Аутсорсинг і його основні переваги
Аутсорсинг дозволяє компанії-замовнику скоротити витрати і значно знизити трудомісткість і витрати на експлуатацію інформаційних систем і додатків, концентруватися на основних бізнес-процесах компанії, не відволікаючись на допоміжні.
Передача зовнішнім партнерам функцій одного або декількох ланок ланцюжка цінності, має низку стратегічних переваг:
- – зменшить витрати на обслуговування комп’ютерної та периферійної техніки:
- – пропадає потреба в персоналі, що обслуговує комп’ютерну техніку;
- – ви економите на зарплаті і податках, які раніше були регулярними витратами;
- – приміщення або робочі місця звільняються для інших цілей компанії;
- – якість одержуваних продуктів і послуг — значно вище:
- – фокусування компанії на основній діяльності;
- – для обслуговування комп’ютерної техніки — використовується професійне обладнання, знання досвідчених фахівців і передові технології;
- – зменшення ризиків, які пов’язані з реалізацією бізнес-процесу:
- – виключення впливу факторів, якими неможливо управляти (нестача комплектуючих);
- – поділ ризиків і їх часткова передача іншій компанії;
- – дає можливість зосередитися на операціях, які максимально ефективно виконуються силами компанії і тих, які доцільно зберегти під її контролем;
- – допомагає прискорити і освоїти придбання ресурсів і навичок.
У розвинених країнах, організації витрачають на абонентське обслуговування не менше половини всього бюджету, відведеного на IT. За прогнозами фахівців, попит на послуги абонентського IT-обслуговування, в найближчі роки, буде постійно підвищуватися і в нашій країні.
Приводом для цього стала значна фінансова ефективність використання IT-аутсорсингу, а також широке поширення інформаційних технологій та переоснащення підприємств.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами