Ідеальна система для малого та середнього бізнесу – Zoho CRM
Почали свою справу і зіткнулися з низкою проблем: співробітники не встигають вносити дані клієнтів в базу, губляться важливі листи, виникає плутанина. А на виконання рутинних питань витрачається занадто багато часу? Але ви хотіли б спростити роботу колективу й автоматизувати процеси? Впроваджена Zoho CRM допоможе вирішити проблеми.
СРМ – це повний набір інструментів, розрахованих на зміцнення взаємин з клієнтами. Без них вам буде складно, навіть якщо у вас колектив складається з 5-7 чоловік. Спочатку ніяких проблем не буде, але потім почнеться навантаження і виникне плутанина.
У чому особливість однієї з СРМ?
Серед всіх CRM, представлених на ринку, Zoho ідеально підходить для малого і середнього бізнесу. З її допомогою ви зможете керувати продажами, вести підтримку клієнтів і автоматизувати рутинні процеси.
Ліцензії
Для початку купіть ліцензію. Це дасть вам доступ на користування. Купуючи дозвіл, ви не будете обмежені в кількості підключень одного користувача, як це буває з іншими варіантами. Заходити за логіном і паролем ви можете не тільки з ПК, а й з телефону, що дуже вигідно для тих, хто часто перебуває поза офісом, але продовжує працювати.
Ліцензія видається на одного користувача. Ви можете заходити з якого завгодно пристрою під своїм ім’ям. Це потрібно пам’ятати при купівлі певної кількості ліцензій. Якщо у вас у штаті 12 осіб, то і зареєстровано в Zoho стільки ж людей. Без ліцензії в CRM 13-й працівник не зайде.
Тарифний план
У підприємців є кілька варіантів:
- Безкоштовний. Розрахований до 10 осіб. Правда, потрібно розуміти, що тут можливості обмежені. Але це не заважає використовувати прості функції продажів, складати звіти, працювати з Web-формами.
- Певна сума в $ в місяць за користувача. Від обраного тарифу залежать додаткові можливості: документообіг, управління складськими запасами, дані про клієнтів, групові переговори, автовідповідачі, об’єднання з телефонією.
У чому переваги системи?
Деякі користувачі думають, що раз система розрахована на малий і середній бізнес, вона буде мати масу недоліків. Але так говорять ті, хто жодного разу не стикався з подібним програмним забезпеченням.
Позитивні якості:
- зручна і зрозуміла структура;
- інтеграція з телефонією, 1С;
- мінімум часу на впровадження.
Впровадивши Zoho CRM для інтернет-магазину в Україні, ви зможете значно спростити життя своїм продавцям, які більше не будуть витрачати свій час на рутинні процеси, а будуть більше уваги приділяти продажу та їх росту.
До того ж коштує недорого. Тому придбати ліцензію зможе кожен. А з її впровадженням та подальшим обслуговуванням допоможе компанія «ITUA»:
- підтримка в будь-яких питаннях;
- професіонали з досвідом роботи;
- прийнятна цінова політика.
Автоматизуйте свій бізнес відразу, а не доводьте ситуацію до критичних моментів, коли клієнти почнуть іти та падатимуть продажі.
Хочете купити CRM Zoho в Києві? Залишайте заявку на сайті «ITUA». У найкоротші терміни з вами зв’яжуться фахівці для уточнення деталей. На основі отриманої інформації вони підберуть найвигідніший тариф для вас, оголосять вартість CRM Zoho і терміни впровадження. Автоматизуйте свій бізнес за допомогою оптимальної системи.