Зовнішня SEO-оптимізація сайтів
Зовнішня SEO-оптимізація сайтів
Це один із видів робіт по SEO оптимізації сайту, який полягає в нарощуванні посилальної маси з зовнішніх джерел. Простіше кажучи — це всілякі сайти в інтернеті, які посилаються на ваш ресурс.
Деякі способи отримання зовнішніх посилань:
- через тематичні каталоги;
- через обмін посиланнями;
- покупка посилань (біржі);
- соціальні мережі, форуми, блоги;
- посилання в коментарях.
Безпека і обережність зовнішнього SEO
Є дуже багато способів досягнення цієї мети, але потрібно також дотримуватися правил набору посилальної маси для того, щоб не потрапити під фільтри (санкції) пошукових систем. Важливо пам’ятати, що SEO просування може і нашкодити, якщо використовувати його інструменти не подумаючи.
Кілька основних правил:
- плавність (збільшувати кількість посилань варто поступово);
- часте оновлення інформації (чим більше нового унікального контенту, тим краще);
- домагатися зрозумілості посилань (використовувати діючі майданчики, форуми тощо);
- розміщення зовнішніх посилань на ресурси з хорошою репутацією;
- різноманітність (форуми, блоги, сайти);
- нарощувати кількість посилань різних сторінок ресурсу, який просувається;
- використовувати правильний анкор (тексти посилань).
Посилання можна поділити на:
- Внутрішні. Цей вид є найдоступнішим, адже робота відбувається на самому ресурсі. Для отримання внутрішніх посилань потрібна продумана перелинковка сайту, враховуючи правила побудови посилань.
- Природні. Такі посилання мають найбільшу цінність в просуванні, вони дають певну вагомість, приносять трафік на ресурс і, що важливо — вони вічні. Отримання таких посилань досягається, наприклад, через обмін з іншими сайтами такої ж тематики.
- Безкоштовні. До безкоштовних можна віднести посилання з великих сайтів, які мають великий трафік, соціальних мереж, форумів, каталогів та іншого. Цей вид належить до малоефективних, але служить для того, щоб розбавити основну масу, головне — не перетворювати це в спам, за основу треба брати природність.
- Куплені. Один з найпростіших способів, але матеріально витратних. Покупними є посилання, за розміщення яких потрібно заплатити певну суму. У той же час такі посилання дуже ефективні, вони знаходяться на вже перевірених ресурсах з хорошою репутацією і закуповуються вони в тих кількостях, які конкретно вам потрібні.
Потрібно домагатися наявності всіх видів посилань, щоб урізноманітнити їх кількість і рівномірно розподіляти її в часі — тоді у вас усе вийде.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами