Семінар від експертів електронної комерції PROM.UA: «Побудова успішного бізнесу в інтернеті»

Дата: 02.06.2017
Автор: ITUA
Час читання: ~9 хвилин

Розглядалися і обговорювалися наступні теми:

1) Оновлені можливості на порталі PROM.UA

2) Отримання максимальної ефективності від розміщення в каталозі порталу PROM.UA

3) Основи SEO і застосування інструментів пошукової оптимізації на порталі PROM.UA

4) Цільова реклама для вашого бізнесу.

Основна інформація з доповідей або що ми дізналися нового?

PROM.UA існує в Україні вже 7 років і активно продовжує розвиватися. На порталі PROM.UA зареєстровано: 6 млн користувачів, 53 тис компаній. Що дає портал PROM.UA: власний сайт, доступ до торговому майданчику, консультації та навчання. Тільки в листопаді на порталі PROM.UA було 15 млн відвідувачів, кількість яких з кожним роком збільшується на 25%.

Портал був вдосконалений і доданий функціонал

1. Конвертер валют 2.0:

  • – дає можливість вказати курс з сайту НБУ; (також можна вводити вручну);
  • – можливість розміщувати кілька курсів валют (наприклад: на групу товарів/окремих виробників, тощо);
  • – перерахунок цін на групу товарів в національній валюті в зв’язку з курсом;
  • – можливість округлити суму.

2. Залишки товарів:

  • – дає можливість синхронізації з 1С;
  • – повідомлення на сайті про наявність/відсутність товару (наприклад: багато на складі/мало на складі/є в наявності/немає в наявності);
  • – повідомлення на сайті про появу товару на складі;

3. Різновиди товарів:

  • – можливість вказувати будь-який розмір, як зручно продавцеві (наприклад: розмір одягу XL або 36, тощо);
  • – можливість вказувати будь-який колір товару без обмежень (продавець вказує все, що вважає за необхідне).

4. Прості розсилки і сегментація бази (e-mail marketing):

  • – можливість вибору одержувачів розсилок по сегментам ЦА (дівчата/чоловіки, тощо) і відправки наприклад: дівчатам які вчинили покупку в вашому інтернет-магазині більше 3-х разів;
  • – немає обмежень в розсилках (раніше можливо було не більше 500 одержувачів).

5. Рейтинг якості товару (змінилися правила підвищення/обнулення рейтингу):

  • – 95% і вище позитивних відгуків із обслуговування клієнтів;
  • – «плавне» обнулення рейтингу при порушеннях правил: 1-е порушення -20% від рейтингу, 3 і & amp; більше порушень призводять до обнулення рейтингу товарів на сайті.

6. Товарні інформери 2.0 (збільшення продажів):

  • – можливість запуску реклами по всьому порталу;
  • – можливість запуску реклами на порталі за сегментами ЦА з точністю до регіону.

7. Мобільний додаток:

  • – при введенні імені, оформляючи замовлення, спливає російська клавіатура;
  • – при введенні e-mail, оформляючи замовлення, спливає англійська клавіатура;
  • – при введенні номера телефону, оформляючи замовлення, спливає цифр. клавіатура.

Портал PROM.UA рекомендує більше інвестувати в контекстну рекламу й інші канали, ніж в SEO просування сайтів .

Максимальна ефективність від каталогу PROM.UA

Каталоги PROM.UA:

  • – 7 тис категорій;
  • – 54 млн пропозицій;
  • – 240 тис угод.

Тільки 8% відвідувачів сайту користуються пошуком. Важливі моменти: назва товару, ключові слова, опис, характеристика товару.

Помилки в оформленні товару=помилки при видачі товарів в пошуку

Категорія товару:

  • – розумні алгоритми;
  • – модерація категорій;
  • – фільтри;
  • – моделі товарів;
  • – регіони доставки;
  • – оптові ціни;
  • – знижки.

Важливо правильно і повністю заповнювати перераховані вище категорії товару для правильної видачі результатів при пошуку на сайті.

SEO-бубон — інструмент сеошника

Просування по пошуковим системам України:

  • – 30% — Яндекс;
  • – 60% — Google;
  • – 10% — інші пошукові системи.

Фахівці PROM.UA рекомендують ознайомитися і скористатися рекомендаціями для веб-майстрів від Google і підключити інструменти: Google Webmaster Tools і Яндекс Вебмайстер.

Фахівці PROM.UA рекомендують використовувати тільки унікальний контент (тексти):

  • – тексти, які максимально відображають суть сторінки на яку потрапляє відвідувач;
  • – якість текстів (багато ключових слів в тексті погано позначається на ранжируванні);
  • – унікальні тексти (+ додаткова перевірка тексту на відповідних ресурсах);
  • – якісні тексти (велика кількість ключових слів негативно позначаються на ранжируванні сайту).

Семінар був підготовлений для аудиторії новачків в сфері e-commerce, в планах яких почати свій бізнес з порталом PROM.UA або приступити до просування вже існуючого інтернет-магазину на PROM.UA Відгуки від користувачів, які розміщують свої товари на порталі PROM.UA, в більшості випадків негативні, так як у порталу багато недоробок у фільтрах, каталогах, які не коректні видачі товарів в пошуку (один із значущих коментарів із залу: на сторінці товару за бажанням продавця можуть розміщуватися два види цін: роздрібна та оптова, але в той же час відвідувачам сайту, відкриті дві ціни одночасно. Портал не дає можливості обмежувати показ цін для певного кола відвідувачів сайту, таких як оптові покупці).

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами