SMM

Просувайте свій бренд і збільште продажі за допомогою соцмереж

Залишити заявку
SMM
SMM (Social Media Marketing) –комплекс робіт, спрямованих на залучення трафіку та популяризацію вашого бренду в соцмережах.
SMM (Social Media Marketing) –комплекс робіт, спрямованих на залучення трафіку та популяризацію вашого бренду в соцмережах.

Створивши представництво в одній із таких соцмереж, ви зможете показати цільовій аудиторії новий продукт, продати свої товари та послуги, запросити людей на онлайн- або офлайн-захід, підвищити лояльність та впізнаваність бренду, а також поповнити базу новими передплатниками.

Замовити
Використовуємо такі методи просування у соцмережах:
  1. Розробка стратегії та контент-плану
  2. Запуск, ведення та розвиток спільноти
  3. Таргетована реклама
  4. Створення акцій, конкурсів та флешмобів
  5. Робота з лідерами думок
Розробка стратегії та контент-плану

Розробимо вам персональну маркетингову стратегію у соцмережах. Виявимо завдання та цілі спільноти, визначимо цільову аудиторію, пропишемо позиціонування та проаналізуємо конкурентів. На основі затвердженої стратегії складемо контент-план зі списком рубрик, джерел та часу публікації матеріалів.

Запуск, ведення та розвиток спільноти

Створимо спільноту, яка представляє ваш бренд та його інтереси у соцмережах. Регулярно наповнюватимемо його захоплюючим контентом для вашої цільової аудиторії. Простежимо за репутацією: відповімо на запитання користувачів, і в разі потреби оперативно обробимо негатив та спам.

Таргетована реклама

Запустимо таргетовану рекламу у соцмережах. Налаштуємо показ на цільову аудиторію та приведемо зацікавлених користувачів до вас на сайт або до спільноти.

Створення акцій, конкурсів та флешмобів

Придумаємо флешмоб або конкурс не менш вірусний, ніж Ice Bucket Challenge, в якому залучимо взяти участь не лише призоловів, але й адекватних покупців вашого продукту. Вдвічі піднімемо продажі в період акції та залучимо на ваш сайт або до спільноти нових лояльних клієнтів.

Робота з лідерами думок

Знайдемо та запропонуємо відомим блогерам рекламу ваших товарів та послуг на взаємовигідних умовах (бартер) або за фінансову винагороду.

Переваги просування у соцмережах:
Впізнаваність бренду

Комуніціюйте на комфортному для потенційних та діючих клієнтів майданчику, розкажіть про нові товари та послуги, діліться новинками та акціями та залучайте нову аудиторію

Дізнатися більше
Впізнаваність бренду

№1 из N

Сайт – не потрібен

Нема сайту? Не проблема, заявки можна отримувати безпосередньо з особистих повідомлень або спеціальних форм зворотного зв'язку з вашої спільноти.

Дізнатися більше
Сайт – не потрібен

№1 из N

Цільова аудиторія за невисоку вартість

Таргетована реклама дозволяє підібрати максимально зацікавлену у ваших товарах та послугах аудиторію. Крім того, чим точніший таргет, тим менша ціна за клік.

Дізнатися більше
Цільова аудиторія за невисоку вартість

№1 из N

"Вірусність"

В інтернет-маркетингу вирішують не лише гроші та тонкий розум, але ще й креатив. Згадайте лендинг «Успішний успіх», який за тиждень став одним з головних хітів на просторах СНД.

Створивши «вірусний» контент, ви викличете у користувача непідробний інтерес – він обов'язково поширить цю публікацію у стрічці і поділиться зі своїми друзями.

Дізнатися більше

№1 из N

Підвищення лояльності

За допомогою зворотного зв'язку можна оцінити задоволеність клієнта вашим товаром або послугою, а також дізнатися про його переваги.

Функції автоматичних повідомлень дозволяють швидко відповідати на відгуки, коментарі та особисті повідомлення, підвищуючи імідж компанії в очах користувача.

Дізнатися більше
Підвищення лояльності

№1 из N

Підвищення продаж

Першочергове завдання SMM – ознайомити користувача з брендом, проте не варто забувати, що цей інструмент створює попит на товари та послуги. Грамотно побудована стратегія, копірайтинг та графічні матеріали згенерують вам заявки та залучать нових клієнтів.

Дізнатися більше
Підвищення продаж

№1 из N

Лідогенерація

Соцмережі мають у своєму розпорядженні контактні дані користувачів, які можна винести в окрему базу даних, і періодично продзвонювати на предмет зацікавленості вашими товарами або послугами.

Дізнатися більше
Лідогенерація

№1 из N

Не впевнені в ефективності вашого SMM-просування?
Не впевнені в ефективності вашого SMM-просування?
Напишіть нам та отримайте безкоштовний експрес-аудит вашої спільноти та рекламного кабінету з базовим аналізом конкурентів.
Замовити аудит
Чому ми:
Багаторічний досвід

SMM -> новий проєкт -> просунутий бренд -> задоволений клієнт. За таким принципом працюємо усі 5 років.

Детальна звітність

Ми не ведемо звітність у стилі: «немає цифр – є вода – клієнт більше з нами не працює». Наприкінці обумовленого терміну обов'язково розповідаємо: що було зроблено та куди витрачені гроші.

Креатив

Не «баянимо». Створюємо унікальний контент, цікавий для вашої цільової аудиторії. Проводимо конкурси, якими хочеться ділитися з друзями завдяки нестандартним ідеям, а не тому, що там заголовок: «репости цей запис і виграй iPhone».

Тільки зацікавлені передплатники

Пишемо контент і ведемо таргет лише на вашу цільову аудиторію. Наприклад, якщо ви продаєте косметику, то сантехнік дядько Жора із Мінська ці рекламні оголошення не побачить.

Відстеження KPI

Регулярно стежимо за ефективністю ключових показників: медіа-охоплення, залучення аудиторії, вихлоп від акцій, конкурсів та рекламних оголошень. Вчасно коригуємо стратегію та план дій на кожному етапі просування.

Як відбувається SMM-просування:
  1. Знайомство

    Отримуємо заявку та знайомимося з вашим проєктом. Після затвердження всіх формальностей – беремося до роботи.

  2. Дослідження ринку та виявлення потреб аудиторії

    Аналізуємо конкурентів та складаємо портрет вашої цільової аудиторії. Формуємо унікальну торгову пропозицію.

  3. Розробка стратегії просування та контент-плану

    Пишемо механіки взаємодії з аудиторією. Формуємо медіаплан із графіком публікацій та джерелами інформації. Кожні три місяці (раз на квартал) переглядаємо контент-план.

  4. SMM-просування

    Генеруємо контент та розвиваємо ваш бренд у соцмережах. Проводимо конкурси та працюємо з лідерами думок. Чистимо коментарі від тролінгу та спаму, спілкуємося з користувачами через особисті повідомлення. Наприкінці обумовленого терміну надаємо докладний звіт про виконану роботу.

  5. Таргетированная реклама

    Для отримання швидких результатів якісного контенту буде мало. Адже, яким би гарним ваш бренд не був, без реклами, мало хто дізнається, що ви, наприклад, займаєтеся доставкою смачних раків по Києву. Для таких цілей ми створюємо рекламні оголошення з охопленням вашої цільової аудиторії, які збільшують продажі та популяризують ваш бренд.

[3/3]

Приклади наших робіт
DartVape

SEO-просування українського інтернет-магазину з продажу електронних сигарет і аксесуарів до них в ТОП-10 Google по ключових запитах.

BarinHouse

SEO-просування українського інтернет-магазину з продажу меблів для дому та офісу в ТОП-10 Google по ключових запитах.

Patok

SEO-просування українського інтернет-магазину з продажу побутової техніки і аксесуарів до них в ТОП-10 Google по ключових запитах.

Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

«SkyTrade»

Доопрацювання корпоративного порталу CRM в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв'язки з 1C.

Автокомплектація

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

№1 из N

Відзнаки нашого успіху
1500+

Клієнтів

Кожен клієнт отримує обслуговування на вищому рівні

У рейтингу кращих інтеграторів CRM за версією користувачів (2020)

Найвагоміше впровадження в Україні (2020)

У рейтингу CRM-інтеграторів України за версією Ringostat (2021)

Нам Довіряють
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами

SMM-просування – ефективне використання соціальних мереж для популяризації власного бізнесу

У кожного користувача інтернету є своя сторінка в соціальних мережах. А у деяких навіть по кілька різних акаунтів. Щодня в них люди проводять мінімум годину. Хоча є й такі, які витрачають 2 або 3 години. Користувачі діляться новинами, публікують фотографії особистого життя, спілкуються між собою.

А чи думали ви колись, що соц. мережі можна використовувати не тільки в особистих цілях, але і для просування бізнесу? Якщо така думка приходила в голову, то вам знадобиться професійне SMM-просування.

Що це таке?

SMM (social media marketing) – це комплекс заходів для розкрутки бренду, популяризації послуг, збільшення продажів за допомогою соціальних мереж. Вони стають основними каналами для просування.

Основне завдання полягає в створенні контенту, який буде поширюватися в мережі вже іншими учасниками.

Якщо все грамотно продумати, то від соціального маркетингу отримаєте таку вигоду:

  • спілкування з цільовою аудиторією;
  • можливість миттєвого зворотного зв’язку;
  • популяризація бренду;
  • збільшення покупців.

Як відбувається SMM-маркетинг?

Чимало бізнесменів думають, а навіщо для таких цілей підключати агентство і платити їм гроші за послуги. Адже можна самостійно створити сторінку, залити туди потрібні дані та періодично публікувати якусь інформацію. Але тільки на перший погляд маркетинг в соціальних мережах здається таким простим. Тільки 1% зі 100 завершується успіхом. А всі решта даремно витратять гроші, а потім же змушені звертатися до фахівців.

Потрібно розуміти, що вони теж не приступлять відразу до SMM-просування ресурсу. Це тривалий етап, який вимагає певної підготовки та знань.

Етапи просування:

  • аналіз ринку, вивчення аудиторії;
  • СМ-стратегія просування в соціальних мережах;
  • безпосередня робота.

Перед початком робіт відбувається зустріч з клієнтом, де уточнюються його побажання, з’ясовуються тонкощі бізнесу. Далі має бути ретельний аналіз ринку. Це дозволить з’ясувати, чи принесе вам вигоду SMM-маркетинг або для вас будуть актуальними інші інструменти.

Крім цього важливо вивчити власну аудиторію:

  • вік;
  • статус в суспільстві;
  • територіальне положення (Київ, Одеса, Харків);
  • інтереси.

На основі отриманої інформації складається подальша стратегія, по якій здійснюється SMM-просування. Розписується тематика статей. Це не тільки текстівки, але і картинки. Крім цього вказуються терміни публікації.

Деякі вимоги до матеріалу:

  • оригінальність;
  • відповідна тематика;
  • регулярність публікацій.

Коли плани з маркетингу в соціальних мережах затверджені, приступають до їх реалізації. Це не тільки стосується постійних публікацій.

Проводять й інші роботи:

  • постійна робота з учасниками;
  • проведення конкурсів, акцій;
  • запуск реклами.

Повинна вестися постійна робота з користувачами. Ви повинні відповідати на їхні відгуки як позитивні, так і негативні.

Не забувайте про різні конкурси, акції. Так ви не тільки популяризуєте бренд, але і збільшите кількість учасників.

Крім цього ви можете запустити рекламу. Зрозуміло, що вона буде показуватися тільки вашій цільовій аудиторії. Така реклама в соціальних мережах – це додаткове залучення уваги до себе.

Яка вартість SMM-маркетингу?

Вивчивши всі плюси та мінуси, бізнесмени вирішуються замовити послуги. Зрозуміло, що їх цікавить цінова політика. Запам’ятайте, однієї суми просто не існує. Вартість буде залежати від таких факторів:

  • обраний майданчик (vk, facebook, instagram);
  • сфера діяльності;
  • охоплення аудиторії.

Ще одне зауваження: не думайте, що соціальний маркетинг дасть свої позитивні результати відразу після старту робіт. Якщо вам таке обіцяють, то перед вами шахраї. Миттєвого результату не отримаєте, повинен пройти якийсь період.

З фахівцями «ITUA» SMM-просування в соціальних мережах дасть позитивні результати:

  • розробка індивідуального плану робіт для кожного проекту;
  • надання звітів;
  • робота з різними сферами бізнесу;
  • команда професіоналів.

Таким чином, ви отримуєте надійного партнера для тривалої співпраці.

Хотіли б замовити послуги SMM-просування сайту?

Зв’язуйтеся з фахівцями компанії «ITUA». Вам потрібно лише залишити заявку на сайті та через деякий час з вами зв’яжуться фахівці. Після з’ясування додаткової інформації представлять план робіт, ціни на маркетинг в соціальних мережах, терміни виконання. Використовуйте по максимуму інструменти для просування власного бізнесу.