Використовуємо сторінки у Facebook із користю

Дата: 24.11.2016
Автор: ITUA
Час читання: ~5 хвилин

 

Використовуємо сторінки у Facebook із користю

Практично у кожної сучасної людини є своя сторінка в соціальних мережах. У деяких їх відразу декілька штук. З їх допомогою ведеться спілкування з друзями, читаються різні новини, залишаються коментарі. Але соціальні мережі можна використовувати набагато ефективніше. Наприклад, в SMM просуванні.

Сторінки в Facebook можна використовувати зі своєю вигодою, щоб якомога більше користувачів дізналося про вашу компанію, продукцію і послуги. Чому багато хто віддає перевагу саме цій соціальній мережі? Це пов’язано з тим, що, як правило, сторінки мають дорослі люди, охочі дізнатися нову і корисну інформацію для себе.

Багатьох приваблює ця перспектива, і вони прагнуть створити публічну сторінку або навіть групу. Але перш аніж зважитися на цей крок, дайте відповідь на питання:

– готовність до ведення публічних груп;

– подивіться на результати основних конкурентів;

– вивчіть публікації контенту, активність користувачів.

Якщо ви готові до цього, створюйте сторінку або навіть цілу групу. Після певного часу все створено, навіть набрана певна цільова аудиторія, виникає питання про нормальне просування. Позитивного результату ніколи не отримати, якщо не збудувати чіткий план робіт.

Що обов’язково повинно бути:

1. графік розміщення постів, час відвідування сторінки;

2.  якісний та цікавий контент;

3. пошук нових ідей.

Якщо у ваші обов’язки, крім цієї соціальної мережі, входить ще безліч інших дій, то необхідно чітко скласти графік роботи. Це не тільки дозволить автоматизувати і прискорити роботу, але ще і поліпшити результати.

Для початку необхідно проаналізувати в який період часу користувачі найбільше цікавляться публікаціями. За допомогою статистики легко отримати необхідні дані і зробити відповідні висновки. Саме час відвідуваності впливає на викладання постів. Намагайтеся це робити в приблизно однаковий час.

Тепер, що стосується кількості публікацій. Викладайте їх регулярно, а не тоді, коли є вільний час..

Публікації повинні бути максимально якісними та відповідати тематиці. Різні «текстики» з давно набридлими темами вже нікого не приваблюють. Користувачі хочуть прочитати корисну і цікаву інформацію. Якщо якісь дописи були максимально успішними, то можете викласти їх повторно. Включіть фантазію, переробіть їх і публікуйте.

Так як з часом ідеї вичерпуються, шукайте нові теми. Для цього подивіться сторінки конкурентів, проаналізуйте їх роботу. Проводьте спілкування зі своїми колегами, знайомими. Знайти декілька ідей завжди можливо.

Просування у соціальних мережах тільки здається простим. Якщо вже починати просувати сторінки, так тільки за допомогою професіоналів, а не даремно витрачати свій час, щоб потім все одно шукати фахівців. Краще відразу заручитися підтримкою команди.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами