CRM

Переведемо ваш бізнес в цифру і знизимо його витрати за допомогою CRM-системи

Залишити заявку

Класична CRM – система для автоматизації продажів, що дозволяє оптимізувати процеси, вести облік клієнтів і зберігати всю історію взаємодії з ними в спеціальній картці контакту.

Співробітники вашого відділу продажів зможуть записати і прослухати телефонну розмову, отримувати повідомлення з різних джерел, сформувати клієнту рахунок в кілька кліків або поставити нагадування про важливу зустріч.

Спробувати безкоштовно

Продвинута CRM – більше, ніж класична програма продажів. Це корпоративний портал, що дозволяє контролювати ефективність кожного відділу, вести завдання і проекти, планувати зустрічі, зберігати дані, спілкуватися з співробітниками і програмно допрацьовувати систему під будь-які потреби.

Спробувати безкоштовно
Оцифровувати бізнес за допомогою CRM-систем вже більше 10-ти років.
  1. Ми не продаємо CRM - ми впроваджуємо. 15 років доводимо всі проекти до кінця.
  2. Підбираємо CRM під бізнес клієнта, а не намагаємося підстроїти бізнес клієнта під зручну нам CRM.
  3. Програмно допрацьовуємо систему під будь-які бізнес-завдання.
  4. Реалізовуємо проекти будь-якої складності: від малого бізнесу до Enterprise-сегмента.
Отримайте безкоштовну консультацію по підбору CRM-системи індивідуально під ваш бізнес
Почати обговорення
Чи потрібна CRM вашому бізнесу? Перевірте себе!
CRM потрібна вашому бізнесу, якщо:
У вас є відділ продажів, де робота з замовниками побудована на телефонних дзвінках, листах і особистих зустрічах.
Якщо хочете, щоб вся інформація про Лід (потенційного клієнта), операції і проект зберігалася в одному місці - CRM вам просто необхідна.
Вагомою перевагою стане інтеграція з телефонією, поштою, мессенджерами і соцмережами - усі заявки автоматично будуть перенаправлятися в CRM.
CRM не потрібна вашому бізнесу, якщо:
У вас бізнес без великого потоку клієнтів, і відповідно, немає необхідності організовувати і структурувати інформацію про них.
Ваші клієнти - свідомо непостійні. Наприклад, ви володієте кіоском з продажу шаурми на привокзальній площі, і ваші покупці - випадкові перехожі або приїжджі з інших регіонів. Швидше за все, ви більше ніколи не побачите цих людей - а значить, вносити їх в клієнтську базу і вибудовувати довгострокові відносини - безглуздо.
У вас більше 3-х співробітників і є постійні клієнти, але ви готові щодня втрачати гроші і недоотримувати прибуток.
Переваги CRM
Безпека клієнтської бази

В CRM передбачений режим обмеженого доступу до повної клієнтській базі - тепер компанія не потрапить під удар у разі, коли менеджер до конкурентам.

Дізнатися більше

№1 из N

Інструменти контролю

CRM допоможе ввести регламентований стандарт роботи для всіх співробітників. Читайте звіти, відстежуйте кількість дзвінків, зустрічей і закритих менеджерами угод. Будьте в курсі всього, що відбувається у вас в компанії.

Дізнатися більше

№1 из N

Підвищення лояльності

За статистикою «Rockefeller Corporation», при поганому рівні обслуговування, 68% клієнтів йдуть до іншого підрядника. База CRM володіє всією необхідною інформацією, щоб розташувати вимогливого клієнта (ім'я, день народження, інтереси, останнє замовлення).

Дізнатися більше

№1 из N

Класифікація цінності клієнтів

Закон Парето говорить: «20% цінних клієнтів приносять 80% виручки компанії, тоді як інші 80% - лише 20%». ABC-класифікація контрагентів допоможе диференціювати значимість ліда для вашої організації.

Дізнатися більше

№1 из N

Простота впровадження

Коли з'явилися перші CRM-системи, процес установки вимагав кількох фахівців і займав тижні, а то і місяці. У 2021 році хмарна редакція реєструється всього в три кліка мишки в браузері.

Дізнатися більше

№1 из N

Економія коштів

CRM оснащена великим спектром можливостей (від телефонії до хмарного сховища) - це економить значні суми на персоналі, втрати даних, лояльності клієнтів, телефонні дзвінки і ПО.

Дізнатися більше

№1 из N

Бізнес процеси

Вирішувати організаційні питання всередині компанії допоможуть бізнес-процеси. Це алгоритми (скрипти), які автоматизують роботу кожного відділу. Наприклад, співробітник не зможе піти у відпустку, поки не завершить всі активні завдання або не отримає підтвердження від усіх керівників.

Дізнатися більше

№1 из N

Скорочення часовитрат

CRM підвищує продуктивність роботи менеджерів в кілька разів. Вся інформація про клієнта, операції і проект зберігається в одному місці. Не потрібно ритися в комп'ютері (Диск D -> «Нова папка №39»), гортати історію пошти або Skype в пошуках заповітного договору.

Дізнатися більше

№1 из N

Хочете ближче познайомитися з CRM?
Залиште заявку на особисту презентацію CRM

Наш фахівець продемонструє всі можливості CRM-системи на прикладі вашого бізнесу.

Дізнатися більше
Презентація складається з трьох блоків:
  1. Демонстрація ключових інструментів і можливостей CRM
  2. Розбір вашого кейса і варіант його вирішення за допомогою CRM
  3. Сесія: «Питання-відповідь»
Нагороди та досягнення

Лідер продажів і впроваджень коробкового Бітрікс24

Золотий сертифікований партнер Бітрікс

Найвагоміше впровадження Бітрікс24 в Україні

Золотой сертифицированный партнёр Битрикс

В рейтинге лучших интеграторов CRM по версии пользователей 2020

В рейтинге лучших интеграторов CRM по версии Ringostat 2020

Нам Довіряють [9]
Відгуки [5]
Додати відгук
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами

Впровадження CRM-системи розвиток бізнесу і зростання прибутку

Клієнти це важлива складова будь-якого бізнесу. Ось чому керівники та менеджери так намагаються відстежувати та вивчати відносини з ними. Але, не зважаючи на такі дії, багато бізнесменів так і не можуть залучити замовників, утримати старих. Вони не розуміють, у чому причина.

А ви запитайте у своїх співробітників, скільки вони часу витрачають на обробку інформації? Чи вчасно відправляють листи та зв’язуються з клієнтами? А може, ви перестанете втрачати час і автоматизуєте деякі процеси. Сучасна CRM-система в Україні здатна вирішити ці та багато інших завдань.

Що це таке СРМ-системи?

СРМ-система це програмне забезпечення, що допомагає налагодити роботу з клієнтами, автоматизувати рутинні процеси. А ще це можливість навести порядок в загальній базі, зберігати інформацію про замовників в одному місці.

Правильне впровадження CRM-управління клієнтами та вже через якийсь період помітна позитивна динаміка:

  • покращилася ефективність роботи компанії;
  • став заощаджуватися час співробітників і керівників на виконанні рутинних завдань;
  • збільшилися продажі.

Підключена СРМ-система управління проектами підходить не тільки для великих підприємств, де надходять тисячі дзвінків, але і для малого і середнього бізнесу.

Можливості оснащення:

  • повна база з клієнтами;
  • доступ до даних;
  • зв’язок з телефонією;
  • контроль роботи співробітників;
  • комунікація між відділом.

Як впровадити CRM-систему в Україні у себе в компанії?

На сучасному ринку пропонується величезний рейтинг подібного програмного забезпечення. Воно між собою відрізняється різними технічними можливостями.

Але перш ніж ви почнете розбиратися з цими характеристиками, дайте відповідь на такі питання:

  • для яких цілей купуєте забезпечення;
  • скільки готові заплатити;
  • хто буде займатися впровадженням і підтримкою.

Коли розберетеся з цими пунктами, тоді приблизно уявите, який функціонал шукаєте.

На які характеристики звертати увагу при покупці CRM-системи в Києві?

Програмне забезпечення відрізняється такими параметрами:

  • призначення;
  • рівень обробки даних;
  • спосіб організації.

У чому особливості?

  1. За призначенням база поділяється на групи:
  • управління продажами;
  • маркетингова діяльність;
  • клієнтське обслуговування.

Система здатна аналізувати продажі, і робити прогнози. Уже можна підбити підсумки доходів і витрат компанії.

Є можливість окремо аналізувати маркетингові кампанії, переглядати їх результати.

Окремо відстежуються дзвінки, вносяться в базу, будуються плани роботи з отриманими відомостями.

  1. Інформація обробляється 3 різними способами:
  • інформаційний;
  • аналітичний;
  • колаборативний.

Перший пункт вважається найпростішою базою. Тут зберігають дані про клієнтів, здійснені угоди. Ще є доступ до звітів, документів.

За допомогою аналітики зробите звіти по проведених операціях, побудуєте прогнози. Всі внесені дані автоматично зберігаються.

У колаборативному забезпеченні у клієнта є можливість впливати на деякі процеси в компанії.

Якщо вас цікавлять відразу кілька пунктів, то вибирайте СРМ-системи інтернет-магазину з такими можливостями.

  1. Soft розділяється на 2 групи:
  • хмарна;
  • власний сервер.

Інформація зберігається на «хмарах» сервера. Це підходить для малого і середнього бізнесу, оскільки не потрібні додаткові витрати на обслуговування, обладнання.

При наявності власного сервера ви адаптуєте систему під свої вимоги.

Де вигідно замовити, купити?

Багато компаній пропонують свої послуги з продажу та впровадження програмного забезпечення. Деякі бізнесмени головним пунктом вибору роблять вартість налаштування CRM-системи, а потім шкодують про це. Оскільки продукт не відповідає їх вимогам, занадто складний в роботі.

Віддавайте перевагу тим фірмам, які мають досвід роботи з продуктами. Подивіться їх портфоліо клієнтів, переконайтеся в їх компетентності. Адже рано чи пізно сайт потребуватиме доопрацювання або налаштувань. Пам’ятайте, що ви шукаєте партнера для тривалої співпраці, а не просто виконавця ваших вимог.

Хотіли б купити CRM-систему в Києві, але не можете вибрати надійного партнера? Залишайте заявку на сайті компанії «ITUA». З вами зв’яжуться менеджери для уточнення інформації. Залежно від отриманих даних, вони запропонують найвигідніші варіанти для вашого бізнесу. Крім цього назвуть, яка ціна CRM-системи з установкою і скільки займе процес впровадження. Зробіть крок для поліпшення власного бізнесу.