CRM

Переведемо ваш бізнес в цифру і знизимо його витрати за допомогою CRM-системи

Залишити заявку
CRM

Класична CRM – система для автоматизації продажів, що дозволяє оптимізувати процеси, вести облік клієнтів і зберігати всю історію взаємодії з ними в спеціальній картці контакту.

Співробітники вашого відділу продажів зможуть записати і прослухати телефонну розмову, отримувати повідомлення з різних джерел, сформувати клієнту рахунок в кілька кліків або поставити нагадування про важливу зустріч.

Спробувати безкоштовно

Продвинута CRM – більше, ніж класична програма продажів. Це корпоративний портал, що дозволяє контролювати ефективність кожного відділу, вести завдання і проекти, планувати зустрічі, зберігати дані, спілкуватися з співробітниками і програмно допрацьовувати систему під будь-які потреби.

Спробувати безкоштовно
Оцифровувати бізнес за допомогою CRM-систем вже більше 10-ти років.
Оцифровувати бізнес за допомогою CRM-систем вже більше 10-ти років.
  1. Ми не продаємо CRM - ми впроваджуємо. 15 років доводимо всі проекти до кінця.
  2. Підбираємо CRM під бізнес клієнта, а не намагаємося підстроїти бізнес клієнта під зручну нам CRM.
  3. Програмно допрацьовуємо систему під будь-які бізнес-завдання.
  4. Реалізовуємо проекти будь-якої складності: від малого бізнесу до Enterprise-сегмента.
Отримайте безкоштовну консультацію по підбору CRM-системи індивідуально під ваш бізнес
Отримайте безкоштовну консультацію по підбору CRM-системи індивідуально під ваш бізнес
Почати обговорення
Чи потрібна CRM вашому бізнесу? Перевірте себе!
CRM потрібна вашому бізнесу, якщо:
У вас є відділ продажів, де робота з замовниками побудована на телефонних дзвінках, листах і особистих зустрічах.
Якщо хочете, щоб вся інформація про Лід (потенційного клієнта), операції і проект зберігалася в одному місці - CRM вам просто необхідна.
Вагомою перевагою стане інтеграція з телефонією, поштою, мессенджерами і соцмережами - усі заявки автоматично будуть перенаправлятися в CRM.
CRM не потрібна вашому бізнесу, якщо:
У вас бізнес без великого потоку клієнтів, і відповідно, немає необхідності організовувати і структурувати інформацію про них.
Ваші клієнти - свідомо непостійні. Наприклад, ви володієте кіоском з продажу шаурми на привокзальній площі, і ваші покупці - випадкові перехожі або приїжджі з інших регіонів.
Швидше за все, ви більше ніколи не побачите цих людей - а значить, вносити їх в клієнтську базу і вибудовувати довгострокові відносини - безглуздо.
У вас більше 3-х співробітників і є постійні клієнти, але ви готові щодня втрачати гроші і недоотримувати прибуток.
Переваги CRM
Безпека клієнтської бази

В CRM передбачений режим обмеженого доступу до повної клієнтської бази - тепер компанія не потрапить під удар у разі переходу менеджера до конкурентів.

Дізнатися більше
Безпека клієнтської бази

№1 из N

Інструменти контролю

CRM допоможе ввести регламентований стандарт роботи для всіх співробітників. Читайте звіти, відстежуйте кількість дзвінків, зустрічей і закритих менеджерами угод. Будьте в курсі всього, що відбувається у вас в компанії.

Дізнатися більше
Інструменти контролю

№1 из N

Підвищення лояльності

За статистикою «Rockefeller Corporation», при поганому рівні обслуговування, 68% клієнтів йдуть до іншого підрядника. База CRM володіє всією необхідною інформацією, щоб розташувати вимогливого клієнта (ім'я, день народження, інтереси, останнє замовлення).

Дізнатися більше
Підвищення лояльності

№1 из N

Класифікація цінності клієнтів

Закон Парето говорить: «20% цінних клієнтів приносять 80% виручки компанії, тоді як інші 80% - лише 20%». ABC-класифікація контрагентів допоможе диференціювати значимість ліда для вашої організації.

Дізнатися більше
Класифікація цінності клієнтів

№1 из N

Простота впровадження

Коли з'явилися перші CRM-системи, процес установки вимагав кількох фахівців і займав тижні, а то і місяці. У 2021 році хмарна редакція реєструється всього в три кліка мишки в браузері.

Дізнатися більше
Простота впровадження

№1 из N

Економія коштів

CRM оснащена великим спектром можливостей (від телефонії до хмарного сховища) - це економить значні суми на персоналі, втрати даних, лояльності клієнтів, телефонні дзвінки і ПО.

Дізнатися більше
Економія коштів

№1 из N

Бізнес процеси

Вирішувати організаційні питання всередині компанії допоможуть бізнес-процеси. Це алгоритми (скрипти), які автоматизують роботу кожного відділу. Наприклад, співробітник не зможе піти у відпустку, поки не завершить всі активні завдання або не отримає підтвердження від усіх керівників.

Дізнатися більше
Бізнес процеси

№1 из N

Скорочення часовитрат

CRM підвищує продуктивність роботи менеджерів в кілька разів. Вся інформація про клієнта, операції і проект зберігається в одному місці. Не потрібно ритися в комп'ютері (Диск D -> «Нова папка №39»), гортати історію пошти або Skype в пошуках заповітного договору.

Дізнатися більше
Скорочення часовитрат

№1 из N

Залиште заявку на особисту презентацію CRM
Хочете ближче познайомитися з CRM?
Залиште заявку на особисту презентацію CRM

Наш фахівець продемонструє всі можливості CRM-системи на прикладі вашого бізнесу.

Дізнатися більше
Презентація складається з трьох блоків:
  1. Демонстрація ключових інструментів і можливостей CRM
  2. Розбір вашого кейса і варіант його вирішення за допомогою CRM
  3. Сесія: «Питання-відповідь»
Останні кейси
Moneyveo 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse» 2021

Розробка кастомними рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM Бітрікс24.

Каштан 2000 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Velmart» / «SkyTrade 2021

Доопрацювання корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв'язки з 1C.

Типографія «Оріон-V» 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Автокомплектація 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

Молоко від фермера 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Shagov Aesthetic Medicine 2021

Доопрацювання корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українській клініці естетичної медицини для організації роботи всіх співробітників в одному місці і автоматизації роботи з пацієнтами.

Integrity Vision 2021

Впровадження корпоративного порталу CRM Бітрікс24 українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

№1 из N

Нагороди та досягнення
Найвагоміше впровадження Бітрікс24 в Україні (2020)

Найвагоміше впровадження Бітрікс24 в Україні (2020)

Лідер продажів і впроваджень коробкового Бітрікс24 (2020)

Лідер продажів і впроваджень коробкового Бітрікс24 (2020)

Найвагоміше впровадження Бітрікс24 в Україні

Найвагоміше впровадження Бітрікс24 в Україні

Золотий сертифікований партнер Бітрікс

Золотий сертифікований партнер Бітрікс

У рейтингу кращих інтеграторів CRM за версією користувачів (2020)

У рейтингу кращих інтеграторів CRM за версією користувачів (2020)

У рейтингу кращих інтеграторів CRM за версією Ringostat (2020)

У рейтингу кращих інтеграторів CRM за версією Ringostat (2020)

Нам Довіряють
Япона Хата
Молоко від фермера
Укртелеком
Glovo
Єва
Ощадбанк
Pari Match
Інтершоп
Епіцентр
Моршинська
TAS life
SOCAR
KLO
Media-Tech
Stylus
OH MY LOOK
Pepsico
Результати співпраці з ItUa
Додати відгук
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами

 

Впровадження CRM-системи розвиток бізнесу і зростання прибутку

Клієнти це важлива складова будь-якого бізнесу. Ось чому керівники та менеджери так намагаються відстежувати та вивчати відносини з ними. Але, не зважаючи на такі дії, багато бізнесменів так і не можуть залучити замовників, утримати старих. Вони не розуміють, у чому причина.

А ви запитайте у своїх співробітників, скільки вони часу витрачають на обробку інформації? Чи вчасно відправляють листи та зв’язуються з клієнтами? А може, ви перестанете втрачати час і автоматизуєте деякі процеси. Сучасна CRM-система в Україні здатна вирішити ці та багато інших завдань.

Що це таке СРМ-системи?

СРМ-система це програмне забезпечення, що допомагає налагодити роботу з клієнтами, автоматизувати рутинні процеси. А ще це можливість навести порядок в загальній базі, зберігати інформацію про замовників в одному місці.

Правильне впровадження CRM-управління клієнтами та вже через якийсь період помітна позитивна динаміка:

  • покращилася ефективність роботи компанії;
  • став заощаджуватися час співробітників і керівників на виконанні рутинних завдань;
  • збільшилися продажі.

Підключена СРМ-система управління проектами підходить не тільки для великих підприємств, де надходять тисячі дзвінків, але і для малого і середнього бізнесу.

Можливості оснащення:

  • повна база з клієнтами;
  • доступ до даних;
  • зв’язок з телефонією;
  • контроль роботи співробітників;
  • комунікація між відділом.

Як впровадити CRM-систему в Україні у себе в компанії?

На сучасному ринку пропонується величезний рейтинг подібного програмного забезпечення. Воно між собою відрізняється різними технічними можливостями.

Але перш ніж ви почнете розбиратися з цими характеристиками, дайте відповідь на такі питання:

  • для яких цілей купуєте забезпечення;
  • скільки готові заплатити;
  • хто буде займатися впровадженням і підтримкою.

Коли розберетеся з цими пунктами, тоді приблизно уявите, який функціонал шукаєте.

На які характеристики звертати увагу при покупці CRM-системи в Києві?

Програмне забезпечення відрізняється такими параметрами:

  • призначення;
  • рівень обробки даних;
  • спосіб організації.

У чому особливості?

  1. За призначенням база поділяється на групи:
  • управління продажами;
  • маркетингова діяльність;
  • клієнтське обслуговування.

Система здатна аналізувати продажі, і робити прогнози. Уже можна підбити підсумки доходів і витрат компанії.

Є можливість окремо аналізувати маркетингові кампанії, переглядати їх результати.

Окремо відстежуються дзвінки, вносяться в базу, будуються плани роботи з отриманими відомостями.

  1. Інформація обробляється 3 різними способами:
  • інформаційний;
  • аналітичний;
  • колаборативний.

Перший пункт вважається найпростішою базою. Тут зберігають дані про клієнтів, здійснені угоди. Ще є доступ до звітів, документів.

За допомогою аналітики зробите звіти по проведених операціях, побудуєте прогнози. Всі внесені дані автоматично зберігаються.

У колаборативному забезпеченні у клієнта є можливість впливати на деякі процеси в компанії.

Якщо вас цікавлять відразу кілька пунктів, то вибирайте СРМ-системи інтернет-магазину з такими можливостями.

  1. Soft розділяється на 2 групи:
  • хмарна;
  • власний сервер.

Інформація зберігається на «хмарах» сервера. Це підходить для малого і середнього бізнесу, оскільки не потрібні додаткові витрати на обслуговування, обладнання.

При наявності власного сервера ви адаптуєте систему під свої вимоги.

Де вигідно замовити, купити?

Багато компаній пропонують свої послуги з продажу та впровадження програмного забезпечення. Деякі бізнесмени головним пунктом вибору роблять вартість налаштування CRM-системи, а потім шкодують про це. Оскільки продукт не відповідає їх вимогам, занадто складний в роботі.

Віддавайте перевагу тим фірмам, які мають досвід роботи з продуктами. Подивіться їх портфоліо клієнтів, переконайтеся в їх компетентності. Адже рано чи пізно сайт потребуватиме доопрацювання або налаштувань. Пам’ятайте, що ви шукаєте партнера для тривалої співпраці, а не просто виконавця ваших вимог.

Хотіли б купити CRM-систему в Києві, але не можете вибрати надійного партнера? Залишайте заявку на сайті компанії «ITUA». З вами зв’яжуться менеджери для уточнення інформації. Залежно від отриманих даних, вони запропонують найвигідніші варіанти для вашого бізнесу. Крім цього назвуть, яка ціна CRM-системи з установкою і скільки займе процес впровадження. Зробіть крок для поліпшення власного бізнесу.