Аутсорсинг і його основні переваги

Дата: 02.06.2017
Автор: ITUA
Час читання: ~4 хвилин

 

         Аутсорсинг дозволяє компанії-замовнику скоротити витрати і значно знизити трудомісткість і витрати на експлуатацію інформаційних систем і додатків, концентруватися на основних бізнес-процесах компанії, не відволікаючись на допоміжні.

Передача зовнішнім партнерам функцій одного або декількох ланок ланцюжка цінності, має низку стратегічних переваг:

  • – зменшить витрати на обслуговування комп’ютерної та периферійної техніки:
  • пропадає потреба в персоналі, що обслуговує комп’ютерну техніку;
  • – ви економите на зарплаті і податках, які раніше були регулярними витратами;
  • – приміщення або робочі місця звільняються для інших цілей компанії;
  • – якість одержуваних продуктів і послуг — значно вище:
  • – фокусування компанії на основній діяльності;
  • – для обслуговування комп’ютерної техніки — використовується професійне обладнання, знання досвідчених фахівців і передові технології;
  • – зменшення ризиків, які пов’язані з реалізацією бізнес-процесу:
  • – виключення впливу факторів, якими неможливо управляти (нестача комплектуючих);
  • – поділ ризиків і їх часткова передача іншій компанії;
  • – дає можливість зосередитися на операціях, які максимально ефективно виконуються силами компанії і тих, які доцільно зберегти під її контролем;
  • – допомагає прискорити і освоїти придбання ресурсів і навичок.

У розвинених країнах, організації витрачають на абонентське обслуговування не менше половини всього бюджету, відведеного на IT. За прогнозами фахівців, попит на послуги абонентського IT-обслуговування, в найближчі роки, буде постійно підвищуватися і в нашій країні.

Приводом для цього стала значна фінансова ефективність використання IT-аутсорсингу, а також широке поширення інформаційних технологій та переоснащення підприємств.

 

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами