Плануєте змінити URL сайту — зробіть це правильно

Дата: 13.02.2014
Автор: ITUA
Час читання: ~12 хвилин

 

Плануєте змінити URL сайту — зробіть це правильно

Перенесення веб-сайтів на новій платформі або домені, або здійснення найбільшого перепланування, є стресовою ситуацією в пошуковій оптимізації. Зусилля за просуванням та продажем товарів набагато вище, за час таких «переїздів», аніж в будь-якому іншому часі. З правильним плануванням та визначенням пріоритетів впливу SEO з дня запуску можна реально покращити виробництво.

Тим не менше, більшість сайтів ігнорують залучення SEO-спеціалістів в областях планування, проектування, розробки та запуску проекту, що зазвичай призводить до втрати позицій після запуску. У той час, як досвідчений спеціаліст з SEO, може прийти після запуску веб-сайту, а також допомогти компанії досягти успіху або підписати пріоритет сайту. Як правило, такий процес зазвичай займається від трьох до шести місяців планування, переробки дизайну і як наступне — втрата трафіку та доходів у змінному періоді.

Розберімо варіанти найефективніших методів міграції.

Міграції на той самий домен

Більшість змін у них виникають на тому ж домені, де веб-сайту необхідно ввести нову платформу для електронної комерції або зробити перепланування сайту для вдосконалення зовнішнього вигляду та зручності використання. Навіть якщо піддомен, домен і домен верхнього рівня (“TLD”, такі як .com) не змінюються, то ідентифікатори URL-адреси ймовірніше всього зміняться. Зрозуміло, будь-яка зміна URL повертається на SEO.

URL — ім’я, під яким пошукова система визначає вашу сторінку. Змінення такого імені без попереджень або відповідної системи повідомлень, відображає нову URL-адресу, яка пов’язана зі старою адресою, введеною до того, що сторінки, що створюються, створюються як нові сторінки, створені зі сторінок, які не мають історії чи посилань на популярність.

Перший крок замикається в об’єднанні всіх методик професійного SEO у початковому проекті. Поки не буде перевірена правильна зміна стратегії розвитку веб-сайту, малоймовірно, що SEO приносить більше результатів, якщо просто вивчає ринок. SEO-спеціаліст повинен бути внесений у розширення всього часу: під час проектування, розробки, передбачуваних випробувань та моніторингу після запуску проекту.

URL-адреса та переїзд на той самий домен

Як не було тяжко, збережіть той самий URL. У переплануванні зовнішнього вигляду, де найефективніші сторінки отримали просто нове «обличчя» — це можливо в повному обсязі. У більш важкій реконструкції або зміненій платформі, ідентифікатор URL, скоріш за все, змінюється. Коли є один до одного співпадіння між сторінками, необхідно додати всі зусилля, щоб при переписуванні URL-адреси були максимально схожими за старими. Наприклад, якщо на сайті є сторінка з категоріями светрів до та після редизайну або міграції, головна цільова сторінка — залишатися відносно постійної. Тобто, наприклад, URL http://www.jillsclothingsite.com/sweater-x147gh? CID=43 може бути переписано, як http://www.jillsclothingsite.com/sweaters/. Якщо необхідно змінити URL-адресу, краще всього зберегти зміненими лише центральні сторінки, а URL-адресу підкатегорії сторінок не чіпати. Все це дозволяє зберегти відвідуваність вашого веб-сайту, що введено для збільшення продажів.

Якщо ім’я URL змінюється, найкращим вибором для збереження посилання на популярність веб-сайту та переносу його на новий URL, є здійснення переадресації 301. Якщо за деякими причинами, ви не можете використовувати статус 301, використовуйте перехресно-доменні канонічні посилання. Важливо помітити, що канонічні теги — пропозиції для пошукової системи, в той час як переадресація 301 — це команда. У такому випадку для канонічного тегу, застосування переадресації 301 не є прийнятною.

Деякі магазини намагаються перестрахуватися, одночасно підтримуючи старий сайт після запуску нового. Таким чином, продавець хоче, щоб користувач не наштовхувався на непрацюючі посилання. Сайти, які роблять так, повинні використовувати переадресацію 301 для старої URL-адреси, інакше старий і новий веб-сайти, будуть вважатись повними копіями іншого, як результат з’явиться публікація контенту. У процесі пошуку може створитися плутанина, при виборі запрошень на нових і старих сайтах, що відповідно знизить рейтинг нового. У гіршому випадку, веб-сайт може вийти з рейтингу повністю, оскільки новий веб-сайт буде проіндексовано на основі внутрішнього зв’язку, а старий буде мати перевагу з-за зовнішніх посилань, що працюють за попередні роки.

Навігація та міграція в одному домені

Часто новий дизайн дозволяє контролювати навігацію, здійснюється додавання або видалення категорії та підкатегорія їх об’єднання або вироблення, а також додавання або видалення кнопок або чогось іншого. Перед тим, як змінити URL, уважно перевірте, чи всі нові адреси співпадають із вашими категоріями і підкатегоріями. Якщо ж все ж таки, всі очікують більших змін, то, ймовірно, всі подальші значущі сумніви в SEO. Отже, всі ви бажаєте зберегти максимальну відповідність URL-адреси або, якщо це неможливо, поторбуйтесь про переробку 301, щоб зберегти посилання на популярність, на скільки це можливо.

Як тільки професійне SEO отримує доступ до середньої розробки або тестування, щоб він або вона захотіла визначитись, скоріше URL-адреса змінилася на веб-вузлі та дублюються джерела. Найпростіший спосіб — це сканувати сайт. Необхідно використовувати сортування та фільтр, щоб показати повторюваний вміст у каталогах та підкаталогах.

Простий канонічний тег повертається до URL, зможе визначити джерело дубльованого контенту. У цьому випадку переадресація 301 небажана, так як URL, повинна існувати, – тобто, не переробляється навпаки на базовий URL — для зручності користувача. Наприклад, якщо користувач хоче відсортувати продукцію за ціною, а веб-сайт використовує переадресацію 301 в URL, де раніше було відсортовано продукцію за категоріями, це призведе до того, що товар буде відображений у хаотичному порядку. Погодьтесь, для користувача — це буде не зовсім зручно.

Отже, головним правилом при об’єднанні сайтів — це правильно організована перелінковка, де на кожній старій сторінці здійснюється правильна переадресація на діючу.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами