Внутрішня SEO оптимізація сайтів

Дата: 20.05.2016
Автор: ITUA
Час читання: ~6 хвилин

 

Внутрішня SEO оптимізація сайтів

Внутрішня SEO оптимізація сайтів включає у себе великий об’єм робіт, загалом для покращення індексації сайту. Розділимо їх на основні складові.

URL сторінки

URL сторінки — це адреса сторінки в інтернеті. Структура URL адреси впливає на SEO просування сайтів, по ній визначається рівень вкладеності сторінки. Рекомендація по цьому пункту, це створення “людино-зрозумілої” адреси.

Припустимо, у вас сторінка про «SEO розкрутка сайту», тоді URL до неї матиме такий вигляд: «itua.com.ua/seo-raskrytka-sayta». Потрібно бути обережним з підкатегоріями і слідувати рекомендаціям «itua.com.ua/seo/prodvizhenie/raskrytka».

Title

Тег Title — найбільш значимий мета-тег серед інших в плані просування за ключовими словами. Він показує тематику сторінки як користувачу при виведенні результатів пошуку, так і пошуковій системі. Тому дуже важливо правильно складати заголовки тег для вашої сторінки.

Meta description і keywords

Тег Description — не дуже значимий для ПС мета-тег в просуванні, але він сильно впливає на коефіцієнт КЕП — містить в собі короткий опис сторінки.

На сьогодні тег Keywords вже не використовується переважною більшістю веб-майстрів, так як пошукові системи не використовують дані цього тега при ранжируванні.
Ключові слова можна виділяти і в самому контенті сторінки, наприклад, тегом Strong, який надає їм важливості в тексті. Але з цим не можна переборщувати.

До цього пункту прийнятно віднести і тег Alt, який відповідає за опис до картинки. У цьому випадку пошукова система буде розуміти тематику картинки в контенті.

Теги h1-h6

За важливістю в SEO просуванні сайтів теги заголовків h1-h6 знаходяться на наступному місці після тега Title, хоча схожі за правилами їх складання.

Пошукові системи проводять ранжирування вмісту такого тега для визначення релевантності сторінки. Причому теги h1 і h6 найбільш значимий і найменш значимий відповідно, це варто враховувати при їх використанні. Тег h1 на сторінці використовується один раз, розміщується зверху сторінки, також він повинен включати в себе ключову фразу.

Структурування такого роду робить позитивний вплив як на оцінку сторінки від пошукових роботів, так і на відображення сторінки на різних пристроях.

Мікродані й індексація

Розмітка мікроданних — це обраний стандарт позначення вмісту сторінок для того, щоб він був зрозумілий пошуковим системам і коректно відображався в пошукових результатах.

Індексація являє собою процес внесення зібраної інформації в базу даних пошукової системи. Наприклад, контент який не потрібно просувати, закривають від індексації в robots.txt (файл з інструкціями для пошукових роботів) або за допомогою мета-тегів. Робиться це для того, щоб “технічні” сторінки не потрапили в результати видачі ПС на ваш інтернет-ресурс.

Кілька додаткових параметрів, які впливають на SEO сайту

  • Система навігації — ідеальний елемент для оптимізації, так як збільшує “юзабіліті” сайту для користувача;
  • Кількість внутрішніх посилань має позитивний ефект в оптимізації;
  • Обов’язково форматований контент;
  • Оптимізувати картинки, що використовуються в дизайні, для збільшення швидкості завантаження;
  • Використовувати тільки необхідні для роботи скрипти;
  • Виносити всі скрипти з коду сторінки в окремий файл;
  • Від хостингу залежить продуктивність;
  • Чистий «читабельний» для роботи код сайту.

 

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами