Переваги роботи з телефонією Asterisk — ITUA

Дата: 02.06.2017
Автор: ITUA
Час читання: ~4 хвилин

Організовуючи власний бізнес, керівник враховує досить багато дрібниць, з яких потім складається успіх всієї справи. Одним із важливих чинників є телефонія.

Раніше вибору ніякого не було. Всі користувалися тільки однієї АТС. Зрозуміло, що послуги не завжди були якісними, а її робота часто здавала збій. Але доводилося терпіти.

З розвитком сучасних технологій, на ринку з’явилися нові можливості телефонії. Тому користувачі все частіше стали відмовлятися на користь нових можливостей. До такого списку і входить Asterisk.

Старі проблеми з АТС

Більшість розумних керівників розуміють, що успіх їх бізнесу багато в чому залежить від роботи з клієнтами. Тому зв’язок повинен бути постійним. В його роботі не повинно траплятися ніяких перебоїв.

Кожен користувач хоч раз стикався з такою ситуацією:

  • постійна зайнятість лінії;
  • невнесення в базу постійних клієнтів;
  • відсутність зв’язку між офісами або відділами.

 

Зрозуміло, що подібні ситуації абсолютно не подобаються клієнтам. Тому багато хто йде до інших, де зв’язок набагато краще. А менеджери і керівництво не можуть зрозуміти, в чому справа.

Нові технології — нові можливості

При надходженні дзвінка від клієнта, всі дані про нього необхідно вносити в CRM систему. Щоб під час повторного дзвінка, менеджер відразу бачив всю інформацію і знав, що запропонувати користувачеві. Найкраще дзвінки одного і того ж абонента направляти до одного працівника. У більшості випадків, клієнти теж воліють співпрацювати з однією людиною.

Коли менеджер не піднімає трубку, то дзвінок переадресовується на його мобільний телефон. Якщо виклик надходить після закінчення робочого дня, то абоненту пропонується записати звернення, а вранці йому зателефонують. При необхідності, на деякий час переадресацію дзвінків можна перемкнути на іншу людину.

Якщо дзвінок надходить перший раз, то його можна направити різними способами. Це може бути як будь-який вільний менеджер, так і досвідчений співробітник. Варіантів дуже багато. Абсолютно всі виклики вносяться в базу, жоден з них пропустити абсолютно неможливо.

Якщо до цих пір виникають проблеми зі старою АТС, то сміливо відмовляйтесь від неї і переходьте на нові технології. Професіонали в цій справі зможуть запропонувати найбільш відповідний варіант для вашої ситуації. Також вони здійснять налаштування і постійно будуть підтримувати роботу системи.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами