Як покращити вид контекстної реклами

Дата: 08.08.2013
Автор: ITUA
Час читання: ~10 хвилин

 

Як покращити вид контекстної реклами

Контекстна реклама – хороший спосіб залучення потенційних клієнтів, можливість донести людям через засоби масової інформації про Вашу продукцію та Ваш бізнес у цілому. Відповідно така реклама допоможе зібрати всі дані, які одночасно піднімуть нижню межу Вашого бізнесу та допоможуть удосконалитись Вашим користувачам в онлайн пошуку.

Уявіть собі, що лише невеликі зусилля допоможуть зробити контекстну рекламу відмінним методом збору даних. Електронний комерційний маркетинг має бути створений з усією повагою до потенційного клієнта та з бажанням дати йому найкращі можливості для покупок та надання послуг. Часто інтернет-магазини можуть зробити хорошу роботу за пропозицією супутніх товарів, поширення спеціальних пропозицій або навіть з надання онлайн покупок в Інтернеті. Усього це можна досягти, якщо ці роздрібні торгові інтернет-магазини можуть зібрати достатню та найкращу інформацію щодо конкретного покупця.

Наприклад, уявіть, Інтернет-магазин, який пропонує безкоштовну доставку за мінімального замовлення в розмірі 75 $. Тепер уявіть собі клієнта, який щойно купив пару чоловічих сорочок, на загальну суму в  70$. Хороший підприємець може запропонувати кілька супутніх товарів, які коштують близько п’яти доларів. У такому разі, купивши їх, клієнт може претендувати на безкоштовну доставку. Це добре. Але було б ще краще, якби підприємець знав би заздалегідь, що цей конкретний клієнт купує іграшки для дівчинки віком від 5 до 7. На додаток, можна запропонувати придбати недорогий ремінь, або краще запропонувати придбати, наприклад, 4 упакованих іграшки поні. Можливо, клієнту не потрібен дешевий пояс, але безкоштовний подарунок для доньки або улюбленої племінниці було б дуже доречним.
З контекстною рекламою, покупці стали розуміти, що коли вони діляться інформацією про себе, то існує можливість виграти якийсь приз. Правдивий обмін інформацією дозволяє інтернет-продавцям зібрати свого роду цінну інформацію про клієнтів, яка може бути використана, як описано вище. Також вона відкриває широкі можливості для інших маркетингових цілей.

Нижче наводиться чотири простих поради для створення більш досконалих форм з контекстною рекламою. Мета полягає в наданні учасникам доступної інформації, що легко сприймається, з легким шляхом до завершення розпочатого.

1. Запропонувати зрозумілий опис
Перед тим, як потенційний покупець вкаже адресу електронної пошти або підтвердить цю адресу зі своїм ім’ям у вашій базі даних, вам необхідно зробити цікаву та цінну пропозицію. Це має бути зроблено якомога лаконічніше.
Наприклад, сайт Boot Barn, займається роздрібною торгівлею, де представлені до продажу ковбойські чоботи та одяг, запускала конкурс, опис якого звучить просто та доступно:
З вашою допомогою ми зібрали 1 000 000 шанувальників у Facebook!В рамках святкування цієї події, зайдіть до 5-ї вечора за тихоокеанським часом і отримати шанс виграти поїздку на захід Cheyenne Frontier Days, плюс 1000 $ на подорож і можливість побувати на концерті Джейсон Aldean 26 липня. Обов’язкова умова: лише вісімнадцятирічний і обов’язково  житель США”.

Можливо, не зовсім лаконічно написаний текст, але все одно, що вселяє надію на перемогу.
2. Завершеність
Інформація, представлена ​​в рекламі, повинна бути написана зрозуміло та чітко сформовані всі умови, що має виконати та заповнити учасник. Як показали дослідження, проведені експертом Люком Врублевський та іншими – послідовний шлях від першого поля до кнопки «заповнити» має бути очевидним.
Наприклад, можливо, має сенс побудувати поля вертикально, так що відразу буде простежуватися шлях до логічного заповнення від одного питання до іншого. Наприклад, у недавньому конкурсі інтернет-магазину Adiktd, поля форми були побудовані одна за одною, так, щоб було очевидно, яке поле було поруч. Кнопка відправки була такого ж розміру, що інші поля для заповнення і розташовані відразу під ними. Було також зручно перескакувати з одного поля в інше, роблячи заповнення легким.
3. Просити лише найпотрібнішу інформацію
Як згадувалося вище, контекстний маркетинг може бути хорошим способом отримати корисну інформацію про своїх клієнтів, але дуже важливо не просити занадто багато за один раз. Тільки запитайте користувача про інформацію, необхідну для участі у конкурсі та специфічні для маркетингової діяльності.
Минулого року сайт Bad Forms опублікував приклад форми, де було занадто багато полів. Вона просила користувачів заповнити дані в 19 полях, включаючи рік народження та марку їхнього автомобіля.
4. Уникайте невдалих форм у мобільних додатках

Деякі учасники, безсумнівно, заходитимуть на вашу форму зі смартфона або планшета.
Ці пристрої мають різні можливості та інтерфейси, ніж стаціонарний комп’ютер або ноутбук, і Ваша контекстна форма повинна бути адаптована під них. Принаймні вона не повинна створювати незручності при її відображенні та заповненні.
Наприклад, якщо ваша форма включає підказки або поради для того, щоб користувач зміг зрозуміти, що саме слід ввести, не приховуйте елементи за ефектами при наведенні, тому що мобільні користувачі можуть не отримати доступ до неї.
Крім того, переконайтеся, що ваша інтернет реклама залишається читаною, коли на смартфоні відкрита клавіатура. Загалом краще перевірити форму кілька разів, на різних мобільних пристроях перед запуском контекстної реклами.
Дотримуючись усіх цих не хитрих правил – успіх Вам гарантований.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами