Чи правда, що 2017 вважають роком онлайн-відео?

Дата: 02.06.2017
Автор: ITUA
Час читання: ~4 хвилин

Чи правда, що 2017 вважають роком онлайн-відео?

Вивчаючи дані статистики, фахівці роблять висновки, що 75% трафіку в Інтернеті в 2017 році буде припадати на всілякі відеоролики. На підставі цього виділяють 5 основних тенденцій в сфері зйомки відео .

1. Онлайн трансляція відео.

Завдяки розвитку сервісів для онлайн-трансляції Facebook Live, Snapchat і Instagram Stories підтверджується інформація, що в 2017 прямі трансляції будуть тільки набувати популярності. На основі цієї хвилі незабаром компанія YouTube випустить новий сервіс YouTube Live. У порівнянні з іншими сервісами, він зможе транслювати картинку на високому розширенні 4К і з можливістю передачі зображення з оглядом на 360 градусів.

Вивчаючи блоги Facebook, приходять до підсумку, що відео з прямого ефіру в цій соціальній мережі отримують набагато більше коментарів, ніж стандартні ролики.

2. Природні відео.

«Покоління Z» або «цифрових аборигенів» — люди, що народилися в період з 1995 по 2010. Саме вони частіше і частіше користуються різними онлайн-майданчиками для перегляду. Найбільше відсотків (приблизно 91%) дісталося YouTube. Близько 60% (можливо більше) Snapchat і Facebook.

До того ж користувачі не тільки переглядають контент, але і створюють його. Він отримав назву природне відео. Це різні ролики, де люди діляться враженнями про ігри, фільми, навчальні програми, нову техніку.

3. Використання мобільних телефонів.

Якщо знову повернутися до статистики, то сучасні користувачі (десь 50%) використовують мобільні телефони для демонстрації контенту. Згодом це число буде значно збільшуватися. Більшість людей незабаром відмовиться від стаціонарних пристроїв на користь гаджетів. До того ж, час перегляду буде поступово зростати (20 хвилин, використовуючи гаджети, 16 хвилин, користуючись стаціонарними комп’ютерами).

4. Залучення зірок YouTube для просування великих світових брендів.

Фішка на подібні трансляції в мережі стає все популярнішою. Відомі бренди вже стали звертати увагу на таку тенденцію і запрошують світових блогерів для співпраці.

5. Штучний інтелект і машинне навчання поліпшать пошук контенту.

Компанія Google заявила про створення величезної бази, до якої увійдуть приблизно 8 млн відео з YouTube. Це близько 500 000 годин контенту. Застосування машинного навчання і людського контролю, дозволило YouTube створити загальну базу, здатну визначати зміст ролика. Це зробить пошук більш зручним і швидким.

Перераховані вище пункти тільки підтверджують слова, що в 2017 році, онлайн-відео знайде максимальну популярність серед користувачів по всьому світу.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами