7 порад про використання CRM, які допоможуть утримати клієнтів

Дата: 15.03.2018
Автор: ITUA
Час читання: ~7 хвилин

Будь-яка компанія погодиться, що найважливіше в успішному бізнесі — це клієнти. Це не тільки стосується нових споживачів, але і вже наявних. Якщо неправильно виставити пріоритети, то всю базу легко втратити і компанія опиниться на межі краху.

Тому, важливо вибудувати успішну стратегію розвитку. Наявність CRM-системи допомагає прискорити цей процес і вести свою діяльність відразу на 3 напрямки:

  • робота з новими клієнтами;
  • обробка накопиченої базою;
  • робота по всіх каналах комунікації.

Але не у всіх виходить розподілити час і ресурси так, щоб охопити відразу 3 напрямки. Здавалося б, в цьому немає нічого страшного, але негативні наслідки є. А як тоді правильно розподіляти час і опрацьовувати відразу 3 напрямки?

Що важливо засвоїти?

Якщо не хочете втратити жодного клієнта, а тільки збільшувати клієнтську базу, а разом з нею і прибуток, ознайомтеся з основними правилами роботи з CRM.

Багатоканальність — об’єднання всіх каналів комунікації з клієнтами

Ваші менеджери спілкуються з клієнтами в соціальних мережах, приймають дзвінки, відповідають на листи в пошті? А ще не забувайте про чат на сайті. На це все йде багато часу і в метушні менеджер може забути обробити дзвінок або внести пропозиції, що надійшли дані в базу.

Роботу персоналу можна спростити, підключивши різні канали комунікації. Тепер ніщо не загубиться. За рахунок цього робота менеджера спрощується і він приділяє більше часу своїм прямим обов’язкам, а не заповненню величезної кількості таблиць.

Сайт з інтеграцією CRM

Ресурс — це ваше обличчя і воно повинно бути бездоганним. Але ще одним важливим критерієм успішного сайту вважається його можливість продавати. Навіщо вам такий ресурс, який не продає. А ось інтеграція з CRM з використанням різних інструментів дозволяє утримати клієнта на сайті.

Не ігноруйте підказки і лічильники

Людський фактор присутній скрізь. У підсумку, менеджер може забути виставити рахунок, вчасно прийти на зустріч або зателефонувати клієнту. А якщо таке повторюється систематично? Незадоволені клієнти віддадуть перевагу більш відповідальній фірмі.

З CRM Бітрікс24 робота кожного співробітника спрощується. Система сама нагадає менеджеру про необхідні дії за допомогою лічильників на кожному етапі операції. Якщо хоча б один раз вибудувати правильний сценарій продажів, потім менеджер буде тільки слідувати підказкам.

Автоматизуйте процес продажів

Трігерри і роботи допомагають спростити роботу менеджера і деякі процеси здатні виконати автоматично. Це не тільки лічильники з нагадуваннями, а й постановка завдань, відправлення листа, призначення зустрічі і навіть запуск реклами.

Регулярна робота з базою

За допомогою CRM-маркетингу, ви зможете вибудувати правильну роботу з накопиченою базою. За допомогою ваших критеріїв можна сегментувати базу і окремо працювати з кожною категорією. Для кожної групи, ви можете налаштувати різні активності (електронні листи, реклама, СМС-розсилка).

Автоматизація повторних продажів

Якщо ви належите до числа підприємців, яким важливо лише успішно закрити продаж і більше нічого, ваша стратегія провальна. Необхідно зробити все, щоб клієнт ще повернувся (виключення з правил специфічні сфери бізнесу).

Є варіант ще на етапі завершення першої угоди, створити нагадування для подальших дій, які і приведуть до успішного завершення повторної операції.

Збирайте дані і на їх основі вишиковуйте подальшу роботу

Система дозволяє проаналізувати цифри і виявити слабкі місця. На основі цього буде запропоновано рішення про їх усунення. За допомогою системи, ви зможете переглядати не тільки виконання плану і навантаження кожного співробітника, але і навантаження по всіх каналах комунікації.

У зв’язку з величезною конкуренцією на ринку йде боротьба за кожного потенційного клієнта. Якщо ви до цих пір продовжуєте користуватися традиційними методами, то не дивуйтеся, що незабаром число ваших клієнтів різко зменшиться. Якщо не хочете доводити компанію до банкрутства, CRM-система Бітрікс 24 — вірне рішення. За допомогою фахівців ITUA, ви підберете для себе відповідне програмне забезпечення. До того ж не будете переживати про його впровадження. Рухайтеся в ногу з сучасним бізнесом

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами