Вікна — це світло та повітря

Дата: 23.06.2015
Автор: ITUA
Час читання: ~5 хвилин

Вікна — це світло і повітря

Вікно це давно вже не тільки архітектурна деталь будівництва або просто отвір в стіні. Вони грають величезну роль і використовуються повсюдно. Чому б тоді не поговорити про вікна? А точніше про розробку сайтів, що пов’язані з вікнами. Як же зробити хороший сайт для віконної компанії і з чого він повинен складатися?

Слід зауважити, що майже кожна компанія спеціалізується саме на роботі за індивідуальними замовленнями. Це означає, що в плані розробки сайту недостатньо зробити просто інтернет-магазин, недостатньо стандартних фільтрів і звичайного каталогу. Якщо ухил на індивідуальні замовлення, то потрібен конструктор, в якому користувач мав би можливість прикинути, яке вікно йому потрібно і приблизні витрати.

Головні завдання:

  • сайт повинен виконувати такі функції як створення репутації компанії, розміщення спеціальних пропозицій і інформування потенційних дилерів, робота зі зворотним зв’язком;
  • залучати користувачів на головні сторінки з найкращим контентом;
  • крім стандартних статей, на сайті повинні бути присутніми мальовничі 3D-схеми та креслення;
  • конструктор для користувачів, де вони можуть підібрати потрібне вікно і дізнатися приблизні ціни;
  • сайт повинен надавати потік потенційних клієнтів: через форми зворотного зв’язку, такі як зворотний дзвінок, тощо.

width =

Головне на початку роботи — це обговорення проекту зі замовником, з цього потрібно завжди починати. Варто розпитати у нього про сайт, про функції, які він хоче бачити. Запропонуйте оригінальні ідеї.

Далі йде стандартне проектування сайту — робота з дизайном і програмування. Не варто забувати про те, що сайт повинен відображати масштаб компанії — так, щоб це відразу було видно. Також варто пам’ятати, що навіть найпростішу текстову сторінку, можна розбавити різними схемами і виносками. Особлива увага йде на проектування конструктора, він повинен пропонувати вибір всіляких додаткових параметрів, це повинно бути цікаво.

Хоч ухил і йде на роботу з індивідуальними замовленнями, але на сайті необхідні зручні каталоги з детальною інформацією про продукцію. Каталоги можуть бути розділені на основні категорії і підкатегорії і для кожного розділу створити блок з описом продукції. В описі продукції уявити лаконічні і зрозумілі описи, фотографії, особливості та характеристики продукту. Але, головною метою сайту повинна бути можливість відвідувачів швидко і в зручній формі отримувати повну інформацію, що зацікавила їх продукцію. Якщо користувачеві буде не зручно, то і сайт не вдався.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами