Бітрікс24 Сінгапур

Дата: 02.06.2017
Автор: ITUA
Час читання: ~17 хвилин
Дорогі партнери, ми з радістю повідомляємо про вихід нової версії Бітрікс24 — «Сінгапур». Якби можна було описати новинку трьома словами, то ми б охарактеризували її так: «швидкість», «простота» і «зручність» у використанні.

Перед тим, як представити нову версію, ми навіть зважилися на невеликий експеримент між двома виданнями: «Таїті» і «Сінгапур». Як з’ясувалося, з новою версією (Сінгапур), продуктивність роботи співробітників зросла на 40%. Самі ж працівники заявили, що більше не хочуть повертатися до старої версії продукту.

Ще однією приємною подією стало потрапляння в Топ-10 кращих CRM світу за версією авторитетного журналу The Best CRM Software 2017. Нам знадобилося всього п’ять років, щоб домогтися такого феноменального результату. До речі про CRM — з неї, напевно, і почнемо наш прес-реліз.

 

Бітрікс24 CRM

Новий старт CRM . Перероблена сторінка «Старт CRM». Тепер можна бачити окремо вхідні та вихідні повідомлення.

Контроль керівника. Тепер у керівника на сторінці «Старт CRM» буде можливість контролювати роботу своїх співробітників завдяки пунктам: «Борги менеджерів за лічильниками», «Ефективність менеджерів» і «Навантаження на менеджерів».

Гра з лічильниками. Новий режим в Бітрікс24.CRM, перетворює роботу — на гру. Більше не потрібно думати про пропущені повідомлення від клієнта — про це подбають лічильники ( «Справи на сьогодні», «Прострочено», «Нічого не заплановано»). Ваша основна задача полягає лише в одному — перемогти ці лічильники до кінця робочого дня!

Новий список елементів. Список елементів налаштовується під вас, а для групових операцій внизу закріплюється меню дій. А якщо колонок багато — з’являється зручна автопрокрутка.

Живий пошук. Пошук став «розумним» — з’явилися спеціальні фільтри (включаючи можливість створити свій власний). Тепер можна шукати потрібну інформацію за номером телефону, прізвищем клієнта або поштою.

Оновлений Канбан. Крім живого пошуку з фільтрами, з’явилася зручна прокрутка елементів всередині колонки. Доданий режим перегляду на всю сторінку і режим керівника.

Перероблена картка CRM . Картка CRM стала єдиною — тепер вся інформація про ліди, угоди, контакти і компанії зберігаються на одній сторінці.

Автоматизація — ефективний інструмент маркетингу

З кожним роком, автоматизація стає все більш популярним інструментом, тому ми подбали про те, щоб вивести наших роботів на новий рівень.

Автоматизація продажів у CRM

Вибір між простим і класичним CRM в меню «Ліди». З’явилася можливість вибору між простою і класичною CRM в меню «Ліди». При виборі простої версії, всі вхідні відразу потрапляють в угоди і контакти, а пункт меню «Ліди» ховається.

Робот «Зміна відповідального». Якщо лід необроблений жодним з менеджерів протягом деякого (годину-два), робот автоматично переводить його в чергу іншому менеджеру.

Робот «Надіслати лист». Тепер, робот вміє приймати HTML і без змін відправляє його листом. Крім того, він навчився прикріплювати файли до листа.

Робот « SMS ». Відкритий API для співпраці — запрошуємо провайдерів з Росії, Україні, Білорусі і Казахстану.

Рекламний робот. Розміщуйте рекламні оголошення в VK, Yandex, Facebook, Google.

Робот «з умовою». Дозволяє створити на підставі ліда з певного джерела угоду, в потрібний напрямок.

Робот «Очікування». Може автоматично поставити угоду в режим очікування (наприклад, «чекати 2 дні» або до першої активності клієнта).

Відкриті лінії — невід’ємна частина продажів

Ми потурбувалися про те, щоб ви могли оцінити роботу своїх співробітників і підвищити конверсію.

 

Відкриті лінії

Оцінка чатів клієнтами і керівником. Клієнт може оцінити сервіс в чаті, поставивши значок «Подобається/Не подобається». Керівник оцінює розмову за п’ятибальною шкалою. Всі оцінки йдуть в статистику по Відкритим лініям.

Автоматичний запит контактів клієнтів. Операторів немає на місці? Бітрікс24 автоматично запросить телефон, e-mail і ім’я клієнта в чаті, а той в свою чергу залишить свої контакти і отримає відповідь з чату в пошту. Що ще цікаво — він може надіслати собі на пошту всю переписку з чату, а ви отримаєте його e-mail.

Онлайн-вітання. Автоматичне вітання, яке з’являється, коли клієнт заходить на ваш сайт. Це рішення збільшує конверсію в кілька разів.

Ми прислухалися до ваших зауважень і суттєво переробили телефонію. Можливостей стало більше, а працювати з дзвінками — простіше!

 

Телефонія

Нова картка дзвінка. Картку дзвінка можна згорнути — це дозволить паралельно працювати в CRM. Клієнти і партнери можуть вбудувати свої програми. Картка тепер повністю кастомізована.

Розпізнавання голосу телефонного дзвінка. Розшифровка тексту відбувається через Google CLOUD SPEECH API. Система визначає розмови на 80 мовах і розпізнає голос менеджера і клієнта.

Голосове меню IVR. Створіть голосове меню з необмеженою кількістю рівнів. Надсилайте голосове повідомлення клієнту з вашого аудіофайлу. А якщо немає можливості, то використовуйте автовимову тексту на 80 мовах (з вибором голосу, швидкості, гучності). А ще ми реалізували функцію перенаправлення на групу або зовнішній/додатковий номер співробітника.

Обзвон. Зручне меню, що дозволяє по черзі обдзвонити потрібний список контактів.

 

За статистикою, 26% наших клієнтів вибирають завдання, як головний інструмент в Бітрікс24. Тому ми приділили чимало уваги цьому пункту.

 

Завдання та проекти

Поставити завдання в 1 клік. Тепер делегувати завдання можна з будь-якої сторінки Бітрікс24.

Нові завдання. Гра з лічильниками тепер доступна в задачах! А ще ми додали живий пошук і розумні фільтри, як в CRM. Завдання виводиться в зручний слайдер.

Спільна робота з шаблонами завдань. Надавайте доступ до шаблону іншим співробітникам.

Канбан в задачах. Канбан тепер також доступний в задачах. Той же функціонал, що і в звичайних задачах — тільки з візуалізацією. А ще можна працювати з канбаном в окремих проектах!

Завдання завдань. Ми зробили зручний планувальник завдань, що дозволяє планувати роботу на сьогодні, завтра і тижні вперед. План складається автоматично з дедлайну і вручну.

 

Бітрікс24 став першою CRM з нейронною мережею. Тепер, ми суттєво переробили її та додали нові можливості.

 

Розпізнавання осіб

Покращений Face-трекер. Визначення статі, емоцій і віку практично з 100% точністю.

Bitrix24Time: Початок робочого дня. Перед початком і завершенням робочого дня, ваш співробітник буде проходити «фейс-контроль» на будь-якому Android-пристрої — технологія звірить особа працівника з фотографією в Бітрікс24 і зафіксує його присутність на робочому місці.

Face-карт для 1С. Карти знижок більше не потрібні — технологія розпізнає клієнта по обличчю на касі і показує його знижку. Система працює з усіма версіями 1С. Що ще цікаво — після процедури, CRM автоматично збагачується даними про клієнта.

 

У зв’язку з цими нововведеннями, ми запускаємо новий тарифний план з Face-карт і Bitrix24Time.

Новий тарифний план: «Роздріб + CRM» для малого бізнесу

– Все можливості CRM в Проект +.
– 24 співробітника.
– Face-карт для 1С і Bitrix24Time без обмежень по розпізнавання.
– Облік робочого часу і звіти.

 

Комунікації — основа успішної роботи. Ми подбали про те, щоб зробити спілкування легше, а пошук необхідної інформації — простішим.

Комунікації

Живий пошук. Шукати потрібну інформацію в живій стрічці стало ще простіше — пошук став точніше і швидше (миттєво показує результати). А ще ми додали «розумні» фільтри, як в CRM і завдання.

Чат для проекту. Тепер не потрібно ламати голову, як спілкуватися з окремими співробітниками про проект — досить створити спеціальний чат і додати туди всіх потрібних людей.

Нова версія Бітрікс24.Десктоп. Ми переробили інтерфейс і оновили Бітрікс24.Диск. Тепер він надійно синхронізує велику кількість файлів і каталогів на диску.

 

Ну і найголовніше — ціни. Ми переглянули версію коробочки і внесли деякі зміни. Тепер у нас з’явилися окремі редакції на певну кількість людей в компанії.

Ціни

Коробкові версії 1С-Бітрікс24:

CRM (12 співробітників) – 24,000 грн.
Корпоративний портал (50 співробітників) – 39,000 грн.
Корпоративний портал (100 співробітників) – 59,000 грн.
Корпоративний портал (250 співробітників) – 79,000 грн.
Корпоративний портал (500 співробітників) – 149,000 грн.
Корпоративний портал (Ентерпрайз) – 265,000 грн.

* Хмарна версія залишається за старими цінами.
 

Коли варто чекати оновлень? Частину з них, ви вже змогли оцінити в процесі роботи вашої компанії. Решта нововведень вийдуть в найближчі два місяці.

Терміни виходу

Вже вийшли: IVR, Обдзвін. Список елементів в CRM. Живий пошук і фільтр.

До кінця квітня: Оцінка чатів. Запит контактів клієнта. Канбан в задачах. Планувальник в задачах. Нові списки в задачах. Живий пошук в стрічці. Bitrix24Time. Face-карт для 1С. Продаж тарифу — Роздріб CRM.

Май: Картка CRM.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами