AmoCRM

Оптимізуємо відділ продажів, знизимо ваші витрати і підвищимо лояльність клієнтів за допомогою amoCRM

Залишити заявку
AmoCRM
CRM
Сканер візиток
Інтеграція з мессенджерами і сторонніми ресурсами
Вбудований чат
Автоматична воронка продажів
Інтеграція з Salesbot
Парсинг листів
Парсер сайтів
API і віджети
API і віджети
Автоматична воронка продажів
CRM
Парсер сайтів
Сканер візиток
Вбудований чат
Інтеграція з мессенджерами і сторонніми ресурсами
Інтеграція з Salesbot
Парсинг листів
AmoCRM - класична система продажів, що дозволяє зберігати дані про клієнтів і вибудовувати з ними довгострокові відносини. У ній зручно шукати контакти замовника і піднімати минулі домовленості або взаєморозрахунки.

Програма синхронізується з усіма відомими джерелами комунікації і лідогенераціі (сайти, пошта, соцмережі, месенджери). Дані по лідам автоматично передаються і зберігаються у CRM системі.

AmoCRM має необмежену кількість користувачів і володіє тільки хмарною версією продукту (не можна програмно допрацьовувати код, але можна писати сторонні додатки).

Cпробувати безкоштовно
Порівняйте тарифні плани і пакети
Тарифи:
Базовий
Розширений
Професійний
Загальні ліміти
Кількість контактів
5 000
на користувача
10 000
на користувача
20 000
на користувача
Кількість відкритих угод
500
на користувача
1000
на користувача
3 000
на користувача
Кількість покупців
1000
на користувача
3 000
на користувача
Дисковий простір для документів
100 мб
на користувача
200 мб
на користувача
400 мб
на користувача
Кількість додаткових полів в обліковому записі
100
на обліковий запис
200
на обліковий запис
400
на обліковий запис
Кількість тригерів в обліковому записі
100
на обліковий запис
Без обмежень
Зберігання розширеної історії
1 міс.
на обліковий запис
6 міс.
на обліковий запис
Без обмежень
Обмеження API на обліковий запис
50 запитів в сек.
на обліковий запис
50 запитів в сек.
на обліковий запис
50 запитів в сек.
на обліковий запис
50 безкоштовних сканів візиток у мобільному додатку
Мобільний додаток
Управління продажами і лідами
Воронка продажів
Картки угод і контактів з налаштуванням полів та історією спілкування
Автоматичне створення угод з джерел (в тому числі: Месенджери, коментарі на Facebook, веб-форми, Google таблиці, онлайн-чат, Web-парсер, телефонія, сканер візиток, Email та інші)
Контроль дублів за джерелами
Завдання
Синхронізація задач з Google календарем
Конструктор веб-форм
Центр повідомлень (повідомлення про події)
Обов'язковість полів в залежності від етапу продажів
Конструктор особистого кабінету клієнта
Месенджери і боти
Інтеграція з популярними мессенджерами
на користувача
Сайт візитка
Salesbot (візуальний конструктор чат-ботів)
NPS (індекс споживчої лояльності)
Нейронна мережа. Розпізнавання типових питань клієнтів і автоматична відповідь на них
CRM плагін
Візуальний конструктор кнопки на сайті
Онлайн-чат
Вбудована інтеграція з системами аналітики
Відстеження ключових дій клієнта на сайті
Налаштування реакцій на ключові дії (вітальне повідомлення, показ форми, створення завдання, відправка webhook, додавання тегів, зміна відповідального і ін)
Digital pipeline (Автоматизація продажів)
Налаштування Тригер щодо подій (зміна етапу продажів, постановка завдань, зміна відповідального, редагування тегів, зміна полів і ін)
Автоматичне створення документів за шаблоном (договори, рахунки)
Автоматичні розсилки (відправка sms, повідомлення в месенджери і соц.сети)
Інтеграція з рекламними кабінетами (Facebook, Adwords, YouTube, ВКонтакте)
Автоматична генерація індивідуальної анкети для клієнта (збирає і оновлює дані в картці операції)
Автосклейка нерозібраних (автоматичне об'єднання угод з нерозібраних або прикріплення угоди до існуючої при повному збігу даних)
Покупці (CRM для роздрібної торгівлі)
Каталоги (власні довідники з товарами)
Додавання даних про покупки до картки покупця
Сегментація покупців (додавання покупців у сегменти)
Налаштування індивідуальних сценаріїв роботи із сегментами покупців
Запуск швидких дій по сегменту
Фільтрування покупців за купленими товарами та категоріями
Візуальний конструктор маркетинг-бота (створення сценаріїв продажів без програмування, автоматизація розсилок, постановка завдань та управління рекламою)
Digital Pipeline
Інтеграція з онлайн-касами (Евотор, Life Pay, Мій Склад)
Інтеграція з ОФД (імпорт покупки та покупців за даними чеків в OFD.ru)
Імпорт/експорт покупців (xls, xlsx, csv)
Вбудована картка лояльності (створення картки, налаштування зовнішнього вигляду картки - Apple Wallet та Google Pay, сканування картки)
Система накопичувальних балів (нарахування балів за купівлю та окремі товари, списання балів, відображення балів у вкладці "Статистика")
Аналітика
Конструктор власних звітів для керівників (генерація віджетів із ключовими цифрами зі списку угод, подій)
Робочий стіл, що індивідуально налаштовується під кожного користувача
Список подій (історія всіх подій на обліковому записі)
Віджети з робочого столу в програмі для Apple Watch
Звіти та графіки відділу продажів на екрані телевізора у SmartTV
Зведений звіт з продажу
Звіти по співробітникам (угод у роботі, задач у роботі та ін)
Регулярний звіт по email або Telegram (конструктор звітів з повідомленнями)
Прогноз продажів на основі регресійного аналізу
KPI та план продажів для менеджерів
Статистика у боті
Статистика за дзвінками
Скоринг (дозволяє привласнювати кожній угоді бал за заданою формулою, що показує можливість успішного її закриття)
Підписки (Періодичні покупки)
Автоматичне розподілення та відстеження покупців за датою наступної покупки
Товари та покупки (підписки)
Автоматичне прикріплення покупок до покупця
Ретаргетинг (автоматичний запуск рекламних компаній для підігріву покупців)
API та інтеграції
Понад 500 готових інтеграцій у маркетплейсі
REST API
Завантаження власних віджетів
Webhooks (повідомлення про всі зміни даних облікового запису)
Захист та безпека
Щоденний бекап даних усієї системи
Розмежування прав доступу користувачів
Лог авторизацій користувачів
Обмеження доступу за списком IP-адрес
Періодичне вивантаження даних вашого облікового запису
Моніторинг активності користувачів (відстеження дій та поведінки користувачів у системі)
Купуйте ліцензії AmoCRM у нас і отримуйте бонуси:
+ 1 місяць у подарунок

При підключенні тарифу на 6 місяців

+ 2 місяці в подарунок

При підключенні тарифу на 8 місяців

+ 3 місяці в подарунок

При підключенні тарифу на 10 місяців

+ 7 місяців в подарунок

При підключенні тарифу на 18 місяців

Ми зарекомендували себе надійним партнером для 300 клієнтів, успішно реалізувавши їм більше 500 проектів.
Ми зарекомендували себе надійним партнером для 300 клієнтів, успішно реалізувавши їм більше 500 проектів.
  1. Ми не продаємо CRM - ми впроваджуємо. 15 років доводимо всі проекти до кінця
  2. Навчили роботі з amoCRM більше 3500 співробітників
  3. Пишемо програмні модулі (додатки) для реалізації завдань з нестандартною логікою.
  4. Надаємо післягарантійне обслуговування.
Отримайте безкоштовну консультацію по amoCRM під ваші завдання
Отримайте безкоштовну консультацію по amoCRM під ваші завдання
Почати обговорення
Послуги впровадження
  1. Індивідуальне впровадження
  2. Навчання
  3. Техпідтримка
Індивідуальне впровадження

Ви прийшли до того, що вам потрібна CRM для систематизації продажів, але поки не знаєте - з чого почати? Або ж, ви вже знаєте, які завдання має виконувати ваша система, і просто шукаєте компетентного інтегратора?

Замовити
пакети індивідуального впровадження
Навчання

У вас вже є CRM, перед вами безліч можливостей інтерфейсу, але як ними користуватися? Ми готові провести, як виїздне-, так і онлайн-навчання ваших співробітників, щоб допомогти їм освоїти налаштування для ефективної роботи в новій програмі.

Замовити
пакети навчання
Техпідтримка

Як і будь-яка інша система, amoCRM - програмний продукт, який періодично потребує технічної підтримки. Ми готові допомогти, якщо необхідна консультація, супровід або додаткове налаштування.

Замовити
пакети техпідтримки
Переваги AmoCRM
CRM

Модуль, який дозволяє вести продаж, керувати взаємовідносинами з клієнтами і не втрачати їх. У кожного контрагента є своя персональна картка, де зберігається вся інформація про нього (персональні дані, стадія угоди, листування, аудіо розмови, документи і відповідальний менеджер).

Дізнатися більше
CRM

№1 из N

Cканер візиток

За допомогою мобільного додатку ви зможете сканувати візитки, контакти з яких автоматично будуть підтягуватися в CRM-систему.

Дізнатися більше
Cканер візиток

№1 из N

Інтеграція з мессенджерами і сторонніми ресурсами

У amoCRM можна підключити пошту, месенджери (Viber, WhatsApp, Instagram, Telegram, Facebook) і всі ваші сайти, щоб всі повідомлення з різних джерел приходили в вашу CRM.

Дізнатися більше
Інтеграція з мессенджерами і сторонніми ресурсами

№1 из N

Вбудований чат

Спілкуйтеся зі своєю командою прямо в інтерфейсі програми, щоб не перемикатися між декількома вікнами і мессенджерами.

Дізнатися більше
Вбудований чат

№1 из N

Автоматична воронка продажів

Всі нагадування про продукт або послугу виглядають ненав'язливо, транслюються в звичних клієнту каналах. Digital-воронка робить так, щоб клієнт сам звернувся в компанію за допомогою, а продавці фокусувалися не на тих, хто тепер вже готовий до покупки, а на тих, хто задає питання і потребує допомоги.

Дізнатися більше
Автоматична воронка продажів

№1 из N

Інтеграція з Salesbot

Salesbot дозволяє автоматично зв'язуватися з клієнтами через соцмережі і обробляти дані. Наприклад, якщо клієнт задав питання в соцмережах, Salesbot може уточнити його телефон і пошту, а, отримавши відповідь, автоматично створити угоду і контакт. Додатково, налаштовується сценарій, при якому автоматично відправляються повідомлення після зміни етапу продажу (як автоматичні відповіді в пошті).

Дізнатися більше
Інтеграція з Salesbot

№1 из N

Парсинг листів

amoCRM може автоматично створювати угоди і заповнювати поля даними з листів із заявками від клієнтів. Для цього необхідно налаштувати правило пересилання таких листів на спеціальний ящик.

Дізнатися більше
Парсинг листів

№1 из N

Парсер сайтів

Спеціальне розширення для браузера дозволяє налаштувати парсинг (сканування) інформації з будь-якого сайту прямо в ваш аккаунт amoCRM без ручного копіювання контактних даних на сайті.

Дізнатися більше
Парсер сайтів

№1 из N

API і віджети

Якщо базовий функціонал не задовольняє всіх потреб бізнесу і потрібно створити своє індивідуальне розширення, або потрібна інтеграція зі сторонньою системою, то на допомогу приходить інтерфейс розробника, що дозволяє виходити за рамки стандартного функціоналу amoCRM.

Дізнатися більше
API і віджети

№1 из N

Залиште заявку на особисту презентацію AmoCRM
Хочете ближче познайомитися з amoCRM?
Залиште заявку на особисту презентацію AmoCRM

Наш фахівець продемонструє всі можливості CRM-системи на прикладі вашого бізнесу.

Дізнатися більше
Презентація складається з трьох блоків:
  1. Демонстрація ключових інструментів і можливостей Бітрікс24
  2. Розбір вашого кейса і варіант його вирішення за допомогою Бітрікс24
  3. Сесія: "Питання-відповідь"
Останні кейси
Moneyveo 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse» 2021

Розробка кастомними рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM Бітрікс24.

Каштан 2000 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Velmart» / «SkyTrade 2021

Доопрацювання корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв'язки з 1C.

Автокомплектація 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

Типографія «Оріон-V» 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Молоко від фермера 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Shagov Aesthetic Medicine 2021

Доопрацювання корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українській клініці естетичної медицини для організації роботи всіх співробітників в одному місці і автоматизації роботи з пацієнтами.

Integrity Vision 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

№1 из N

Нам Довіряють
Япона Хата
Молоко від фермера
Укртелеком
Glovo
Єва
Ощадбанк
Pari Match
Інтершоп
Епіцентр
Моршинська
TAS life
SOCAR
KLO
Media-Tech
Stylus
OH MY LOOK
Pepsico