Вебінар 1С-Бітрікс «Інтернет-магазин автозапчастин, шин і дисків: як стати першим серед конкурентів»

Дата: 15.12.2015
Автор: ITUA
Час читання: ~8 хвилин

Вебінар 1С-Бітрікс «Інтернет-магазин автозапчастин, шин і дисків: як стати першим серед конкурентів»

Вебінар 1С-Бітрікс « Інтернет-магазин автозапчастин , шин і дисків: як стати першим серед конкурентів», який був проведений 8 грудня спільно з їх партнером компанією «Linemedia», був розбитий на дві частини.

У першій половині вебінару представник 1С-Бітрікс розповідав про основні переваги стандартної збірки інтернет-магазину на CMS Bitrix, а саме:

  • – в каталозі при виборі товару можна відразу вибирати кількість, колір і розмір товару, що позитивно впливає на usability сайту;
  • – при оформленні замовлення можна вибирати між кількома способами доставки та оплати , причому для різних способів доставки можна налаштувати різні способи оплати;
  • – інструментарій « Ермітаж » дозволяє додати новий товар, сторінку, чи розділ сайту, або меню в кілька кліків безпосередньо в публічній частині сайту, що значно спрощує процес;
  • адаптивна верстка стандартної збірки дозволяє відображати сайт комфортно і правильно на всіх пристроях;
  • Робочий стіл адміністративної панелі має такий корисний функціонал, як графіки продажів, швидкість роботи сайту, коротку статистику по замовленнях і відвідинах;
  • Наповнення каталогу товарів інтернет-магазину можна зробити в напівавтоматичному режимі за допомогою імпорту файлів формату csv, xml або синхронізації сайту з системою обліку 1С, яка дозволить синхронізувати статуси оплати і доставки;
  • Майстер магазину дозволить налаштувати роботу вашого інтернет-магазину у вигляді гри. Він покроково проведе вас по налаштуванню використовуваних валют, одиниць вимірювань, обліку товарів і все супроводжується документацією у відповідному розділі;
  • – якщо ваш клієнт хотів би оплатити замовлення частково одним способом оплати, частково іншим, то тепер це можливо за допомогою розбиття оплати на 2 і більше способів. Те ж саме зробили і для доставки: якщо у вас частина товару знаходиться на одному складі, а частина на іншому — тепер це не проблема;
  • – розділ адміністративної панелі «Маркетинг» дозволить вимірювати конверсію по каналах (мобільні пристрої, десктоп), скласти бізнес модель «конверсія + воронка продажів» і скласти прогноз, провести А/В тестування змін на сайті, управляти знижками (по виду відвантаження, кинутим товарам і ін.), здійснювати тригерну розсилку;
  • прискорити сайт можна за допомогою технологій CDN і «Композитний сайт».

Друга ж частина вебінару пройшла з інформацією про ніші автозапчастин та готовому рішенні «Автоексперт» від Linemedia.

Ринок автозапчастин передає товар по суворо вибудуваному ланцюжку: Виробник – & gt; Імпортер – & gt; Дистриб’ютор (здійснює зберігання товару на своїй території) – & gt; Дилер (займається логістикою автозапчастин та виступає у вигляді агрегатора запчастин у різних дистриб’юторів) – & gt; Роздріб (працює безпосередньо з кінцевим споживачем) – & gt; кінцевий споживач.

Покупців можна розділити на роздрібних і оптових, кожен з яких вимагає свого підходу. Для роздрібного покупця головне, щоб «все було надійно та швидко». Оптовим закупникам головне — наявність товару, стабільність відвантажень і своєчасність.

Відповідно і рішення для різних груп потрібні різні. Для роздрібного покупця необхідно обмежити вибір товару (занадто багато пропозицій просто заплутає), дати можливість придбати товар «в один клік» і надати функціонал «підбирача» запчастин. Близько 20% всіх запчастин є «витратниками» і підібрати їх досить просто. Вони складають близько 80% всіх продажів. Решта 80% запчастин — підібрати складно і можна здійснити на сайті за допомогою пошуку по VIN. Саме цю функцію і здійснює «підбирач» запчастин.

Готове рішення від Linemedia «Автоексперт» дозволяє швидко розгорнути сайт як для роздрібного продавця запчастин, так і для дистриб’ютора. Рішення має більше 100 модулів, які дозволять кастомизувати функціонал рішення і містять такі функції, як «Мій гараж», каталог для ТО, оптові рішення. Проконсультувати і підібрати рішення, що підходить саме для вас, допоможуть співробітники нашої компанії, з якими можна зв’язатися за контактами нижче.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами