Як виглядає процес розробки сайту з боку клієнта, у середньостатистичної веб-студії і у нас

Дата: 01.06.2016
Автор: ITUA
Час читання: ~6 хвилин

Як виглядає процес розробки сайту з боку клієнта, у середньостатистичної веб-студії і у нас

Розробка будь-якого веб-ресурсу, лише однієї сторінки landing page або багатофункціонального Інтернет-магазину, в очах клієнта найчастіше складається з чітко визначених етапів.

Починається все зі спілкування з sales менеджером компанії, який буде всіма доступними йому методами стверджувати, переконувати і гарантувати, що його компанія має багатий досвід, кращих фахівців і створить для вас найкращий продукт серед конкурентів.

Після підписання договору та внесення передоплати, клієнт передається в руки керівника проекту/технічного письменника, який і пише це ТЗ, після чого узгоджує його з клієнтом. При цьому, специфікою цього етапу виступає професіоналізм письменника, який можна буде оцінити тільки коли проект вже буде готовий, тому що, якщо бути відвертими, досить важко передбачити всі нюанси подальшої роботи сайту по його текстовому опису та прототипам, які показують структуру сайту , але не його фінальну форму.

Наступним етапом виступає дизайн. На етапі надання замовнику дизайну, ви вже зможете ознайомитись з його зовнішнім виглядом і в цілому розуміти, яку реакцію у відвідувача буде викликати зовнішній вигляд вашого майбутнього сайту, але все-таки ще не можна до кінця оцінити його роботу.

Часто, останнім етапом розробки виступає backend програмування або функціональна збірка вашого сайту, після чого ви отримуєте безпосередньо готовий продукт. Саме цей етап криє за собою більший обсяг робіт і зусиль програмістів над вашим сайтом і саме цей етап викликає найбільше невідповідності очікувань замовника з готовим продуктом, пропонованим виконавцем. Диявол криється в деталях і часто машинка на банері виїжджає занадто повільно, модуль супутніх товарів відображає зовсім нерелевантні товари, на головній сторінці можна додати інформацію так, щоб помістити все на одній сторінці, ширина сайту недостатньо велика тощо.

На жаль, після цього виявляється, що для того, аби поміняти, необхідні додаткові години розробника, раніше цей функціонал доступний не був, а sales manager зовсім не відповідальний за проект.

Пройшовши кожен з цих етапів на своєму досвіді, компанія «Інформаційні технології України» має кілька відмінностей, які дозволяють не допустити тих помилок, які допускають багато в процесі розробки сайтів :

  1. Позиції sales manager не існує. Зовсім. Їх замінюють account менеджери, які ведуть проект з боку замовника, допомагають налагодити діалог з командою розробників і також виконують функцію контролю якості продукту, що випускається.
  2. Діалог з клієнтом ведеться протягом усього проекту і за його межами. Макети дизайну постійно звіряються з клієнтом по мірі їх створення, варіанти функціонування модулів пропонуються і обговорюються ще на етапі продумування концепції сайту, а те, як буде працювати слайдер, ви зможете оцінити ще на етапі верстки (відразу перед backend програмуванням) сайту.
  3. Внутрішній SEO відділ дозволяє не тільки просунути сайт після його завершення і тим самим зменшити трудовитрати за рахунок комплексності робіт, але і тягне за собою шлях до довгострокового співробітництва. Ми несемо відповідальність не тільки за якість самого розроблюваного ресурсу, а й за якість його подальшого просування, функціонал, необхідний для цього, обмовлюється ще на етапі ТЗ, а не коли ви звернетеся в SEO студію з новоспеченим продуктом.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами