ZOHO CRM

Набір інструментів для автоматизації, управління та масштабування бізнесу
  • Збільшимо прибуток за рахунок підвищення ефективності кожного відділу
Залишити заявку
ZOHO CRM
Zoho Office Suite – набір інструментів (додатків) для автоматизації, управління та масштабування бізнесу.

Рішення охоплюють всі основні сфери: продаж, маркетинг, сервіс, фінанси, ведення проєктів, пошук та робота з персоналом та можливість індивідуальних доробок.

Виберіть своє рішення
Bigin
Проста CRM для малого бізнесу
Free
Express
Premier
Ціни за місяць при покупці:
Free
500
записів
1
воронка
3
робітника
функції з Free +
50 000
записів
3
воронки
10
робітників
10
полів, які налаштовуються
функції з Express +
100 000
записів
10
воронок
30
робітників
25
полів, які налаштовуються
1

користувач

00.00
1

користувач

7.00
1

користувач

12.00
  • Телефонія
  • Zapier, Zoho Desk, Zoho Campaigns и Zoho Forms Integration
  • Програми для iOS, iPadOS, Android та macOS
  • Відкриті API
  • Інтеграція електронної пошти з аналітикою та масовими розсилками
  • Веб-форми без коду для захоплення потенційних клієнтів
  • Створення звітів користувача з діаграмами та ключовими показниками ефективності (KPI)
  • Інтеграція з Google Workspace, Microsoft 365, ZOOM, MailChimp та Twitter
  • Розширені робочі процеси з тригерами на підставі дати/часу
  • Правила переходу між етапами для розширеної автоматизації
  • Можливість продажу по всьому світу з кількома валютами
  • Тип додаткового поля: поле підстановки
  • Збільшене обмеження функцій
CRM
Просунута CRM для великих завдань
Standart
Professional
Enterprise
Ultimate
Ціни за місяць при покупці:
функції з Free +
функції зі Standart +
функції з Professional +
функції з Enterprise +
1

користувач

20.00
1

користувач

35.00
1

користувач

50.00
1

користувач

65.00
  • Правила нарахування очок
  • Робочі процеси
  • Безліч воронок
  • Масові розсилки
  • Персоналізовані звіти
  • Дизайн (1 вид/1 компанія)
  • Повідомлення про продаж у режимі реального часу
  • Менеджер процесів
  • Форми Web-to-Case
  • Правила перевірки
  • Управління запасами
  • Дизайн (3 види / 3 компанії)
  • ZIA – штучний інтелект
  • Командний центр
  • Розраховані на багато користувачів портали
  • Розширене налаштування
  • Комплект для розробки ПЗ та управління мобільними пристроями (SDK & MDM)
  • Дизайн (5 видів/модуль)
  • Поглиблена аналітика – у комплекті з Zoho Analytics
  • Розширене обмеження функцій
  • 30-денна пробна версія
  • Дизайн (25 видів/модуль)
Desk
Сервісне рішення щодо обслуговування, утримання та підвищення лояльності клієнтів
Free
Standart
Professional
Enterprise
Ціни за місяць при покупці:
Free
функції з Free +
функції зі Standart +
функції з Professional +
1

користувач

00.00
1

користувач

20.00
1

користувач

35.00
1

користувач

50.00
  • Сервісні звернення E-mail
  • Управління клієнтами
  • Довідковий центр
  • Приватна база знань
  • Стандартні SLA
  • Макроси
  • Багатомовна служба підтримки
  • Мобільні додатки
  • Цілодобова підтримка
  • Соціальні та суспільні канали
  • Управління сервісними зверненнями на основі продуктів
  • Галерея тем для довідкового центру
  • Публічна база знань
  • SLA та контроль сервісних звернень
  • Робочий процес, правила призначення та контролю
  • Рейтинги задоволеності клієнтів
  • Звіти
  • Багатодепартаментність тикетів
  • Управління командою
  • Телефонія
  • Автоматичний облік часу
  • Багатомовна база знань
  • Менеджер процесів - базове управління процесами
  • Ротація сервісних звернень
  • Запобігання зіткненню агентів через заявки
  • Шаблони сервісних звернень
  • Приватні розширення з Маркетплейсу
  • SLA-звіти
  • Обмін сервісними зверненнями
  • Комплект для розробки програмного забезпечення (SDK)
  • Цілодобова підтримка у чаті
  • Доповнення (€5,75/молодший агент/місяць)
  • Онлайн-чат
  • ZIA – штучний інтелект
  • Персоналізація довідкового центру
  • Багатобрендовий довідковий центр
  • Автопереклад
  • Розширене управління процесами
  • Функції користувача
  • Багаторівневий IVR
  • Розширені звіти
  • Заплановані звіти
  • Управління контрактами
  • Правила перевірки
  • Правила компонування
  • Спостереження за полями
  • Визначення робочих годин та свят
  • Обмін даними на основі ролей
  • 50 молодших агентів
  • Доповнення (€5,75/молодший агент/місяць)
Books
Рішення для бухгалтерії з управління фінансами
Free
Standart
Professional
Enterprise
Ціни за місяць при покупці:
Free
функції з Free +
функції зі Standart +
функції з Professional +
1

користувач

00.00
1

користувач

20.00
1

користувач

35.00
1

користувач

50.00
  • 1 користувач + 1 бухгалтер
  • Управління клієнтами
  • Управління рахунками (до 1000 на рік)
  • Портал клієнта
  • Онлайн- та офлайн-платежі
  • Автоматичні нагадування про оплати
  • Багатомовне виставлення рахунків
  • Кредитні записи
  • Повторювані рахунки
  • Витрати та відстеження пробігу
  • Додавання кількох банківських рахунків та кредитних карток
  • Імпорт банківських виписок та виписок за кредитними картками
  • Банківські правила та звірка
  • План рахунків та субрахунків
  • Ручні журнали
  • Звіти
  • Налаштування рахунку
  • Податки
  • Платіжні шлюзи
  • Інтеграція
  • Техпідтримка
  • Запрошення 3 користувачів
  • Управління рахунками (до 5000)
  • Періодичні витрати
  • Підключення та отримання банківських каналів та кредитних карток через постачальника банківських каналів
  • Обумовлені ролі користувачів
  • Відстеження витрат за проєктом та рахунком-фактурою
  • Масові оновлення
  • Блокування транзакції
  • Користувальницькі перегляди
  • Користувальницькі поля
  • Облік робочого часу у розкладі та виставлення рахунків
  • Звіт VAT MOSS
  • Техпідтримка
  • Запрошення 5 користувачів
  • Затвердження витрат
  • Рахунки-фактури
  • Заборгованість
  • Виконані платежі
  • Кредити постачальника
  • Повторювані рахунки
  • Замовлення на продаж
  • Замовлення
  • Затвердження замовлення
  • Мультивалютне оброблення
  • Валютні коригування
  • Відстеження запасів
  • Прайс-листи
  • Додаткові витрати
  • Користувальницькі ролі
  • Затвердження розкладу
  • Затвердження розкладу клієнтом
  • Контекстний чат
  • Рахунки-фактури для проєктів
  • Рентабельність проєкту
  • Шаблони журналу
  • Повторювані журнали
  • Правила робочого процесу (до 10)
  • Техпідтримка
  • Запрошення 10 користувачів
  • Домен користувача
  • Портал вендора
  • Серія номерів із кількома транзакціями
  • Бюджетування
  • Кнопки, що налаштовуються
  • Правила перевірки
  • Пов'язані списки
  • Веб-вкладки
  • Правила робочого процесу (до 200)
  • Звіти, що налаштовуються
  • Інтеграція
  • Техпідтримка
Recruit
Рішення з пошуку та найму персоналу
Standart
Professional
Функції з Free +
Функції з Standart +
1

користувач

25.00
1

користувач

30.00
  • Пошук кандидатів
  • Управління резюме
  • Відстеження кандидатів
  • Інтеграція
  • Управління порталом
  • Правила оформлення
  • Менеджер процесів
  • Розширене налаштування
  • Управління регіональними підрозділами
  • Автоматизація відповідей кандидатам
  • Пісочниця
Standart
Professional
Enterprise
Функції з Free +
Функції з Standart +
Функції з Professional +
1

користувач

25.00
1

користувач

50.00
1

користувач

70.00
  • Пошук кандидатів
  • Управління резюме
  • Відстеження кандидатів
  • Інтеграція
  • Розширена аналітика звітів та прогнозування
  • Контроль безпеки
  • Управління порталом
  • Оцінки
  • Інтеграції SMS-сервісів та телефонії
  • Маркетплейс рішень та додатків
  • Портал клієнта
  • Портал вендора
  • Правила оформлення
  • Менеджер процесів
  • Функції користувача та кнопки
  • Управління регіональними підрозділами
  • Користувальницькі ролі та профілі
  • Веб-розширення
  • Автовідповідач
  • Пісочниця
Workely
функции из Professional +
1

користувач

52.00
  • Pricing starts for a min of 25 Temps
  • Необмежена кількість рекрутерів
  • Необмежена кількість вакансій
  • 14-денна безкоштовна пробна версія з необмеженою кількістю тимчасових працівників
  • Вбудована генерація рахунків
  • Програми на iOS та Android для тимчасових працівників
  • Інтерактивний портал для тимчасових працівників
  • Канали для залучення тимчасових працівників
  • 1 ліцензія клієнтського порталу
People
Рішення для HR з управління, адаптації, розвитку та утримання персоналу.
Essential HR
Professional
Premium
Enterprise
People Plus
Ціни за місяць при покупці:
Essential HR
Функції з Essential HR +
Функції з Professional HR +
Функції з Premium +
Функції з Enterprise +
1

користувач

1.00
1

користувач

2.00
1

користувач

4.00
1

користувач

3.00
1

користувач

3.00
  • Адаптація працівників
  • Управління базою даних працівників
  • Управління HR-файлами
  • Самообслуговування працівників
  • Управління неробочим часом
  • Багаторівневі схвалення
  • Модульні звіти
  • Управління робочим процесом
  • Zia – штучний інтелект
  • Безпека офісу
  • Підтвердження присутності через інтернет, мобільні пристрої та розпізнавання осіб
  • People Kiosk (розпізнавання осіб)
  • Вхід по біометрії
  • Графік змін
  • Ротація змін
  • Обмеження по геолокації та ІР
  • Розрахунок понаднормової роботи
  • Планування роботи
  • Облік часу
  • Управління розкладом
  • Планувальник розкладу
  • Інтеграція білінгу та виставлення рахунків
  • Оцінка ефективності
  • KRA та відстеження цілей
  • Матриця набору навичок
  • Опитування зворотного зв'язку 360 градусів
  • Самооцінки
  • Багаторазовий огляд
  • Розширена HR-аналітика
  • Справи (управління запитами працівників)
  • Відстеження SLA-кейсів
  • Розраховані на багато користувачів портали
  • Самостійне та змішане навчання
  • Управління курсами
  • Зворотній зв'язок з курсів
  • Форум дискусій
  • Оцінки
  • Zoho Recruit Пошук талантів
  • Zoho Payroll Система управління заробітною платою
  • Zoho Expense Управління витратами
  • Zoho Connect Програмне забезпечення для спільної роботи
  • Zoho Cliq Інструмент для комунікацій
  • Zoho Vault Password Management
Projects
Рішення з управління проєктами, аналог Task Manager
Free
Premium
Enterprise
Ціни за місяць при покупці:
до 3-х користувачів
2
проєкти
10 мб
дискового простору
Функції из Free +
2
клієнт-користувачі / місяць
необмежена кількість проєктів
20
шаблонів-проєктів
100 гб
дискового простору
Функції из Premium +
2
клієнт-користувачі / місяць
необмежена кількість проєктів
20
шаблонів-проєктів
100 гб
дискового простору
1

користувач (до 50 користувачів)

4.00
1

користувач

9.00
  • Просте відстеження завдань
  • Діаграма Ганта
  • Мобільні програми (iOS, Android)
  • Підзадачі та нагадування
  • Тривалість завдань у годинах
  • Автоматизація завдань за допомогою менеджера процесів
  • Проект Ганта
  • План - Факт (години по завданням)
  • Відстеження часу
  • Бюджетування проекту та управління освоєною вартістю
  • Бізнес-годинник, що налаштовується
  • Бізнес-правила для завдань
  • Користувальницькі перегляди та статус
  • Зведення завдань
  • Користувальницькі поля
  • Користувальницькі ролі та профілі
  • Домен користувача
  • Глобальна діаграма Ганта
  • Глобальна діаграма використання ресурсів
  • Глобальний План - Факт (часи по завданням)
  • Міжпроектні залежності
  • SLA для модуля питань
  • Звіт для портфоліо
  • Критичний шлях
  • Базовий графік
  • Команди — групи користувачів, що настроюються
  • Правила робочого процесу
  • Правила оформлення задач
  • Система єдиного входу, двофакторна авторизація та обмеження по IP
Або ... отримайте всі рішення в одній системі
Sales
CRM
Bigin
Sites
Bookings
Marketing
SalesIQ
Campaigns
Social
Survey
Forms
PageSense
Backstage
Marketing Automation
Commerce
Support
Desk
Assist
Lens
Productivity
Mail
Cliq
Projects
Sprints
Connect
Learn
TeamInbox
WorkDrive
Sign
Vault
Meeting
Finance
Books
Invoice
Subscriptions
Expense
Inventory
Checkout
HR
People
Recruit
Legal
Contracts
Business Process
Creator
Analytics
DataPrep
Flow
Не знаєте, який тариф найкраще підходить вашому бізнесу?
Напишіть нам та отримайте безкоштовну консультацію прямо зараз!
Послуги впровадження
  1. Індивідуальне впровадження
  2. Програмні доопрацювання
  3. Навчання
  4. Техпідтримка
Індивідуальне впровадження

Ви дійшли того, що вам потрібна CRM, але поки що не знаєте – з чого почати? Або ж, ви вже знаєте, які завдання має виконувати ваша система, і просто шукаєте компетентного інтегратора? Ми готові вникнути у ваш бізнес, підказати правильне рішення та побудувати повністю автоматизовану екосистему всередині вашої компанії.

Програмні доопрацювання

Ваш бізнес росте, вам набридло працювати в 10 різних програмах, і хочеться, щоб все було в одному місці? А може, у вас просто нестандартні бізнес-процеси, де прості рішення не дають пробити «скляну стелю»? Ми готові додати відсутні функції у вашу Zoho спеціально під ваші цілі.

Навчання

У вас вже є CRM, перед вами безліч можливостей інтерфейсу, але ви ще не до кінця розумієте, як ними користуватися? Ми готові провести як виїзне, так і онлайн навчання ваших співробітників, щоб допомогти їм освоїти налаштування для ефективної роботи в новій програмі.

Техпідтримка

Як і будь-яка інша система, Zoho CRM – програмний продукт, який періодично потребує технічної підтримки. Ми готові допомогти з будь-якого питання, пов'язаного з вашою системою, будь це консультація або оперативна допомога в налаштуванні.

Переваги Zoho CRM
Безкоштовна версія

Рішення Zoho мають безкоштовну версію, що покриває базові потреби бізнесу. Ви можете працювати безкоштовно в системі стільки, скільки захочете, доки не відчуєте, що настав час масштабуватися і розширювати набір інструментів.

Дізнатись більше
Безкоштовна версія

№1 из N

Конструктор Lego

Zoho має гнучку систему вибору необхідних інструментів для роботи. Можна взяти все й одразу (редакція Zoho One) або вибирати окремо. Наприклад, якщо вам потрібна лише CRM для двох менеджерів з продажу та одного рекрутера, можна взяти дві ліцензії одного типу та одну іншого. Це буде вигідніше і не потрібно відволікатися на зайві функції.

Дізнатись більше
Конструктор Lego

№1 из N

Функціональність і універсальність

Zoho Suit має набір інструментів, які закривають потреби понад 90% бізнесу (малого, середнього, великого). Система закриває потреби менеджерів з продажу, маркетологів, фінансистів, керівників вищої ланки, HR-ів, проєктних менеджерів, рекрутерів, помічників, сервісних відділів.

Дізнатись більше
Функціональність і універсальність

№1 из N

Доступність

У порівнянні з найближчими аналогами (Creatio, Pipedrive), система Zoho має доступну вартість ліцензій і дозволяє гнучко вибирати тільки ті модулі, які потрібні вашому бізнесу.

Дізнатись більше
Доступність

№1 из N

Мобільний додаток

Zoho має власний мобільний додаток і дозволяє керувати бізнесом з будь-якої точки світу з телефону або планшета, перебуваючи в будь-якому місці, де є інтернет. Він доступний на всіх популярних пристроях (iOS, Android, macOS).

Дізнатись більше
Мобільний додаток

№1 из N

Кросплатформеність

Система має велику кількість зв'язків із готовими продуктами (наприклад, ZOOM, Google Docs, Telegram, WhatsApp) та відкриті API-ключі (можливість писати власні інтеграції).

Дізнатись більше
Кросплатформеність

№1 из N

Постійний розвиток

Програма постійно оновлюється і обростає новими функціями, не перевантажуючи інтерфейс системи.

Дізнатись більше
Постійний розвиток

№1 из N

Ми зарекомендували себе надійним партнером для 425 клієнтів, успішно реалізувавши їм понад 572 проєкти.
  • Ми не продаємо CRM – ми впроваджуємо! 16 років доводимо усі проєкти до кінця.

  • Навчили роботі понад 3500 працівників.

  • Даємо рекомендації (що можна покращити) у вже налаштовану CRM іншими підрядниками.

  • Надаємо постгарантійне обслуговування.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

«SkyTrade»

Доопрацювання корпоративного порталу CRM в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв'язки з 1C.

Автокомплектація

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

Shagov Aesthetic Medicine

Доопрацювання корпоративного порталу CRM українській клініці естетичної медицини для організації роботи всіх співробітників в одному місці і автоматизації роботи з пацієнтами.

№1 из N

Відзнаки нашого успіху
1500+

Клієнтів

Кожен клієнт отримує обслуговування на вищому рівні

У рейтингу кращих інтеграторів CRM за версією користувачів (2020)

Найвагоміше впровадження в Україні (2020)

У рейтингу CRM-інтеграторів України за версією Ringostat (2021)

Залишіть заявку на особисту презентацію Zoho
Бажаєте ближче познайомитися з Zoho Office Suite?

Наш спеціаліст продемонструє всі можливості системи на прикладі вашого бізнесу.

Замовити
Презентація складається з трьох блоків:
  1. Демонстрація ключових інструментів та можливостей Zoho
  2. Розбирання вашого кейса та варіант його вирішення за допомогою Zoho
  3. Сесія: "Питання-відповідь"
Нам Довіряють
Плануєте майбутній проєкт з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом та допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами

Ідеальна система для малого та середнього бізнесу – Zoho CRM

Почали свою справу і зіткнулися з низкою проблем: співробітники не встигають вносити дані клієнтів в базу, губляться важливі листи, виникає плутанина. А на виконання рутинних питань витрачається занадто багато часу? Але ви хотіли б спростити роботу колективу й автоматизувати процеси? Впроваджена Zoho CRM допоможе вирішити проблеми.

СРМ – це повний набір інструментів, розрахованих на зміцнення взаємин з клієнтами. Без них вам буде складно, навіть якщо у вас колектив складається з 5-7 чоловік. Спочатку ніяких проблем не буде, але потім почнеться навантаження і виникне плутанина.

У чому особливість однієї з СРМ?

Серед всіх CRM, представлених на ринку, Zoho ідеально підходить для малого і середнього бізнесу. З її допомогою ви зможете керувати продажами, вести підтримку клієнтів і автоматизувати рутинні процеси.

Ліцензії

Для початку купіть ліцензію. Це дасть вам доступ на користування. Купуючи дозвіл, ви не будете обмежені в кількості підключень одного користувача, як це буває з іншими варіантами. Заходити за логіном і паролем ви можете не тільки з ПК, а й з телефону, що дуже вигідно для тих, хто часто перебуває поза офісом, але продовжує працювати.

Ліцензія видається на одного користувача. Ви можете заходити з якого завгодно пристрою під своїм ім’ям. Це потрібно пам’ятати при купівлі певної кількості ліцензій. Якщо у вас у штаті 12 осіб, то і зареєстровано в Zoho стільки ж людей. Без ліцензії в CRM 13-й працівник не зайде.

Тарифний план

У підприємців є кілька варіантів:

  1. Безкоштовний. Розрахований до 10 осіб. Правда, потрібно розуміти, що тут можливості обмежені. Але це не заважає використовувати прості функції продажів, складати звіти, працювати з Web-формами.
  2. Певна сума в $ в місяць за користувача. Від обраного тарифу залежать додаткові можливості: документообіг, управління складськими запасами, дані про клієнтів, групові переговори, автовідповідачі, об’єднання з телефонією.

У чому переваги системи?

Деякі користувачі думають, що раз система розрахована на малий і середній бізнес, вона буде мати масу недоліків. Але так говорять ті, хто жодного разу не стикався з подібним програмним забезпеченням.

Позитивні якості:

  • зручна і зрозуміла структура;
  • інтеграція з телефонією, 1С;
  • мінімум часу на впровадження.

Впровадивши Zoho CRM для інтернет-магазину в Україні, ви зможете значно спростити життя своїм продавцям, які більше не будуть витрачати свій час на рутинні процеси, а будуть більше уваги приділяти продажу та їх росту.

До того ж коштує недорого. Тому придбати ліцензію зможе кожен. А з її впровадженням та подальшим обслуговуванням допоможе компанія «ITUA»:

  • підтримка в будь-яких питаннях;
  • професіонали з досвідом роботи;
  • прийнятна цінова політика.

Автоматизуйте свій бізнес відразу, а не доводьте ситуацію до критичних моментів, коли клієнти почнуть іти та падатимуть продажі.

Хочете купити CRM Zoho в Києві? Залишайте заявку на сайті «ITUA». У найкоротші терміни з вами зв’яжуться фахівці для уточнення деталей. На основі отриманої інформації вони підберуть найвигідніший тариф для вас, оголосять вартість CRM Zoho і терміни впровадження. Автоматизуйте свій бізнес за допомогою оптимальної системи.