Розробка фірмового стилю

Причинами, які є вагомими для прийняття рішення про розробку фірмового стилю є:

– Компанія тільки з’явилася на ринку, і хоче заявити про себе за допомогою оригінального фірмового стилю і логотипу.

– Фіксування всіх положень, які описують фірмовий стиль, метою чого є уникнення їх розмиття надалі. Такі заходи вживаються тоді, коли макети будуть створювати дизайнери, які не брали участі в розробці фірмового стилю (логотипу).

-Як би там не було, саме створений фірмовий стиль і логотип забезпечують запам’ятовуваність компанії споживачам і партнерам, тим самим значно підвищуючи її конкурентноздатність на ринку.
-Ми можемо розробити не тільки фірмовий стиль компанії в загальному, але й окремі його елементи.

-Вартість розробки і створення фірмового стилю й логотипу залежать як від обсягу необхідної роботи, так і від побажань замовника. Все це після попереднього обговорення і затвердження описується в договорі на розробку фірмового стилю і логотипу.