Google — алгоритм для адаптивних сайтів

Дата: 22.04.2015
Автор: ITUA
Час читання: ~3 хвилин

Google — алгоритм для адаптивних сайтів

В Google повідомляють, що збираються змінити ранжування сайтів при пошуку з телефону, або планшета, виходячи з того, адаптивен сайт для мобільних пристроїв, чи ні. Відповідно, пріоритет надаватиметься адаптивним ресурсам.

Таке рішення було прийнято після отримання результатів статистики, які свідчать, що 60% трафіку сьогодні приходять саме з мобільних пристроїв. Оптимізація старих ресурсів під смартфони та планшети тепер буде відігравати велику роль в ранжуванні, а нові сайти повинні бути адаптивні вже на стадії розробки, щоб вийти на ринок повноцінно і відразу почати упевнений рух в топ.

Інформацію про це в Google озвучили ще в лютому, щоб збільшити шанси залишитися в топі видачі для сайтів, які домагалися цього, але не були адаптивними. Незважаючи на ці два місяці, даних на підготовку, очікується, що веб все ж трохи струсоне і позиції зміняться. Наскільки, залежить від того, як багато оптимізаторів і веб-розробників серйозно поставилися до адаптивності сайтів. Судячи з усього — тепер це буде важливим критерієм ранжирування, що не можна залишати поза увагою.

Хочеш утриматися в топі — будь адаптивним!

Сайти багатьох великих компаній ще не оновилися і ця непрощенна помилка з їхнього боку дасть можливість підняти позиції конкурентам. Чим більше у вас конкурентів оптимізованих під мобільні пристрої, тим більше шансів випасти з топа. І, можливо, досить далеко.

Отже, цілком зрозуміло, що сьогодні розробка сайтів повинна проводитися спочатку виходячи з того, що сайт повинен бути адаптивен. Якісно оптимізований молодий сайт може виявитися в топ-10, а сайт віком 5 років вже завтра може вилетіти з нього через неадаптивності до мобільних пристроїв. І весь цей струс чекає нас в найближчі пару днів.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами