Найчастіша помилка веб-студій і їх клієнтів. Сайт — це не продукт, а маркетинговий процес
Найчастіша помилка веб-студій і їх клієнтів. Сайт – це не продукт, а маркетинговий процес
«Знаєш, що старий помітив в літаках, які летіли з Каліфорнії у Гаваї? Вони сходили з курсу 99% раз, але постійно коректували його. Те ж саме вірно для стартапів — не враховуючи того, що вони можуть почати летіти в бік Аляски» – Еван Вільямс.
Все та ж історія, яка повторюється безліч разів. Спершу, команда розробників веб-студії і їх клієнтів обговорюють ідею. Після, вони розробляють сайт – втілення цієї ідеї, витрачаючи багато часу на обговорення деталей, які необхідно включити або виключити з продукту. І потім, якщо сайт створюється успішно і проходить тестування, його «публікують в мережі» для доступу відвідувачів.
Так де ж помилка в цій схемі? Чому все йде не так для стількох проектів?
Насправді, ці команди не бачать принципу веб-сайтів зовсім. Веб-ресурс — це не творіння, яке можна один раз створити і забути про нього. Практика показує, що його зовсім не варто розглядати як продукт.
Якщо розглядати веб-ресурс як MVP (Minimum viable product) або мінімальний життєздатний продукт, то це процес, при якому вам необхідно повторювати одне і те ж знову і знову: визначте ваше найбільш ризиковане припущення, знайдіть найменший можливий для виконання експеримент, щоб перевірити це припущення, використовуйте результати експерименту, щоб скорегувати курс.
При створенні продукту, ви робите багато припущень. Ви припускаєте, що ви знаєте, що користувачі шукають, як проект повинен працювати, яку стратегію маркетингу використовувати, яка структура сайту буде працювати найбільш ефективно, яка стратегія монетизації зробить його стійким, яких законів і правил ви повинні дотримуватися. Незалежно від того, наскільки ваша команда сильна, деякі з ваших припущень будуть невірні. Проблема полягає в тому, що ви не знаєте, які саме.
Єдиний спосіб дізнатися — перевірити свої припущення — це помістити ваш продукт перед реальними користувачами. І коли ви зробите це, будете розуміти, що потрібно повертатися до креслярської дошки. Насправді, вам доведеться повернутися до креслярської дошки не один раз, а знову і знову.
Надаючи повний цикл обслуговування сайту: від його створення і тестування, закінчуючи його просуванням і А/Б тестуванням, компанія «Інформаційні технології України» допоможе вам не тільки створити MVP, а й пройти всі кроки щодо поліпшення, модернізації вашого сайту і перетворення його в унікальний продукт. Для компанії створення сайтів магазинів — це той самий процес, запустивши який, ви станете спостерігачем зростання вашого бізнесу і його успішного виходу в інтернет.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами