Важливість ключових слів при просуванні сайтів

Дата: 01.04.2016
Автор: ITUA
Час читання: ~4 хвилин

 

Важливість ключових слів при просуванні сайтів

Все більше і більше різних ресурсів з’являється в Інтернеті. У зв’язку з цим конкуренція теж зростає. Тому завжди потрібно оптимізувати свій ресурс. Ті, хто вже почав це робити, зустрічали поняття «ключові слова».

Що таке ключові слова?

Це набір словосполучень, які розкривають тему сайту, тексту. Вони застосовуються системами пошуку для видачі відповідності підсумку пошуку. Підбір таких запитів вважається одним з головних етапів SEO. Правильно підібрані допоможуть збільшити цільовий трафік. Завдяки цьому є можливість для таких дій:

  • прогнозування стрибків попиту;
  • своєчасна реакція на зміни умов ринку;
  • пропозиції для користувача цікавих і потрібних йому послуг, товарів.

Як правильно скласти список ключових слів?

Деякі думають, що підібрати семантику можна легко і просто. Але вони трохи помиляються. Щоб домогтися успіху, необхідно дотримуватися певних правил.

  1. Для початку переконайтеся в тому, що основні дані релевантні контенту вашого ресурсу. Ввівши певний запит, користувач повинен знайти те, що шукав. Якщо все відповідає дійсності, то можна рухатися далі.
  2. Тепер варто порівняти підібраний список з реальними пошуковими запитами. За допомогою доступних сервісів Google, Яндекс відображається статистика раніше складеної семантики і її конкуренція.

Крім цього, ви маєте можливість вказати потрібний географічний об’єкт. Також ви отримаєте різні словосполучення з представленого списку.

Якщо якийсь із ключів з’являється у видачі всього лише кілька разів на місяць, то спробуйте підібрати інші більш зручні варіанти. Після остаточно складеного списку, запити можна використовувати в просуванні сайту.

Де необхідно застосовувати основні запити?

Підібрана семантика повинна обов’язково фігурувати в певних областях сайту:

  • заголовки сторінки;
  • підзаголовки H1;
  • текст сторінки;
  • зображення.

Пам’ятайте, що ключові запити поєднуються з іншою інформацією на сторінках. Їх має бути достатня кількість. Перенасичення або невідповідність ключових слів основної тематики карається пошуковими системами. Щоб не допускати помилок, краще всього довірити цю відповідальну справу фахівцям. За вказаними контактами можете зв’язатися з нашими співробітниками і отримати кваліфіковану допомогу.

 

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами