайн і його естетичний вигляд.

Звернувшись за професійною допомогою, ви дізнаєтеся скільки коштує зробити інтернет-магазин, які будуть етапи підготовки і яку інформацію необхідно надати розробникам.

Як створити ефективний інтернет-магазин і які існують головні інформаційні складові.

1. Доступні і прийнятні ціни

Ціни на вашому сайті повинні бути приємними для ока покупця. Навіть якщо десь вони і завищені, то повинна діяти система знижок і ексклюзивних пропозицій або надаватися додаткова послуга, яка входить до вартості товару. Необхідно уважно стежити за актуальністю виставлених прайсів і їх своєчасною зміною. Ціни на товари і послуги не повинні різко змінюватися, особливо після його придбання, так як в майбутньому людина не захоче мати з вами справу.

2. Повернення і обмін товару

Якщо ви вирішили створити інтернет-магазин дитячого одягу, варто продумати варіанти обміну або повернення товару. Інформацію про доставку товару, його обмін або повернення і оплату, необхідно розмістити на видному місці. Таким чином, покупець завжди зможе побачити це меню з будь-якою відвідуваною сторінкою. Можна запропонувати різні варіанти доставки по місту і в регіони, використовуючи просту пошту або служби доставки. Всі умови обміну, повернення повинні бути описані максимально зрозумілою мовою.

3. Безпека покупок

Необхідно звернути увагу покупця на надійні умови оплати товару або захист прав покупців. Професіонали, допоможуть створити якісний інтернет-магазин з різними варіантами оплати товару, використовуючи існуючі платіжні системи. В кошику інформація про покупки повинна відображатися максимально зрозуміло, щоб покупцеві не доводилося ставити додаткові питання.

4. Детальна інформація про компанію.

Мало просто створити інтернет-магазин косметики, автозапчастин або меблів, необхідно постійно стежити за актуальністю інформації про компанії. Правильно складений опис, допоможе переконати покупця в надійності і чесності продавця. Адреса і телефон, за яким можуть з вами зв’язатися також буде додатковим плюсом. Для наочності можна розмістити карту за допомогою сервісу карт Google.

5. Відгуки

Можливість розміщувати відгуки про товари допоможе майбутнім покупцям зробити вибір саме в вашу сторону. Завжди необхідно стежити за інформацією, що надходить і оперативно на неї реагувати. За попередньо проведеними дослідженнями, більшою довірою до фірми схиляються ті покупці, які побачили на негативні відгуки своєчасні відповіді і можливі рішення.

6. Детальний опис товару

Користувачі, які шукають певний товар, ніколи не зупиняться на вашій продукцію, якщо вони не зможуть взяти максимум інформації з її опису. Без належного опису та ілюстрації товару покупець може і не зважитися на покупку саме у вас.

Дуже важливо стежити за актуальністю товару і його наявністю. Своєчасне оновлення товару може зробити продажі ефективними і більш швидкими. Дуже добре впорається з контролем залишків на складі і синхронізацією з інтернет-магазином 1С. Швидкий обмін буде відбуватися завдяки вдосконаленим модулів. Інтернет-магазин з 1С Бітрікс буде прекрасним рішенням для зручного і швидкого адміністрування, а також управління існуючими замовленнями.

7. Доступність викладу опису товару

Грамотний, а головне доступний опис затримає увагу покупця і цілком ймовірно, що він щось купить. А неграмотний опис з помилками зробить не найкраще враження і покупець може подумати про некомпетентність фірми та її співробітників.

8. Зворотній зв’язок з покупцем

Після успішної покупки можна подякувати покупця за вчасно оплачений товар. Не зайвим буде запропонувати різні варіанти знижок і спеціальних пропозицій для подальших замовлень. Можна створити групу в соціальних мережах, де будуть постійно простежуватися нові надходження, акції і розпродажі.

Після всіх організаційних питань і дізнавшись скільки коштує відкрити інтернет-магазин і які будуть витрати на його підтримку, необхідно постійно дбати про його престиж. Виконуючи невеликі поради і постійно ведучи діалог з потенційними покупцями, ви досягнете визнання і поваги з боку покупців.

 

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами