Які нові оновлення в 1С Бітрікс «Управління сайтом 17.0»?

Дата: 02.06.2017
Автор: ITUA
Час читання: ~15 хвилин

1С Бітрікс є одним з лідерів CMS на ринку. Це один з повних наборів інструментів, які виглядають як одне ціле. Постійні зміни на ринку змушують вносити оновлення в 1С Бітрікс. Нова версія «Управління сайтом 17.0» не стала винятком.

Швидкість сайту

Цей сервіс дає змогу побачити, наскільки швидко завантажується сайт. Отримані дані дозволять максимально прискорити процес і поліпшити роботу.

Технологія композитний сайт

Це можливість прискорити проект. Включення композитного сайту відразу давало свої позитивні результати для клієнтів.

Автокомпозит

Кожен користувач міг без проблем включити сервіс і значно поліпшити роботу ресурсу. З оновлень ввели управління кешуванням, особливо це вигідно для великих інтернет-ресурсів. Також з’явилися нові сторінки моніторингу.

Пульс конверсії

Конверсія повинна бути керованою. Автоматичне визначення конверсії з Яндекс і Google. Контекстну рекламу легко контролювати і бачити конверсію з неї.

Комунікація на сайті

Онлайн-консультанти легко встановити на різних сторінках (головна, сторінка каталогу, допомога в оформленні). У налаштуваннях є цілий ряд підказок, який дозволяє за досить короткий час все налаштувати. Є можливість підключити вже існуючий Бітрікс24 або ж створити новий.

Новинки проактивних комунікацій

Приділено увагу доопрацюванні по установці віджета. Його легко налаштувати на все або тільки на питання, що цікавлять сторінки (головна, сторінки з певними товарами). Також можете вказати, як саме будете звертатися до клієнта в залежності від ситуації.

Комунікація на будь-яких пристроях

З користувачами можна тепер спілкуватися не тільки в онлайн-чаті, але і за допомогою інших месенджерів. Легко вибрати найзручніший варіант для себе і спілкуватися з користувачем. Всі дані автоматично потрапляють в CRM.

Оновлення інтернет магазину

BigData
За допомогою сервісу можна аналізувати дії користувачів на різних ресурсах і враховувати всі дані. При цьому робить все непомітно. Його легко розмістити на цікавлять сторінках.

Хмара інтересів

Воно утворюється на підставі дій відвідувачів на ресурсі. На основі отриманих результатів для кожної людини можна робити персоналізоване пропозицію. Можливість підмішувати персоналізовані дані для кожного клієнта. Встановлюється це на будь-яких сторінках за короткий період часу.

Нове в компонентах

У списку товарів з’явилася можливість виставляти тематичну добірку за різними критеріями:

– за властивостями;

– за значеннями.

Крім цього на даних товарах можна застосовувати фільтри (вказувати ціну, прописувати розміри та інші важливі дані). При цьому все робиться автоматично.

Порядок відображення блоків в товарі

З’явилася можливість перевпорядковувати списки товарів в залежності від своїх потреб. Ви можете максимально зручно подати інформацію для своїх користувачів.

Візуальне проектування товарів

Це дозволяє виставляти пріоритетність серед товарів і самі ходові виставляти на перше місце в каталозі. Досить часто правильна розстановка дозволяє значно збільшити продажі.

Нова адаптивна галерея

З’явилася можливість виставляти відразу кілька схем роботи. Вона діє також і для мобільних пристроїв.

Платіжні системи

Підтримка всіх найпопулярніших платіжних систем. У користувача не виникне ніяких проблем з оплатою замовлення.

Новий спосіб обробки замовлення

Тепер оплата буде проводитися тільки після перевірки замовлення менеджером. Після перевірки користувачеві прийде повідомлення про оплату. Щоб користуватися таким оновленням, досить легко внести деякі настройки, які не займуть занадто багато часу.

Промоутер знижок і акцій

При покупці користувачеві буде запропоновано, що докупивши кілька товарів на певну суму, він отримає знижку на покупку. Таким чином, легко збільшувати чек покупки. Крім, це додаткове спілкування з клієнтом.

Архівування замовлень

Система архівує замовлення за певний період. Їх легко переглядати, досить тільки натиснути на цікавий для місяць.

Кольорові статуси замовлень

За допомогою колірних статусів легко контролювати всі замовлення. Різні кольори показують, які з них потребують оплати, на які вже надійшли кошти.

Холдингова структура

У попередніх версіях вже було 3 етапи для холдингових структур. Тепер з’явився ще 4-ий, який складається з 2 сценаріїв роботи. Перший підходить для компаній, у яких є мережа офісів по різних регіонах, а другий вигідний для сайтів з великою кількістю доменів. В обох випадках можна налаштувати роботу з урахуванням регіонального місця знаходження. Також легко виставити права, при яких замовлення з одного пункту не буде видно іншим.

Інтеграція з торговими платформами

Можливо вивантаження товару в популярні торгові платформи. Це дозволяє значно розширити базу клієнтів за рахунок інших торгових майданчиків. Також з’явилася інтеграція з Контактом.

Інтеграція з е-commerce аналітикою Яндекс, Google

Вбудована підтримка відкриває масу можливостей. Тут необхідно тільки виставити галочку про відправку даних. Виставляючи аналітику і метрику, отримуєте повну інформацію про продажі, популярних товарах.

HTTPS стає обов’язковим

З 1 січня Google і Firefox почнуть попереджати, що сайт небезпечний, якщо він не зробив перехід. Тепер ранжування ресурсів в пошукових системах буде залежати від HTTPS. З переходом не варто затягувати, так як це може значно позначитися на роботі ресурсу. В оновленні розписані основні кроки, які необхідно зробити для переходу, де отримати сертифікати.

Інтернет магазин + CRM

Тепер легко і просто управляти замовленнями в режимі реального часу в самому інтернет магазині, а клієнтами – в CRM.

CRM трекер

Швидке підключення магазину до CRM. До однієї системи можна підключити відразу декілька магазинів.

Інтеграція та дожимання замовлень

Кожне замовлення автоматично стає угодою в Бітрікс24. При оплаті вона сама переміщається в потрібний розділ і вам не потрібно буде нічого робити. Якщо протягом 15 хвилин замовлення не оплачується, зв’язуєтеся з клієнтом і закінчуєте угоду. Крім цього є можливість автоматично запускати контекстну рекламу, налаштовану на цього користувача. Це один з ефективних способів дожимання замовлення.

Перехоплення клієнтів

Нове оновлення дозволяє дізнаватися своїх старих клієнтів, вносити їх дані в CRM. Це автоматично стає лідом, щоб перетворити його в угоду необхідно комунікувати з клієнтом.

Підтримка

Пошук став ще більш зручним і простим. Тепер все цікавлять компоненти будуть відображатися у формі каталогу або стрічки новин.

Інтернет каси у 2017 році

У зв’язку зі змінами в ФЗ-54 «Про застосування контрольно-касової техніки» інтернет магазини з 2017 року повинні в обов’язковому порядку видавати чек. Тепер чек виписується відразу після розрахунку або можливий варіант з відхиленням в 5 хвилин в часі. У чеку має бути зазначений весь список товарів. Тут враховується оплата з карти або інших електронних засобів платежу. Чек дублюється клієнту на пошту.

Касовий апарат реєструється з урахуванням адреси сайту, де приймається оплата. Вказується, що апарат використовується для інтернет оплат. Завдяки 1С є можливість підключити відразу декілька кас для оптимальної роботи.

З 1 лютого 2017 року реєстрацію можлива тільки тих апаратів, які відправляють онлайн-дані в Федеральну Службу. Працювати можна і зі старими, тільки їх буде неможливо зареєструвати в новому місці. До 1 липня 2017 років немає можливість працювати зі старими касовими апаратами. З 1 липня 2017 обов’язковий перехід на нові касові апарати і на відправку даних в Федеральну службу. З переходом не варто затягувати, так як в подальшому можуть виникнути проблеми з роботою магазину. Штрафи і санкції значно зросли і вони вже діють. Відхилення від загальної роботи загрожує значними фінансовими втратами для компанії. В системі вказані основні кроки, які допоможуть не наробити помилок. Всі каси доступні в загальному списку. Списки чеків формуються автоматично. При необхідності чек можна додати і вручну.

Приділено увагу і Z-звіту, який відкривається раз на добу. Користувач сам виставляє час, коли звіт відкривається і закривається. Для різних кас можна виставити різний час, щоб робота магазину не зупинялася. Підводячи підсумки, ще раз варто згадати поновлення:

1) інтернет-каси;

2) BigData;

3) оновлення композиту;

4) комунікації на сайті;

5) інтернет-магазин + CRM;

6) CRM-трекер;

7) перехоплення клієнтів;

8) перехід на HTTPS.

1С Бітрікс – можливість значно поліпшити роботу свого інтернет магазину.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами