SMM-просування

logoStub

Дорогий друг !

Ми тут намагаємося встигнути за сучасними трендами веб-дизайну і якраз малюємо сайт, який ти заслуговуєш. Зовсім скоро ми покажемо те, над чим так довго працювали ..... а поки тут тільки сумовитий SEO-текст. Але не квапся! Наші менеджери з радістю проконсультують і дадуть відповідь на всі твої питання.

SMM-просування

SMM-просування – ефективне використання соціальних мереж для популяризації власного бізнесу

У кожного користувача інтернету є своя сторінка в соціальних мережах. А у деяких навіть по кілька різних акаунтів. Щодня в них люди проводять мінімум годину. Хоча є й такі, які витрачають 2 або 3 години. Користувачі діляться новинами, публікують фотографії особистого життя, спілкуються між собою.

А чи думали ви колись, що соц. мережі можна використовувати не тільки в особистих цілях, але і для просування бізнесу? Якщо така думка приходила в голову, то вам знадобиться професійне SMM-просування.

Що це таке?

SMM (social media marketing) – це комплекс заходів для розкрутки бренду, популяризації послуг, збільшення продажів за допомогою соціальних мереж. Вони стають основними каналами для просування.

Основне завдання полягає в створенні контенту, який буде поширюватися в мережі вже іншими учасниками.

Якщо все грамотно продумати, то від соціального маркетингу отримаєте таку вигоду:

  • спілкування з цільовою аудиторією;
  • можливість миттєвого зворотного зв’язку;
  • популяризація бренду;
  • збільшення покупців.

Як відбувається SMM-маркетинг?

Чимало бізнесменів думають, а навіщо для таких цілей підключати агентство і платити їм гроші за послуги. Адже можна самостійно створити сторінку, залити туди потрібні дані та періодично публікувати якусь інформацію. Але тільки на перший погляд маркетинг в соціальних мережах здається таким простим. Тільки 1% зі 100 завершується успіхом. А всі решта даремно витратять гроші, а потім же змушені звертатися до фахівців.

Потрібно розуміти, що вони теж не приступлять відразу до SMM-просування ресурсу. Це тривалий етап, який вимагає певної підготовки та знань.

Етапи просування:

  • аналіз ринку, вивчення аудиторії;
  • СМ-стратегія просування в соціальних мережах;
  • безпосередня робота.

Перед початком робіт відбувається зустріч з клієнтом, де уточнюються його побажання, з’ясовуються тонкощі бізнесу. Далі має бути ретельний аналіз ринку. Це дозволить з’ясувати, чи принесе вам вигоду SMM-маркетинг або для вас будуть актуальними інші інструменти.

Крім цього важливо вивчити власну аудиторію:

  • вік;
  • статус в суспільстві;
  • територіальне положення (Київ, Одеса, Харків);
  • інтереси.

На основі отриманої інформації складається подальша стратегія, по якій здійснюється SMM-просування. Розписується тематика статей. Це не тільки текстівки, але і картинки. Крім цього вказуються терміни публікації.

Деякі вимоги до матеріалу:

  • оригінальність;
  • відповідна тематика;
  • регулярність публікацій.

Коли плани з маркетингу в соціальних мережах затверджені, приступають до їх реалізації. Це не тільки стосується постійних публікацій.

Проводять й інші роботи:

  • постійна робота з учасниками;
  • проведення конкурсів, акцій;
  • запуск реклами.

Повинна вестися постійна робота з користувачами. Ви повинні відповідати на їхні відгуки як позитивні, так і негативні.

Не забувайте про різні конкурси, акції. Так ви не тільки популяризуєте бренд, але і збільшите кількість учасників.

Крім цього ви можете запустити рекламу. Зрозуміло, що вона буде показуватися тільки вашій цільовій аудиторії. Така реклама в соціальних мережах – це додаткове залучення уваги до себе.

Яка вартість SMM-маркетингу?

Вивчивши всі плюси та мінуси, бізнесмени вирішуються замовити послуги. Зрозуміло, що їх цікавить цінова політика. Запам’ятайте, однієї суми просто не існує. Вартість буде залежати від таких факторів:

  • обраний майданчик (vk, facebook, instagram);
  • сфера діяльності;
  • охоплення аудиторії.

Ще одне зауваження: не думайте, що соціальний маркетинг дасть свої позитивні результати відразу після старту робіт. Якщо вам таке обіцяють, то перед вами шахраї. Миттєвого результату не отримаєте, повинен пройти якийсь період.

З фахівцями «ITUA» SMM-просування в соціальних мережах дасть позитивні результати:

  • розробка індивідуального плану робіт для кожного проекту;
  • надання звітів;
  • робота з різними сферами бізнесу;
  • команда професіоналів.

Таким чином, ви отримуєте надійного партнера для тривалої співпраці.

Хотіли б замовити послуги SMM-просування сайту?

Зв’язуйтеся з фахівцями компанії «ITUA». Вам потрібно лише залишити заявку на сайті та через деякий час з вами зв’яжуться фахівці. Після з’ясування додаткової інформації представлять план робіт, ціни на маркетинг в соціальних мережах, терміни виконання. Використовуйте по максимуму інструменти для просування власного бізнесу.

click fraud detection