Індивідуальна розробка CRM-системи – повна відповідність продукту до вимог бізнесу
Будь-який сучасний бізнес не може обійтися у своїй діяльності без використання системи CRM. Підвищення ефективності продажів, автоматизація рутинних процесів, контроль роботи менеджерів, збереження всіх даних – далеко ще не всі завдання, які може вирішити система. Звичайно власники бізнесу рано чи пізно замислюються про її впровадження. Зараз на ринку є багато готових пропозицій, але багатьох цікавить розробка CRM-системи під конкретні вимоги бізнесу.
Подібні рішення мають досить великий попит. Відповідно варто детальніше про це дізнатися, перш ніж приймати рішення.
Які особливості такого розробленого рішення?
Вивчаючи сучасний ринок, користувачі бачать багато готових CRM-систем. Зрозуміло, що кожна така пропозиція має свої особливості, тому з ними потрібно уважно ознайомитись і серед них можна підібрати для себе рішення. Тепер не потрібно цікавитись розробкою CRM-системи під свої потреби. Але це велика помилка, адже індивідуальна розробка має також свої особливості, про які варто знати.
Якщо порівнювати між собою готові та індивідуальні рішення, то можна виділити такі моменти:
- Стандартні системи неможливо адаптувати під особливості кожного бізнесу. Адже тут від початку їх не враховували, оскільки розробники створювали універсальне рішення. Якщо говорити про індивідуальну розробку, тут проводиться детальний бриф, уважно вивчається ніша.
- Готові системи складаються зі стандартного набору інструментів, за які ви заплатите. При цьому частиною з них ви можете взагалі не користуватися. А ось розробка CRM на замовлення – це можливість отримати набір інструментів, які потрібні для роботи. Тут не буде нічого зайвого.
- Якщо говорити про час впровадження, то з готовими рішеннями все набагато простіше. Що стосується індивідуальних розробок, це може зайняти трохи довше, оскільки продукт повністю заточують під ваші потреби.
- У більшості випадків вартість готових та індивідуальних рішень може бути практично однаковою. Адже у готових рішеннях треба постійно платити за користування. І часто у таких продуктах є плата за кожного активного користувача окремо. Щодо індивідуального продукту, то тут буде оплата за підтримку, а ось за користування відсутня. Взагалі, треба розуміти, що ціна розробки залежить від складності продукту. Усе це обговорюється індивідуально з клієнтом.
Якщо підсумувати, то готове рішення – це швидко, але доведеться миритися з шаблонним набором інструментів, які не завжди закривають всі потреби, а ось розробка CRM-системи на замовлення – врахування усіх тонкощів бізнесу при створенні, але процес може бути більш тривалим.
Кому підходить індивідуальна технологія системи?
Вибір CRM – це відповідальний процес і тут не хочеться помилитися. Якщо розбиратися детальніше у тому, кому підходить таке рішення, можна виділити кілька ситуацій:
- Ви вже користуєтесь готовими рішеннями, але в результаті роботи досягли «стелі». Тобто наявного набору інструментів не вистачає та вам доводиться шукати альтернативні варіанти. Є ще ситуації, коли готовий продукт не має того функціоналу, щоб надалі масштабуватись. Вам потрібно шукати інші системи, які б дозволили бізнесу рухатися вперед.
- Вас цікавить індивідуальна CRM, оскільки готові не підлаштовуються до галузевих вимог. Кожна сфера бізнесу має свої тонкощі, які потрібно враховувати під час створення продукту.
- Досить часто виникає потреба у створенні унікальних бізнес-процесів. Готові рішення часто не можуть забезпечити таку можливість або обійдеться досить дорого. В індивідуальному продукті все одразу продумується.
Зрозуміло, що це далеко не всі ситуації, коли варто звернути увагу саме на такий продукт.
З яких етапів складається створення індивідуального рішення?
Весь процес складається з таких етапів:
- Детальний аналіз бізнес-процесів та тонкощів бізнесу. Перш ніж розробити CRM-систему, фахівці одержують максимальну кількість інформації від клієнта. Тут детально розписується, які завдання має виконувати продукт. До того ж вивчають поточні бізнес-процеси, щоб зрозуміти, як їх можна покращити.
- Проєктування. На основі отриманої інформації розробляється структура та функціонал. Тепер можна чітко розуміти, які інструменти та модулі потрібні для роботи.
- Безпосередньо сама розробка СРМ у Києві під ключ. Процес відбувається з урахуванням технічного завдання.
- Тестування. Систему перевіряють на відповідність технічним завданням, виправляються можливі помилки.
- Використання. Продукт встановлюють для подальшого користування.
- Навчання. Обов’язковий момент – навчання співробітників клієнта.
- Підтримка. Далі фахівці надають підтримку продукту та його подальший розвиток.
Кожен із цих етапів має багато тонкощів, у яких під силу розібратися лише професіоналам.
Де замовити розробку CRM для свого бізнесу?
Зараз багато фірм надають свої послуги з впровадження готових рішень та створення індивідуальних продуктів. Вам необхідно уважно вивчити ринок, щоб ухвалити правильне рішення. Компанія «ItUa» пропонує найкращі рішення для клієнтів. Завдяки багаторічній інтеграції різних CRM є розуміння специфіки та тонкощів різних ніш бізнесу.
Якщо детальніше розбиратися у перевагах співробітництва, то можна виділити кілька моментів:
- Співпраця з компаніями у різних сферах бізнесу. Багато клієнтів – лідери на своєму ринку.
- Реалізація проєктів будь-якої складності.
- Для кожного замовника детально розраховується ціна розробки CRM-системи з урахуванням всіх вимог.
Впроваджуйте для свого бізнесу індивідуальний продукт та успішно розвивайтеся у своїй ніші.