Asteril CRM – чудова система для здійснення продажів
Успішне ведення бізнесу залежить від використання сучасних технологій. Продажі в одній системі дозволяють значно економити час співробітникам та приділяти увагу важливішим моментам.
Впроваджена Asteril CRM має величезний набір інструментів, що дозволяє закрити усі базові потреби. Вам тільки потрібно уважно розібратися в усьому, щоб прийняти для себе правильне рішення.
Які особливості має виділена система?
Головна особливість CRM в тому, що вона здатна мінімізувати можливість втрати замовлень. Менеджери, постачальники постійно бачитимуть необхідну інформацію. Продаж буде вестись в одному місці. Робота із замовленнями, складський облік, спілкування із клієнтами через різні месенджери, аналітика – це все зібрано в одній системі.
Якщо детальніше говорити про особливості Asteril CRM, можна виділити кілька моментів:
- Система має багато тарифних планів. Маленькі або великі компанії зможуть вибрати для себе потрібний варіант. Порада: не намагайтеся заощаджувати та придбати найдешевший. Приємний момент для тих, хто має сумнів. Є 7-денна безкоштовна версія, щоб ви могли розібратися у специфіці роботи.
- Своєчасне використання Asteril CRM дозволить підвищити ефективність роботи менеджерів. Імовірність помилки знижується. Вся інформація потрапляє в базу й обробляється в одному вікні.
- Не слід забувати про інтеграцію. Система інтегрується з банками, маркетплейсами, месенджерами та соцмережами, платіжними системами. Все для зручної роботи.
- Завдяки аналітиці продаж можна відстежувати історії замовлень, роботу менеджерів. Це допоможе приймати рішення щодо подальшого розвитку бізнесу.
- Email-маркетинг. Вбудований модуль допомагає підвищити процент повторних звернень ваших клієнтів.
Це далеко не всі позитивні моменти, які має CRM-система Asteril, і користувачі все більше відкривають переваги для себе.
Вам потрібно уважно вивчити інформацію про продукт. Найкраще звернутися до фахівців, які допоможуть детально у всьому розібратися та підберуть найкраще рішення для вашого випадку.
Як правильно вибирати програмне забезпечення?
Користувачі мають стереотип, що всі системи вважаються однаковими. Відповідно вони можуть обирати будь-яку. Тільки це не зовсім так. Кожен продукт має свої особливості.
Коли підбиратимете для себе програмне забезпечення, дайте відповіді на такі запитання:
- Який базовий набір інструментів має бути присутнім? Вони повинні закривати усі ваші потреби.
- Уточнюйте, наскільки реально створити унікальні бізнес-процеси під себе? Ви повинні бути впевнені, що система дозволить вам ефективно працювати.
- Переконайтеся, що система призначена для подальшого масштабування. Ви ж хочете, щоб ваш бізнес розвивався і продукт має цьому відповідати.
- Визначтеся з тарифним планом. У CRM-системі Asteril є різні тарифні плани. Ви повинні підібрати для себе найкращий варіант і при цьому не намагайтеся заощаджувати.
Разом із рекомендаціями від фахівців ви зможете без проблем розібратися у всіх особливостях та підібрати для свого бізнесу найкращий продукт.
До кого звернутися за придбанням CRM-системи?
Наразі продаж програмного забезпечення вважається досить популярною послугою на ринку. Багато фірм надають такі послуги. Вам потрібно уважно вивчити пропозиції та віддати перевагу найкращим.
Компанія «ItUa» має багаторічний досвід на ринку та знає все про впровадження CRM-систем. До кожного клієнта індивідуальний підхід.
Крім цього, можна відзначити ще кілька моментів:
- вам надається не тільки установка Asteril CRM, але й подальша техпідтримка;
- навчання ваших співробітників роботі у системі;
- особиста демонстрація особливостей CRM;
- надання рекомендацій для налаштованої системи іншими інтеграторами.
Нехай ваш бізнес успішно розвивається, а Asteril лише допоможе.