SEO розкрутка сайтів. Що це і як воно працює?

Дата: 20.06.2013
Автор: ITUA
Час читання: ~9 хвилин

 

SEO розкрутка сайтів. Що це і як воно працює?

У цій статті, ми розглянемо, що ж таке SEO розкрутка сайтів в інтернеті і просування сайту в ТОП пошукових систем. Роботу цієї системи, ми розглянемо на прикладі найпопулярнішої пошукової системи Google. Ні для кого вже не секрет, що 80% користувачів використовують тільки перші 10 сайтів, які видає їм «пошуковик», саме тому так важливо, щоб по певному запиту саме ваш сайт виявився у ТОПі. Це і є основним завданням SEO розкрутки.

Отже, розглянемо більш детально тонкощі роботи при SEO розкручуванні.

Почнемо, мабуть, з того, що пошукова система Google дуже розвинена і функціонує давно. В її розпорядженні, мабуть, найпотужніші алгоритми, які самостійно з високою точністю визначають, чи варто відправляти ваш ресурс під фільтр (зниження індексу при виведенні). Зверніть увагу на те, що фільтрів у «гугла» набагато більше, ніж у інших пошуковиків (Яндекса наприклад), тому ми тут розглянемо, які часто застосовуються із них. Приступимо:

  • Фільтр «Пісочниця»

Фільтр дуже знаменитий за своєю суттю, але офіційно його існування Google заперечує. Суть його належить в тому, що під нього підпадають всі сайти, але найчастіше це нещодавно створені сайти. Якщо ж надалі сайт не стоїть на місці, а оновлює контент, то фільтр знімається. Тобто, причиною потрапляння під фільтр, може бути рідкісна оновлюваність контенту, що знаходиться на вашому сайті або просто той факт, що інформація була додана нещодавно.

  • Фільтр «Флорида»

Погана новина для тих, хто займається чорною або зайвої оптимізацією свого сайту. Суть фільтра в тому, що він знижує пошуковий індекс якщо:

  1. Занадто часте вживання запитів для пошуку в тегах;
  2. Великий відсоток прямих або непрямих входжень ключів, а також високий відсоток повторення певних слів (нудота тексту);
  3. Зайве оптимізування картинок.

З введення в дію цього фільтра, зайва оптимізація карається. Якщо ви все-таки потрапили під цей фільтр, то зможете так само вийти з під нього, видаливши надлишок ключів, але індекс буде нижчим, ніж той, який був на початку.

  • Фільтр «- 30»

Символічну назву він отримав завдяки тому, що якщо ваш сайт потрапив під його вплив, то сайт втрачає від 20 до 40 позицій (у середньому це -30). Фільтр призначений для боротьби з чорними методами оптимізації, які пов’язані з множинним перенаправленням користувачів з одного сайту на інший. Називаються такі речі: клоакинг і дорвеінг.

Головне, що вибратися з-під цього фільтра простим видаленням посилань не вийде. Більш того, якщо посилання будуть нести шкідливий характер, то сайт і зовсім можуть забанити.

  • Фільтр за покупку посилань

width=

Загалом, ніхто не забороняє вам купувати посилання у сторонніх сайтів, але все повинно бути в межах розумного і дозволеного. Якщо за короткий час приріст сторонніх посилань буде занадто великим, то вважайте ви вже під фільтром.

Основні ознаки того, що ви потрапили під цей фільтр це:

  • Ви нещодавно купили багато посилань
  • Ваш сайт втратив свій індекс, як наслідок чого його позиція знизилася менше 100-ї.

Головним в цьому випадку буде наступне. Ніколи не намагайтеьс відразу видалити всі посилання, які ви купили! Для «гугла» — це тільки підтвердження того, що ви зловживаєте платною допомогою сторонніх ресурсів. Зачекайте, через пару місяців ваш сайт відновить свій індекс і поверне втрачені позиції.

Як би страшно це все не виглядало, але розкрутка має і свої переваги: ​​

  • Все більше і більше користувачів починає користуватися саме пошуковою системою Google, причому приріст дуже великий;
  • Пошукова мережа «гугл» оновлює свою базу щодня, як наслідок кожен день по одному і тому ж запиті в ТОПі, ви можете знайти «нові» сайти;
  • Світове просування сайту набагато простіше, ніж закордонне, завдяки вищеописаного фільтру «Флорида»;

Підіб’ємо підсумки ще раз, сконцентруємо нашу увагу на найважливіших змінах в пошукових інструментах «гугла»:

  • Тепер в пошуковому ТОПі при видачі буде набагато більше релевантних навігаційних результатів;
  • Тепер в першій десятці вже не буде інформації з одного і того ж сайту. Пріоритет буде — інформація з різних сайтів;
  • Найбільшу увага буде приділяється сайтам, у яких свіжий або часто оновлюваний контент;
  • Тепер система при пошуку ще краще може розуміти користувача і видавати саме те, що він хотів знайти.
Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами