Секрети SEO копірайтингу, який SEO текст полюблять пошукачі?

Дата: 02.06.2017
Автор: ITUA
Час читання: ~5 хвилин

Експерименти в області написання текстів, для ефективної оптимізації сайтів, часом доходять до крайнощів, тому вимоги до текстів носять мінливий характер з метою відвідати таємниці пошукових машин. Однак стандарти для текстів не змінюються.

Поради новачкам в сфері копірайтингу. Як не потрапити в немилість пошукових систем? Як створити ефективний контент для сторінки і зацікавити не тільки пошукові машини, але і користувачів? Сьогодні ми постараємося відповісти на ці питання.

Тексти для людей або для роботів?

Не забувайте, що сліпе слідування правилам і параметрами не є гарантією потрапляння в ТОП. Тому, якісний текст в очах пошукових машин, може отримати несхвалення від користувачів. Що згодом загрожує відходами з вашої сторінки на сайти конкурентів. А в цьому випадку, машини беруть до уваги вже поведінковий фактор. Варто задуматися! Нечитабельність текстів, за рахунок перенасичення ключовими словами, втратила «повагу» і збоку пошукових систем.

Яких правил варто дотримуватися, щоб завоювати увагу і розташування не тільки тих, хто читає, але і машин?

Коротко про головне

Навіть, ідеальний текст з боку наповнення і тематики, можна розмістити на сайті настільки невдало, що він не отримає очікуваних відгуків. Оформлення контенту на сайті залежить від наступних параметрів:

· Текст розміщується в міру можливості вгорі сторінки;

· Основні ключові слова вживаються в перших абзацах тексту;

· Текст не повинні закривати картинки, блоки або вікна прокрутки, що виповзають;

· Перші абзаци повинні бути на першій шпальті без потреби прокрутки;

· Грамотність цінується високо, тоді, як за профнепридатність тексту може поплатитися потенційними клієнтами сайту;

· Текст в поєднанні з картинками ранжирується вище збоку користувачів і пошукових машин;

· Колір тексту повинен відрізнятися від фону сторінки.

Переходимо безпосередньо до тексту. Необхідні параметри

Перш за все, потрібно розуміти, що перенасичення тексту ключовими запитами як спосіб оптимізації давно застарів. Користувачам потрібен цікавий і корисний контент. Робота копірайтера полягає в тому, щоб написати унікальний, читабельний і структурований текст без нудоти. Структура і вимоги:

  • текст повинен складатися з логічних частин;
  • головний заголовок повинен відповідати таким параметрам: інформативність, конкретність і стислість; а також повинен мати в складі ключові слова;
  • інформація в тексті розміщується за ступенем важливості, як і підзаголовки, які повинні включати ключові слова;
  • марковані списки і поділ тексту на блоки для зручності і комфорту сприйняття;
  • виділення жирним шрифтом важливих пунктів тексту і ключових фраз.

Потім справа за SEO фахівцем, який за допомогою посилальної маси, встановлює зв’язок між інформацією на різних сторінках сайту, об’єднуючи весь контент в єдине ціле.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами