Необхідність юзабіліті-аналізу для збільшення конверсії

Дата: 18.10.2016
Автор: ITUA
Час читання: ~6 хвилин

 

Необхідність юзабіліті-аналізу для збільшення конверсії

У пошуках шляхів підвищення вашої конверсії? Хороший юзабіліті (UX) сайту робить відвідувачів щасливішими, дає більше клієнтів і прибутку. ITUA допомагає цього досягти за допомогою персоналізованого, комплексного юзабіліті-аналізу. Здійснюючи аналіз, Ви:

– Слухаєте Ваших клієнтів і покращуєте якість їх перебування на сайті;
– Формуєте лояльність і довіру до бренду шляхом нівелювання заплутаної навігаціїї, довгих процедур купівлі і невизначеної навігації;
– Працюєте з кваліфікованою командою веб-дизайнерів і експертами по конверсії, які можуть надати інструменти, необхідні для успіху вашого сайту.

Юзабіліті-звіт визначає сильні сторони вашого сайту та можливості щодо його поліпшення — все з точки зору відвідувача. Він показує вам усе, що вам потрібно зробити, щоб оптимізувати свій сайт.

Погане юзабіліті означає менше клієнтів

Майже кожен аспект usability сприяє підвищенню конверсії. Якщо у вашому сайті важко орієнтуватися, він повільно завантажується або викликає інші складності у відвідувачів — ви будете втрачати клієнтів.

Подумайте про свій сайт, як про представника відділу обслуговування клієнтів. Ви віддаєте перевагу ввічливому та компетентному представнику, який завжди радий допомогти? Або тому, який не може дати вам пряму відповідь і не розуміє проблеми?

Стримування розчарування клієнтів за рахунок підвищення зручності використання — один із найпростіших та ефективних методів зміцнення процесу продажів і, в наслідок, збільшення вашого прибутку.

Деякі часті незручності сайту включають у себе:

  • Незрозумілу навігацію;
  • Тривалий час завантаження;
  • Вимога від користувача зробити занадто багато дій;
  • Туманні заклики до дії;
  • Нереагуючий інтерфейс;
  • Неінтуїтивний інтерфейс;
  • Мізерний дизайн;
  • Часті технічні помилки.

Не залишайте будь-які з цих факторів на волю випадку. Доведіть ваш сайт до такого рівня, щоб ваші клієнти запитували себе: «Чому кожним веб-сайтом не так приємно користуватися?»

Чого я можу очікувати від юзабіліті-аналізу?

Деталізуємо кілька прикладів нижче, щоб дати можливість заглянути в процес оптимізації. Ми визначаємо важливі області вашого сайту і переконуємося, щоб вони були настільки зручними для користувачів, наскільки це можливо. Ми також звертаємо увагу на місця з великою відвідуваністю у вашій навігації. Потім ми даємо рекомендації і здійснюємо зміни, спрямовані на підвищення зручності використання цих елементів.

Обираючи ITUA для аналізу вашого сайту, ви можете:

  1. Підвищити конверсію сайту;
  2. Покращити потік внутрішніх переходів на сайті;
  3. Звести до мінімуму час його завантаження;
  4. Спростити для користувача виконання задач;
  5. Підтримувати інтерфейс легким у використанні;
  6. Генерувати повторні відвідування;
  7. Усувати технічні помилки;
  8. Знизити вартість підтримки клієнтів;
  9. Скоротити витрати на обслуговування;
  10. Збільшити прибутки.

 

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами