Успішна реклама в Facebook: як домогтися результату

Дата: 23.04.2018
Автор: ITUA
Час читання: ~4 хвилин

У соціальних мережах люди вже давно перестали сидіти заради задоволення. Звичайно, можна витратити кілька хвилин на втіху, але в більшості випадків тут шукається корисна інформація.

А це прекрасна можливість прорекламувати свій продукт. Якщо правильно підійти до питання, правильне налаштування реклами Facebook допоможе підтягувати людей і продавати товари в різних нішах.

У попередній статті вже були розглянуті «поради», як налаштувати рекламу і злити бюджет. Зараз будуть вказані рекомендації, як же отримати користь від запущеної рекламної кампанії.

Працюємо зі своєю аудиторією

Показуйте оголошення тим користувачам, яким це цікаво. У Фейсбуці це можна вибрати. До того ж нагадуйте про себе тим, хто вже щось купував. Для цього добре опрацюйте наявну базу в CRM.

Є ряд користувачів, які регулярно відвідують ваш сайт, але так нічого не купують? Налаштуйте таргетинг і на них.

Стежте за часом показу

За допомогою аналітики, подивіться найбільш високу відвідуваність сайту, проаналізувавши поведінку користувачів. На основі цього виберете час, коли найкраще показувати оголошення.

Використання автоматичного алгоритму

В першу чергу на цей момент варто звернути увагу тим, хто вперше запускає рекламу і не знає, як виставляти ставку. Досвідчені користувачі можуть вже за попередніми результатами міняти ставки в залежності від ситуації.

Чітко вирішуйте, з якою метою запускаєте

Якщо це не продумати, то і результату не отримаєте. Подумайте, вам потрібно збільшити охоплення або привести користувачів на сайт, а може щось інше.

Нормальна робота сайту

Користі від реклами не буде, коли є видимі проблеми в роботі ресурсу. Користувачі перейдуть на сайт, а потім покинуть його. У підсумку, ви даремно витратите бюджет. Такі проблеми вирішуються заздалегідь.

Аналіз дій

Багато компаній просто забувають про це. Встановіть аналітику і майте загальні поняття, як нею користуватися. Це допоможе проводити аналіз і вчасно вносити корективи.

Це тільки здається просто реклама в Фейсбуці. Так, її можна по-швидкому запустити, але тоді результат не гарантований. Для ефективного завершення рекламної кампанії продумується стратегія з усіма тонкощами.

Без допомоги фахівців, неможливо розібратися. Якщо ви все прочитаєте і вивчите, якусь дрібницю все одно пропустите. А вона негативно позначиться на результаті. Зв’язуйтеся з фахівцями ITUA і опишіть їм ситуацію. Вони розроблять для вас стратегію і реалізують її. Не упускайте жодного інструменту, щоб стати кращим за конкурентів.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами