Як поліпшити свій сайт для збільшення продажів

Дата: 21.03.2018
Автор: ITUA
Час читання: ~7 хвилин

Кожен бізнесмен розуміє, що без відсутності власного сайту, він втрачає частину своїх клієнтів. Ось і створює ресурс, вкладає в нього гроші і звичайно чекає позитивного результату. Якщо все зробили правильно, незабаром вас позитивно оцінять користувачі та пошукові системи.

Більшість таких бізнесменів радіють своєму успіху і вже забувають про те, що сайт має потребу в поступових доробках. Конкуренція зростає, вимоги користувачів і пошукових систем збільшуються. Їм усім потрібно відповідати і постійно покращувати свій сайт. Щоб повністю розуміти спектр робіт, найкраще замовити аудит сайту.

Як оптимізувати сайт компанії або інтернет-магазин?

Збільште показник залученості

Реалізувати різні інтерактивні елементи досить просто. Все залежить від вашої сфери бізнесу. Можете для кожної статті підготувати опитування. Є ще варіант: прикріпіть відео. Існують і більш складні формати.

Не кожен зважиться на додаткові доопрацювання. Значить, це виділить одного серед інших.

Наявність заклику до дії

Деякі бізнесмени взагалі не розуміють важливість цього пункту. Вони вважають, що раз користувач до них зайшов, він вже знає, що робити далі. Але це далеко не так. Запропонуйте їм кілька варіантів. Від цього отримаєте тільки більше переходів.

Оптимізація під мобільні пристрої

Якщо вірити даним, кількість користувачів на сайтах з мобільних телефонів безперервно зростає. Якщо ресурс не адаптований під ці вимоги, навряд чи користувачі на нього знову повернуться. Не хочете втратити потенційних клієнтів? Тоді адаптуйте сайт.

Утримання користувачів

Помітили, що показник відмов збільшився? За допомогою метрики, виділіть найгірші сторінки і проаналізуйте. Дивіться на них очима користувача, так буде легше.

Розкажіть про себе

Клієнти шукають не тільки якісні послуги або товари, а ще партнера для тривалого й успішного співробітництва. Хочете в цьому плані викликати довіру? Розкажіть про себе. Це не тільки повинні бути досягнення або історія розвитку компанії. Додайте сторінку, де будуть фото офісу, колективу. Поділіться своїми планами.

Це викликає довіру у користувачів. Вони спілкуються з реальними людьми.

Переглядайте конкурентів

Не лінуйтеся вивчати роботу конкурентів. Виділіть їх сильні і слабкі сторони, порівняйте їх дії зі своєю стратегією. Деякі моменти можна взяти собі на озброєння.

Вивчайте не тільки своїх конкурентів, але й інші ніші. Корисні ідеї можете почерпнути і там.

Цікавий дизайн

Деякі власники онлайн-бізнесу вважають, що цим пунктом не варто приділяти багато часу. Ось і роблять шаблонні рішення. Запам’ятайте, користувачам набридли однакові ресурси. Вони хочуть чогось нового.

Це зовсім не означає, що вам потрібно вкладати величезний бюджет в нову розробку веб-сайту. Як показує практика, ефективним інструментом для збільшення продажів є редизайн сайту відповідно до сучасних вимог інтернет ринку.

Не ігноруйте юзабіліті аудити

Ідеальний варіант — звернутися за допомогою до фахівців. Вони проаналізують ресурс за різними параметрами, нададуть результат. Це і стане основою для подальшої роботи.

Якщо у вас обмежений бюджет, скористайтеся деякими сервісами. Це відмінна можливість отримати ідеї, як ще поліпшити ресурс.

Якщо думаєте, що після гарного вкладення в сайт їм можна перестати займатися, ви помиляєтеся. Він повинен постійно відповідати вимогам пошукових систем. А ще не забувайте про самих користувачів. Саме від них залежить, наскільки прибутковим буде ваш бізнес.

Враховуйте всі ці поради, а ще краще зверніться за допомогою до фахівців. Самостійно буде складно відстежувати всі нові тенденції. Та й на їх впровадження потрібен досвід. Команда професіоналів ITUA візьме на себе ці важливі питання, а ви тим часом будете займатися іншими аспектами бізнесу. Зробіть все, щоб зайняти лідируючі позиції в ніші.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами