Зовнішня SEO-оптимізація сайтів

Дата: 23.05.2016
Автор: ITUA
Час читання: ~5 хвилин

 

Зовнішня SEO-оптимізація сайтів

Це один із видів робіт по SEO оптимізації сайту, який полягає в нарощуванні посилальної маси з зовнішніх джерел. Простіше кажучи — це всілякі сайти в інтернеті, які посилаються на ваш ресурс.

Деякі способи отримання зовнішніх посилань:

  • через тематичні каталоги;
  • через обмін посиланнями;
  • покупка посилань (біржі);
  • соціальні мережі, форуми, блоги;
  • посилання в коментарях.

Безпека і обережність зовнішнього SEO

Є дуже багато способів досягнення цієї мети, але потрібно також дотримуватися правил набору посилальної маси для того, щоб не потрапити під фільтри (санкції) пошукових систем. Важливо пам’ятати, що SEO просування може і нашкодити, якщо використовувати його інструменти не подумаючи.

Кілька основних правил:

  1. плавність (збільшувати кількість посилань варто поступово);
  2. часте оновлення інформації (чим більше нового унікального контенту, тим краще);
  3. домагатися зрозумілості посилань (використовувати діючі майданчики, форуми тощо);
  4. розміщення зовнішніх посилань на ресурси з хорошою репутацією;
  5. різноманітність (форуми, блоги, сайти);
  6. нарощувати кількість посилань різних сторінок ресурсу, який просувається;
  7. використовувати правильний анкор (тексти посилань).

width=

Посилання можна поділити на:

  • Внутрішні. Цей вид є найдоступнішим, адже робота відбувається на самому ресурсі. Для отримання внутрішніх посилань потрібна продумана перелинковка сайту, враховуючи правила побудови посилань.
  • Природні. Такі посилання мають найбільшу цінність в просуванні, вони дають певну вагомість, приносять трафік на ресурс і, що важливо — вони вічні. Отримання таких посилань досягається, наприклад, через обмін з іншими сайтами такої ж тематики.
  • Безкоштовні. До безкоштовних можна віднести посилання з великих сайтів, які мають великий трафік, соціальних мереж, форумів, каталогів та іншого. Цей вид належить до малоефективних, але служить для того, щоб розбавити основну масу, головне — не перетворювати це в спам, за основу треба брати природність.
  • Куплені. Один з найпростіших способів, але матеріально витратних. Покупними є посилання, за розміщення яких потрібно заплатити певну суму. У той же час такі посилання дуже ефективні, вони знаходяться на вже перевірених ресурсах з хорошою репутацією і закуповуються вони в тих кількостях, які конкретно вам потрібні.

Потрібно домагатися наявності всіх видів посилань, щоб урізноманітнити їх кількість і рівномірно розподіляти її в часі — тоді у вас усе вийде.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами