Landing page або посадкова сторінка

Дата: 21.07.2014
Автор: ITUA
Час читання: ~6 хвилин

Landing page або посадкова сторінка

Навіть, найвіддаленіша людина від Інтернету і створення сайтів, напевно, чула словосполучення посадкова сторінка. Без особливого офіціозу і термінології це пояснюється досить просто: сторінка, яка полегшує шлях користувача до певної бажаної мети. Іншими словами landing page — це одна сторінка, який служить логічним продовженням рекламної компанії і спонукає до дії. Це інструмент, який підвищує конверсію і число продажів.

Реклама, яка працює!

Не робіть помилок — не наводьте користувачів з контекстної реклами на головну сторінку. Не виявивши бажаного пропозиції, клієнт з розчаруванням йде. Ніхто не стане вивчати асортимент всього вашого магазину. Адже за великим рахунком більшість покупок — імпульсивні. Не упускайте можливостей з landing page. Адже це не так просто — достукатися до потрібної аудиторії в безмежному потоці пропозицій в глобальній мережі.

Як односторінковий сайт зробити ефективним?

Посадкова сторінка надає користувачам інформацію, слідом за якою він прийшов на певний сайт. При цьому важливо приховати поля, які можуть перешкоджати йому, вчинити дію.

З чого почати?

  1. Заклик до дії — ненав’язлива кнопка, при створенні якої варто враховувати все: від форми і кольору до формулювання. Не лякайте користувача непотрібною інформацією і заповненням безлічі полів: від особистих даних до улюбленого кольору. Не варто також пропонувати йому перейти по посиланнях, якщо вже він дійшов до завершення — не ганяйте його по всьому сайту. Надайте просту і зрозумілу фразу для здійснення покупки, реєстрації або замовлення.
  2. Індивідуальний дизайн . Не варто вражати відвідувачів яскравими фарбами або довгими текстами. Досить простого і зрозумілого дизайну без перевантаження додатковими елементами. Якщо є можливість текст поміняти на картинці або відео — вперед. Візуалізація допомагає правильному сприйняттю.
  3. Унікальна пропозиція . Порада: пропозиція, логотип і функціональна кнопка повинні розміщуватися у верхній частині посадкової сторінки. Надайте користувачам відразу те, за чим вони прийшли до вас на сайт. Тоді ви отримаєте те, заради чого ви їх привели.
  4. Клієнт. Ви повинні розуміти, що і кому пропонуєте, хто ваші клієнти. Адже трохи багато, а дохід і результативність реклами визначає коло відвідувачів. Продемонструйте клієнту всю користь і сферу застосування вашого продукту або послуги.

Сфера застосування

Все геніальне — просто. У цьому вся суть посадкової сторінки. Її можна сміливо використовувати для прямих продажів або розширення бази передплатників, у вигляді заманювання на акцію або захід. Сфера дії досить обширна: від оптових продажів масового споживання до ексклюзивних пропозицій. Односторінковий сайт знадобиться як для малого і середнього бізнесу, так і для великих компаній. До того ж він може стати результативним стартом для вашого бізнесу.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами