KeyCRM

CRM система, яка дозволяє керувати всіма онлайн продажами в режимі "єдиного вікна"
Залишити заявку
Key CRM - система автоматизації інтернет-торгівлі.

Вона об'єднує у собі всі торгові майданчики (сайти, маркетплейси, соцмережі, месенджери) в одному місці, звідки дозволяє обробляти замовлення, вести складський облік, виставляти рахунки, оформляти посилки та аналізувати ефективність ключових показників.

Спробувати безкоштовно
Кому потрібна Key CRM:
Інтернет-магазини

Система інтегрується з CMS WordPress та OpenCart. Ви зможете відстежувати залишки по товарах та продажах у режимі реального часу, а також отримаєте доступ до всіх інтеграцій.

Торгівля на міжнародні ринки

Система інтегрована з усіма популярними іноземними маркетплейсами (Etsy, eBay, Amazon, Shopify) та міжнародними службами доставки (USPS, UPS, DHL, FedEx). У програмі передбачено облік специфіки відправлень за кордон (наприклад, IOSS, ТНЗЕД).

Торгівля в Instagram

Всі повідомлення та коментарі із соцмережі автоматично потрапляють до системи, де менеджери обробляють їх у режимі черги. Складський облік та синхронізація залишків включені.

Marketplace-торгівля

Заявки з усіх торгових майданчиків реєструються в CRM у єдиному форматі, а залишки списуються в режимі реального часу. ТТН оформляється в один клік.

Товарні CPA-мережі

Key CRM поєднує між собою всі сайти (лендінги) та популярні месенджери (Telegram, Viber, Instagram). В систему інтегровано автоматичне стеження за доставкою, а також включено облік залишків та продажів.

Дропшипінг

Програма дозволяє вести облік відразу з кількох складів (мультискладовість), контролювати постачальників та інтегруватися зі сторонніми сервісами завдяки вбудованому API.

Ліцензії
Загальні ліміти

Кількість співробітників

Без обмежень Безкоштовно

Кількість замовлень

Без обмежень – 200 входить до тарифу; - $9 за кожні 200 понад

Кількість покупців

Без обмежень

Дисковий простір для документів

Без обмежень – 10ГБ входить у тариф; - $9 за кожні 10ГБ зверху

Кількість товарів та унікальних SKU (артикулів)

Без обмежень

Підтримка у чаті

Безкоштовно

Управління замовленнями

Воронка продажів

Гнучке налаштування списку замовлень

Автоматичне отримання замовлень із джерел (Etsy, Amazon, Shopify, eBay, Rozetka, Prom, Tilda)

Контроль дублів за джерелами

Картка замовлень покупця

Додавання файлів, тегів до замовлень

Товарний каталог

Створення товарів (вручну та автоматично), генерація завантажених товарів із джерел (Etsy, Amazon, Shopify, eBay, Rozetka, Prom, Tilda)

Можливість створювати варіації товарів (колір, розмір)

Вага, габарити, закупівельна вартість та інші поля в товарах (які потім автоматично заповнюються на замовлення та при відправленні)

Налаштування одиниць ваги та розміру

Складський облік

Синхронізація залишків на джерелах (Etsy, Amazon, Shopify, eBay, Rozetka, Prom, Tilda)

Прибуткові, видаткові накладні

«Швидке» редагування залишків

Автоматичний резерв та списання товарів зі складу (з налаштуванням на якому етапі резервувати/списувати)

Можливість додати кілька складів

Аналітика

Зведений звіт з продажу

Звіти по співробітникам (угоди / завдання у роботі)

Аналітика за джерелами (доходи, витрати, прибуток та інші показники по кожному магазину)

Аналітика по покупцям (кращі покупці, кількість та суми покупок)

Аналітика за товарами (кращі категорії, товари, варіації товарів за кількістю продажів, середнім чеком, сумою продажів)

API

REST API

Стабільна обробка вхідних заявок

Автоматичне балансування навантажень (актуально в сезони розпродажів, щоб заявки не губилися)

Інтеграція з сайтами, маркетплейсами, лендінгами

Інтеграція із закордонними майданчиками - Etsy, Amazon, eBay, Shopify або українськими майданчиками - Rozetka, Prom (автоматичне завантаження замовлень, товарів, зворотне оновлення статусів та трекінг-номерів)

$19 на місяць (включає будь-яку кількість магазинів)

Інтернет-магазини, сайти - Wordpress (WooCommerce), Opencart (автоматичне завантаження замовлень, товарів, зворотне оновлення статусів та трекінг-номерів)

Сайти-конструктори, лендінги - Tilda, Weblium (автоматичне отримання замовлень)

Інтеграція з поштовими сервісами

Пошти України: НоваПошта, УкрПошта

Міжнародні поштові служби: USPS, UPS, DHL, FedEx

Захист і безпека

Гнучке розмежування прав доступу користувачів (по кожному полю замовлення)

Резервне копіювання даних кожні 3 години

Розташування на безпечних серверах в Амстердамі

Дані кожного клієнта зберігаються в окремій базі та не перетинаються з даними інших клієнтів

Використання лише «білих» методів при інтеграціях з іншими сервісами через офіційно доступні API, що унеможливлює блокування

Моніторинг активності працівників (відстеження дій персоналу у системі)

Замовити
Послуги впровадження
  1. Індивідуальне впровадження
  2. Навчання
  3. Техпідтримка
Індивідуальне впровадження

Ви дійшли того, що вам потрібна CRM, але поки що не знаєте – з чого почати? Або ж, ви вже знаєте, які завдання має виконувати ваша система, і просто шукаєте компетентного інтегратора? Ми готові вникнути у ваш бізнес, підказати правильне рішення та побудувати повністю автоматизовану екосистему всередині вашої компанії.

Замовити
Навчання

У вас вже є Key CRM, перед вами безліч можливостей інтерфейсу, але ви ще не до кінця розумієте, як ними користуватися? Ми готові провести як виїзне, так і онлайн навчання ваших співробітників, щоб допомогти їм освоїти налаштування для ефективної роботи в новій програмі.

Замовити
Техпідтримка

Як і будь-яка інша система, Key CRM – програмний продукт, який періодично потребує технічної підтримки. Ми готові допомогти з будь-якого питання, пов'язаного з вашою системою, будь це консультація або оперативна допомога в налаштуванні.

Замовити
Переваги Key CRM
Все в одному місці

Це перша програма в Україні, яка «подружила» між собою всі українські та міжнародні маркетплейси, а також сервіси поштових доставок.

Key CRM поєднує замовлення з усіх популярних торгових майданчиків, сайтів та месенджерів в одній системі. Менеджерам не потрібно перемикатися між декількома вкладками, щоб обробляти заявки з різних джерел, що заощаджує від 3 до 5 годин їх часу на день.

Замовити
Все в одному місці

№1 из N

Безпека даних

Програма має гнучку систему доступів, що дозволяє налаштовувати права індивідуально для кожного співробітника, навіть до обмеження конкретного поля замовлення.

Замовити
Безпека даних

№1 из N

Звітність і аналітика

Key CRM оснащена модулем аналітики, який дозволяє відслідковувати ефективність за магазинами, менеджерами, покупцями, товарами та фінансами.

Замовити
Звітність і аналітика

№1 из N

Ціна

За вартістю Key CRM обходиться приблизно в 10 разів дешевше від найближчих аналогів. Всього за 19 $ на місяць ви отримуєте систему, яка повністю автоматизує ваш товарний бізнес, де зможе працювати необмежена кількість працівників.

Замовити
Ціна

№1 из N

Товарний і складський облік, залишки

У систему вбудовані товари (з варіантами, оприбутковані), складський облік, авто резерви та списання.

Замовити
Товарний і складський облік, залишки

№1 из N

Синхронізація залишків

При приході або продажу товару з будь-якого торгового майданчика залишки автоматично оновлюються в кабінеті і на всіх маркетплейсах в режимі реального часу.

Замовити
Синхронізація залишків

№1 из N

Швидкість інтеграції

На відміну від популярних аналогів, інтеграція Key CRM відбувається у 20 разів швидше. Усього день налаштування та ваші менеджери зможуть обробляти замовлення з усіх ваших джерел в одному, єдиному вікні. Всі послуги доступні відразу після підключення.

Замовити
Швидкість інтеграції

№1 из N

Ми зарекомендували себе надійним партнером для 425 клієнтів, успішно реалізувавши їм понад 572 проєкти.
  • Ми не продаємо CRM – ми впроваджуємо! 16 років доводимо усі проєкти до кінця.

  • Навчили роботі понад 3500 працівників.

  • Даємо рекомендації (що можна покращити) у вже налаштовану CRM іншими підрядниками.

  • Надаємо постгарантійне обслуговування.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

«SkyTrade»

Доопрацювання корпоративного порталу CRM в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв'язки з 1C.

Автокомплектація

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Shagov Aesthetic Medicine

Доопрацювання корпоративного порталу CRM українській клініці естетичної медицини для організації роботи всіх співробітників в одному місці і автоматизації роботи з пацієнтами.

№1 из N

Відзнаки нашого успіху
1500+

Клієнтів

Кожен клієнт отримує обслуговування на вищому рівні

У рейтингу кращих інтеграторів CRM за версією користувачів (2020)

Найвагоміше впровадження в Україні (2020)

У рейтингу CRM-інтеграторів України за версією Ringostat (2021)

Залишіть заявку на особисту презентацію Key CRM
Бажаєте ближче познайомитися з Key CRM?

Наш спеціаліст продемонструє всі можливості системи на прикладі вашого бізнесу.

Замовити
Презентація складається з трьох блоків:
  1. Демонстрація ключових інструментів та можливостей Key CRM;
  2. Розбирання вашого кейса та варіант його вирішення за допомогою Key CRM;
  3. Сесія: "Питання-відповідь"
Нам Довіряють
Плануєте майбутній проєкт з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом та допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами

Key CRM – доступна система, щоб зробити бізнес ще успішнішим

Успішне ведення бізнесу неможливе без використання системи. Об’єднання торгових майданчиків, зручна обробка замовлень, швидке формування звітів – це лише невелика кількість особливостей, якими володіє Key CRM.

Її своєчасне впровадження дозволить зробити бізнес ще більш успішним. Співробітники зможуть витрачати набагато менше часу на рутинні завдання та приділяти увагу успішному виконанню завдань.

Чим так відома Key CRM користувачам?

Представлена ​​система має попит серед користувачів. Вона демонструє максимум можливостей для бізнесу та робить його ще успішнішим.

Якщо детально говорити про те, які проблеми може вирішити CRM, можна акцентувати увагу на деяких моментах:

  • Тепер не потрібно моніторити відразу кілька «вікон» з чатами, месенджерами. Вся інформація збирається в одному місці та менеджер нічого не пропустить.
  • Ви можете не перейматися безпекою даних. Ви можете виставити загальні налаштування для доступу або навіть зробити індивідуальні. Все залежить від ситуації та побажань.
  • Доступна аналітика. Ви зможете без проблем переглянути необхідні параметри та зробити висновки.
  • Окремо хочеться сказати про вартість. Вона нижча від багатьох аналогів, при цьому ви отримуєте величезну кількість різних інструментів для успішної роботи.

Впроваджена CRM для товарного бізнесу вражає своїми можливостями. Їх багато і перерахувати все просто не вийде. Головне, це доводить те, що система максимально ефективна і зможе всім спростити життя.

Кому варто звернути увагу на таку CRM?

Вибір системи – відповідальний крок, де потрібно продумати багато дрібниць. Якщо говорити про те, кому підходить такий варіант, можна виділити кілька випадків:

  • Якщо основа вашого бізнесу – торгівля на міжнародних ринках або ви продаєте через Instagram, впровадження Key CRM стане ідеальним рішенням у вашому випадку. Якщо говорити про закордонний бізнес, то система інтегрована з багатьма світовими маркетплейсами. Що стосується Instagram, коментарі, повідомлення потрапляють до системи. Ви нічого не пропустите.
  • Для інтернет-магазинів – це також гарне рішення. CRM без проблем інтегрується з CMS WordPress та OpenCart. Вся потрібна інформація під рукою. Наприклад, залишки товарів у режимі реального часу.
  • Якщо говорити про Marketplace-торгівлю, то тут надходять заявки з усіх майданчиків. Також не виникне складнощів з оформленням ТТН – лише один клік.

Важливо підкреслити, що це не всі випадки, коли Key CRM підійде. Уважно вивчіть інформацію, порадьтеся з фахівцями і лише потім ухвалюйте рішення. У будь-якому випадку ви зможете підібрати для себе хороший варіант.

Хто займається впровадженням CRM-систем?

Нині продаж подібної продукції лише зростає. Відповідно не виникне таких складнощів знайти фірму, тільки потрібно віддавати перевагу найкращим.

Компанія «ItUa» має багаторічний досвід на ринку та знає все про впровадження систем для різного бізнесу. Звернувшись за допомогою, ви отримаєте такі можливості:

  • не просто встановлення Key CRM, а її подальша техпідтримка;
  • навчання співробітників, щоб ті могли розібратися у всіх тонкощах;
  • рекомендації щодо покращення вже налаштованої системи іншими підрядниками.

Зв’язуйтесь з професіоналами та отримуйте якісні послуги. Нехай ваш бізнес досягає нових висот.