Турбота про свою репутацію в мережі: важлива необхідність або модна примха
Напевно, немає жодної людини, яка б не чула історії про те, як голлівудські або світові зірки втрачали свою репутацію через різні казуси. Один невірний коментар, компрометуюче відео — думка оточуючих значно змінюється.
Так і з діяльністю компанії. Всього один негативний коментар в інтернеті й довіра до вас різко знижується. Від цього зменшуються продажі, а значить і доходи. Деякі успішні фірми стикалися з подібними ситуаціями і терпіли значні збитки. Багато хто, щоб не стати жертвою подібних моментів, відразу приділяють увагу SERM. Це управління репутацією у пошукових системах.
З його допомогою можна легко вирішити такі завдання:
- захист репутації компанії;
- захист особистих даних;
- обробка негативної інформації;
- витіснення небажаних коментарів за ТОП-видачу.
Цілеспрямована робота дозволяє створювати потрібний вам імідж і уникати появи негативних коментарів.
Різновиди SERM
Усю діяльность розділяють на два направлення:
- створення потрібного іміджу;
- боротьба з негативними відгуками.
- Зрозуміло, що перший варіант більш ефективний. Так як суть його роботи полягає в тому, щоб не чекати появи негативних відгуків, а відразу починати напрацьовувати позитивну репутацію. Як правило, для роботи вибирають сайти, що стосуються бізнесу, залишають там свої контакти, коментарі. Також звертають увагу і на новинні портали.
Правильне і грамотне складання відгуків дозволить створити певну репутацію. Поява можливих негативних відгуків не сильно вплине на результат, так як із ними відразу буде проведена робота.
- Суть другого методу полягає в тому, що робота починається після появи негативних відгуків. За допомогою різних блогів і офіційних груп компанії в соціальних мережах, можна розмістити всіляку інформацію про свою діяльність, продукцію, виділити переваги. Що стосується негативних відгуків, то з’ясовується причина їх появи. Можливо, якість продукції або надання послуг необхідно покращувати. Необхідно вести діалог з користувачем. Ваші відповіді позитивно впливатимуть на результат.
Якщо розглядати ці два види діяльності, то, звичайно, варто віддати перевагу першому. Про свою репутацію необхідно дбати ще з самого початку діяльності. Так легше досягти лідерських позицій і залучити максимальну кількість користувачів. Але якщо раніше увагу до цього пункту не приділяли і стали помічати появу негативних відгуків, не варто посилювати ситуацію, а потрібно відразу проводити роботу щодо їх виправлення.
Самостійно відслідковувати появу різних коментарів неможливо. На це йде достатня кількість часу. Та й грамотну роботу теж складно вести. Тому довіряти управління репутацією варто фахівцям. Вони складуть грамотний план діяльності і втілять його в життя. Не ігноруйте це, щоб потім не довелося довго все виправляти.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами