Phone Icon
Зворотний дзвінок

Розробка, інтеграція та супровід CRM-систем

для малого і середнього бізнесу, а також індивідуальні рішення для великих компаній.

Записатись на консультацію
Нам Довіряють
Для кого підходить:  малий і середній бізнес

Хмарна CRM-система – це зручне рішення для бізнесу, яке дозволяє отримати доступ до всієї інформації з будь-якого пристрою, що має доступ до Інтернету. Така система не потребує встановлення на сервері компанії, забезпечує гнучкість, масштабованість і безпеку даних.

Хмарна CRM автоматизує роботу з клієнтами, спрощує управління продажами і дозволяє легко інтегрувати нові функціональні можливості для росту бізнесу.

Дізнатись, яка CRM підійде мені
Для кого підходить:  великий бізнес

Індивідуальна CRM-система – це рішення, що повністю адаптується під потреби вашого бізнесу. Вона враховує специфіку вашої галузі, процесів та клієнтів, дозволяючи автоматизувати унікальні етапи роботи, підвищувати ефективність взаємодії та утримання клієнтів. Така CRM допомагає досягати більшої гнучкості в управлінні компанією та забезпечує конкурентну перевагу.

Дізнатись, яка CRM підійде мені
Приклади робіт
Спробувати
ЖК «OneHouse»
CRM

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Каштан 2000
CRM

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

«SkyTrade»
CRM

Доопрацювання корпоративного порталу CRM в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв'язки з 1C.

Автокомплектація
CRM

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

Типографія «Оріон-V»
CRM

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Молоко від фермера
CRM

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Shagov Aesthetic Medicine
CRM

Доопрацювання корпоративного порталу CRM українській клініці естетичної медицини для організації роботи всіх співробітників в одному місці і автоматизації роботи з пацієнтами.

Integrity Vision
CRM

Впровадження корпоративного порталу CRM українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

[1/1]
Не знаєте з чого почати?
Не знаєте з чого почати?

Уявіть, як ваша команда легко та ефективно взаємодіє з клієнтами. Більше задоволених клієнтів, вища продуктивність та зростання прибутку. Зробіть перший крок — запишіться на безкоштовну консультацію.

Записатися на консультацію
Переваги CRM
1 /8
Інструменти контролю

CRM допоможе ввести регламентований стандарт роботи для всіх співробітників. Читайте звіти, відстежуйте кількість дзвінків, зустрічей і закритих менеджерами угод. Будьте в курсі всього, що відбувається у вас в компанії.

2 /8
Економія коштів

CRM оснащена великим спектром можливостей (від телефонії до хмарного сховища) - це економить значні суми на персоналі, втрати даних, лояльності клієнтів, телефонні дзвінки і ПО.

3 /8
Простота впровадження

Коли з'явилися перші CRM-системи, процес установки вимагав кількох фахівців і займав тижні, а то і місяці. У 2021 році хмарна редакція реєструється всього в три кліка мишки в браузері.

4 /8
Підвищення лояльності

За статистикою «Rockefeller Corporation», при поганому рівні обслуговування, 68% клієнтів йдуть до іншого підрядника. База CRM володіє всією необхідною інформацією, щоб розташувати вимогливого клієнта (ім'я, день народження, інтереси, останнє замовлення).

5 /8
Скорочення часовитрат

CRM підвищує продуктивність роботи менеджерів в кілька разів. Вся інформація про клієнта, операції і проект зберігається в одному місці. Не потрібно ритися в комп'ютері (Диск D -> «Нова папка №39»), гортати історію пошти або Skype в пошуках заповітного договору.

6 /8
Бізнес процеси

Вирішувати організаційні питання всередині компанії допоможуть бізнес-процеси. Це алгоритми (скрипти), які автоматизують роботу кожного відділу. Наприклад, співробітник не зможе піти у відпустку, поки не завершить всі активні завдання або не отримає підтвердження від усіх керівників.

7 /8
Безпека клієнтської бази

В CRM передбачений режим обмеженого доступу до повної клієнтської бази - тепер компанія не потрапить під удар у разі переходу менеджера до конкурентів.

8 /8
Пріоритетні продажі

Класифікація клієнтів
Закон Парето говорить: «20% клієнтів приносять 80% прибутків компанії, тоді як інші 80% - лише 20%». ABC-класифікація контрагентів допоможе проаналізувати та пріоритезувати клієнтів для вашої організації.

Ми знаємо, з якими думками ви тут
На ринку купа CRM, обрати важко

Ми допомагаємо розібратись в численних варіантах і підібрати найоптимальніший по ваших потребах і бюджету

Насправді
CRM коштує дорого

Інвестиція в CRM систему швидко окуповується завдяки підвищенню ефективності роботи та лояльності клієнтів

Насправді
Почати працювати з CRM складно

Мати комфортний процес впровадження CRM-системи можливо, якщо довірити це професіоналам. Наш 15-річний досвід дозволяє зробити процес легким

Насправді
Команда буде саботувати зміни

Ми надаємо зручні та зрозумілі навчальні матеріали. Також показуємо на живих прикладах, як та чи інша функція допоможе співробітнику у виконанні його задач

Насправді
У нас вже є CRM. Перейти буде важко

Ми використовуємо перевірені методики переносу даних. Вся ваша інформація буде в цілісності та безпеці

Насправді
Хочете побачити, як CRM працює на практиці?
Залиште заявку на особисту презентацію CRM

Наш фахівець продемонструє всі можливості CRM-системи на прикладі вашого бізнесу.

Дізнатися більше
Презентація складається з трьох блоків:
  1. Демонстрація ключових інструментів і можливостей CRM
  2. Розбір вашого кейса і варіант його вирішення за допомогою CRM
  3. Сесія: «Питання-відповідь»
Дізнатися більше
Послуги
Підбір рішення для автоматизації (CRM/ERP/HRM-платформи)
Підбір рішення для автоматизації (CRM/ERP/HRM-платформи)

Вагомою перевагою стане інтеграція з телефонією, поштою, мессенджерами і соцмережами - усі заявки автоматично будуть перенаправлятися в CRM.

Aудит бізнес-процесів
Aудит бізнес-процесів

Якщо хочете, щоб вся інформація про Лід (потенційного клієнта), операції і проект зберігалася в одному місці - CRM вам просто необхідна.

Підготовка процесів до автоматизації
Підготовка процесів до автоматизації

У вас є відділ продажів, де робота з замовниками побудована на телефонних дзвінках, листах і особистих зустрічах.

Впровадження під ключ
Впровадження під ключ

Перший пункт вважається найпростішою базою. Тут зберігають дані про клієнтів, здійснені угоди. Ще є доступ до звітів, документів.

Супровід роботи CRM
Супровід роботи CRM

Вагомою перевагою стане інтеграція з телефонією, поштою, мессенджерами і соцмережами - усі заявки автоматично будуть перенаправлятися в CRM.

Підбір рішення для автоматизації (CRM/ERP/HRM-платформи)
Підбір рішення для автоматизації (CRM/ERP/HRM-платформи)

Вагомою перевагою стане інтеграція з телефонією, поштою, мессенджерами і соцмережами - усі заявки автоматично будуть перенаправлятися в CRM.

Aудит бізнес-процесів
Aудит бізнес-процесів

Якщо хочете, щоб вся інформація про Лід (потенційного клієнта), операції і проект зберігалася в одному місці - CRM вам просто необхідна.

Підготовка процесів до автоматизації
Підготовка процесів до автоматизації

У вас є відділ продажів, де робота з замовниками побудована на телефонних дзвінках, листах і особистих зустрічах.

Впровадження під ключ
Впровадження під ключ

Перший пункт вважається найпростішою базою. Тут зберігають дані про клієнтів, здійснені угоди. Ще є доступ до звітів, документів.

Супровід роботи CRM
Супровід роботи CRM

Вагомою перевагою стане інтеграція з телефонією, поштою, мессенджерами і соцмережами - усі заявки автоматично будуть перенаправлятися в CRM.

Етапи впровадження CRM системи
01 . Аудит бізнесу
02 . Налаштування
03 . Інтеграція
04 . Навчання
05 . Супровід
01
Аудит бізнесу

Аналізуємо функціонування бізнес-процесів у компанії та даємо пропозиції щодо вдосконалення використання системи управління відносинами з клієнтами (CRM) і автоматизації різних аспектів бізнес-процесів у всій компанії.

02
Налаштування

Налаштовуємо поетапно систему CRM, а також пристосовуємо інтерфейс, включаючи можливу інтеграцію додаткових програм за необхідності.

03
Інтеграція

Впроваджуємо систему CRM, забезпечуючи її інтеграцію з іншими системами та здійснюючи завантаження всіх необхідних даних.

04
Навчання

Проводимо навчання користувачів у роботі з CRM, створюємо відеоматеріали для навчання та надаємо консультації.

05
Супровід

Надаємо повний супровід на всіх етапах впровадження, а також забезпечуємо технічну підтримку та оптимізацію бізнес-процесів у подальшому.

01 . Аналіз бізнес-потреб
02 . Проектування системи
03 . Розробка
04 . Тестування
05 . Впровадження та підтримка
01
Аналіз бізнес-потреб

Вивчення особливостей вашого бізнесу, його потреб та викликів.

02
Проектування системи

Розробка архітектури CRM, інтеграції та дизайну інтерфейсу.

03
Розробка

Створення коду, інтеграція з існуючими системами.

04
Тестування

Перевірка системи на помилки, оптимізація для найкращої продуктивності.

05
Впровадження та підтримка

Запуск системи на вашому підприємстві та надання необхідної підтримки.

Працюємо з міжнародними CRM системами
h
Pipedrive
Класична CRM-система по управлінню продажами
Дізнатися більше
h
Key CRM
Система автоматизації
інтернет-торгівлі
Дізнатися більше
h
Zoho
Автоматизація, управління та масштабування бізнесу
Дізнатися більше
h
Keepin CRM
Зручна система для користування та роботи
Дізнатися більше
h
OneBox CRM
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
h
CRM HubSpot
Керуйте компанією і відстежуйте її ключові показники
Дізнатися більше
[83]
Логістичні CRM-системи
CRM для інтернет-магазину
CRM для навчального центру
CRM для юридичної компанії
CRM для бізнесу
CRM для фітнес-центру
CRM для сфери послуг
CRM для колл-центру
CRM для типографії
CRM для агенції нерухомості
CRM для рекламної агенції
CRM для медичного закладу
CRM для туризму
CRM для відділу продажів
CRM для автосервісу
CRM для малого бізнесу
CRM для сервісного центру
CRM для рекрутингу
CRM для салону краси
CRM для техпідтримки
CRM для лендингу
CRM для поліграфії
CRM для меблевого виробництва
CRM для виробництва
CRM для дистрибуції
CRM для магазина одягу
CRM для квіткового магазину
CRM для рітейлу
CRM для оптової торгівлі
CRM для роздрібної торгівлі
CRM для торгівлі
CRM для товарки
CRM для клініки
CRM для стоматології
CRM для ріелторів
CRM для дропшиппингу
CRM для сто
CRM для онлайн школи
CRM для дит. центру
CRM для школи танців
CRM для мовної школи
CRM для маркетингу
CRM для бюро перекладу
CRM для інфобізнесу
CRM для бухгалтерії
CRM для будівельної компанії
CRM для кальянної
CRM для хостелу
CRM для готелю
CRM для банку
CRM для кафе / ресторану
Відзнаки нашого успіху
1500+

Клієнтів

Кожен клієнт отримує обслуговування на вищому рівні

У рейтингу кращих інтеграторів CRM за версією користувачів (2020)

Найвагоміше впровадження в Україні (2020)

У рейтингу CRM-інтеграторів України за версією Ringostat (2021)

Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами

Впровадження CRM-системи розвиток бізнесу і зростання прибутку

Клієнти це важлива складова будь-якого бізнесу. Ось чому керівники та менеджери так намагаються відстежувати та вивчати відносини з ними. Але, не зважаючи на такі дії, багато бізнесменів так і не можуть залучити замовників, утримати старих. Вони не розуміють, у чому причина.

А ви запитайте у своїх співробітників, скільки вони часу витрачають на обробку інформації? Чи вчасно відправляють листи та зв’язуються з клієнтами? А може, ви перестанете втрачати час і автоматизуєте деякі процеси. Сучасна CRM-система в Україні здатна вирішити ці та багато інших завдань.

Що це таке СRМ-системи?

СRМ-система це програмне забезпечення, що допомагає налагодити роботу з клієнтами, автоматизувати рутинні процеси. А ще це можливість навести порядок в загальній базі, зберігати інформацію про замовників в одному місці.

Правильне впровадження CRM-управління клієнтами та вже через якийсь період помітна позитивна динаміка:

  • покращилася ефективність роботи компанії;
  • став заощаджуватися час співробітників і керівників на виконанні рутинних завдань;
  • збільшилися продажі.

Підключена СRМ-система управління проектами підходить не тільки для великих підприємств, де надходять тисячі дзвінків, але і для малого і середнього бізнесу.

Можливості оснащення:

  • повна база з клієнтами;
  • доступ до даних;
  • зв’язок з телефонією;
  • контроль роботи співробітників;
  • комунікація між відділом.

Як впровадити CRM-систему в Україні у себе в компанії?

На сучасному ринку пропонується величезний рейтинг подібного програмного забезпечення. Воно між собою відрізняється різними технічними можливостями.

Але перш ніж ви почнете розбиратися з цими характеристиками, дайте відповідь на такі питання:

  • для яких цілей купуєте забезпечення;
  • скільки готові заплатити;
  • хто буде займатися впровадженням і підтримкою.

Коли розберетеся з цими пунктами, тоді приблизно уявите, який функціонал шукаєте.

На які характеристики звертати увагу при покупці CRM-системи в Києві?

Програмне забезпечення відрізняється такими параметрами:

  • призначення;
  • рівень обробки даних;
  • спосіб організації.

У чому особливості?

  1. За призначенням база поділяється на групи:
  • управління продажами;
  • маркетингова діяльність;
  • клієнтське обслуговування.

Система здатна аналізувати продажі, і робити прогнози. Уже можна підбити підсумки доходів і витрат компанії.

Є можливість окремо аналізувати маркетингові кампанії, переглядати їх результати.

Окремо відстежуються дзвінки, вносяться в базу, будуються плани роботи з отриманими відомостями.

  1. Інформація обробляється 3 різними способами:
  • інформаційний;
  • аналітичний;
  • колаборативний.

Перший пункт вважається найпростішою базою. Тут зберігають дані про клієнтів, здійснені угоди. Ще є доступ до звітів, документів.

За допомогою аналітики зробите звіти по проведених операціях, побудуєте прогнози. Всі внесені дані автоматично зберігаються.

У колаборативному забезпеченні у клієнта є можливість впливати на деякі процеси в компанії.

Якщо вас цікавлять відразу кілька пунктів, то вибирайте СRМ-системи інтернет-магазину з такими можливостями.

  1. Soft розділяється на 2 групи:
  • хмарна;
  • власний сервер.

Інформація зберігається на «хмарах» сервера. Це підходить для малого і середнього бізнесу, оскільки не потрібні додаткові витрати на обслуговування, обладнання.

При наявності власного сервера ви адаптуєте систему під свої вимоги.

Де вигідно замовити, купити?

Багато компаній пропонують свої послуги з продажу та впровадження програмного забезпечення. Деякі бізнесмени головним пунктом вибору роблять вартість налаштування CRM-системи, а потім шкодують про це. Оскільки продукт не відповідає їх вимогам, занадто складний в роботі.

Віддавайте перевагу тим фірмам, які мають досвід роботи з продуктами. Подивіться їх портфоліо клієнтів, переконайтеся в їх компетентності. Адже рано чи пізно сайт потребуватиме доопрацювання або налаштувань. Пам’ятайте, що ви шукаєте партнера для тривалої співпраці, а не просто виконавця ваших вимог.

Хотіли б купити CRM-систему в Києві, але не можете вибрати надійного партнера? Залишайте заявку на сайті компанії «ITUA». З вами зв’яжуться менеджери для уточнення інформації. Залежно від отриманих даних, вони запропонують найвигідніші варіанти для вашого бізнесу. Крім цього назвуть, яка ціна CRM-системи з установкою і скільки займе процес впровадження. Зробіть крок для поліпшення власного бізнесу.