Основні правила роботи контент-маркетингу
Основні правила роботи контент-маркетингу
Якісний контент грає дуже важливу роль в маркетингу. SEO-фахівці постійно це повторюють. Адже саме від нього залежить рівень ефективності пошуку.
Просувайтеся в своїй сфері
Кожен інтернет-магазин намагається підбирати тільки релевантну сферу. Всі товари відмінно підходять під релевантні слова, поняття.
Приклад:
Інтернет-магазин класичних чоловічих туфель планує розширити свою продукцію за рахунок кросівок. Для цього треба привернути увагу відповідної аудиторії. Нова кампанія контент-маркетингу починає втілювати цю ідею. При цьому буде важко підібрати необхідний контент по кросівкам. Адже він зовсім не підходить для основних товарів.
Деякі використовують найпростіший спосіб — написання тексту про кросівки. SEO фахівці вважають його не найбільш прийнятним. Адже така стаття не дасть потрібної ефективності. Її зміст повинен тільки побічно ставитися до теми кросівок. За допомогою органічного пошуку, неможливо розширити релевантність по певному запиту. Це досягається за допомогою інших маркетингових прийомів для розширення бази клієнтів. Через деякий час сфера релевантності на сайті значно розшириться.
Приділяйте увагу не тільки маркетингу
Жоден користувач не хотів би читати рекламу, написану в форматі статті. Це не дає ніякого позитивного ефекту. При роботі треба використовувати менше нав’язливих фраз в тексті. Краще приділяйте увагу контенту, який приносить результат.
Якщо йдеться про контент e-commerce, то в підсумку очікуються продажі. Для досягнення результату в самому контексті має перебувати лише невелика кількість посилань на зазначені товари. Написавши текст, додайте до статті лінки на вже SEO оптимізовані матеріали.
Для цього ідеально підходить “call out boxes”. Це важливі цитати про продукцію зі статті. Їх, як правило, і використовують для лінків. Доброю ідеєю вважається додавання зображення з посиланнями на продукцію. Цей прийом працює краще, ніж push-повідомлення. Таким чином, користувачі так просто не залишать сайт.
Враховуйте свою аудиторію
Якщо Ви будете писати для свого користувача, написання інформації не має перетворитися на банальний маркетинг. Ваше завдання — представлення унікального, змістовного матеріалу. При цьому враховуйте основні завдання бізнесу. На час ви повинні стати споживачем, зрозуміти його основні бажання, вимоги. Почати використовувати SEO можна і трохи потім. Для початку ви повинні зрозуміти, чого хоче ваш клієнт. Google інструменти дають можливість вивчити свій контент, враховуючи безліч факторів. Сюди входять такі параметри:
- релевантність;
- наявність посилань зі зовнішніх ресурсів;
- унікальність всього контенту в порівнянні з представленим онлайн.
З цієї перевірки SEO приділяє увагу реакцій відвідувачів на сторінку вашого сайту після кліка. Вони залишають ваш сайт, йдучи на інші ресурси запропоновані пошуковою системою? Якщо це відбувається, контент не дуже якісний. У зв’язку з цим сайт буде знаходитися далеко від топу.
Якщо не приділяти увагу тільки маркетинговим ходам, то Google переконується в цінності ваших текстів. Таким чином, маєте можливість поширити свій контент, збільшити посилання. Це все позитивно впливає на органічний пошук.
Цікавтеся побажаннями клієнтів
Ви хотіли б знати, що ще хоче почерпнути ваш клієнт з текстів чи перегляду відео? SEO пропонує поцікавитися у Google. Завдяки вивченню ключових слів можна побачити всі основні запити користувачів. Планувальник ключових слів від пошуковика безкоштовно надає набір запитів, що підходять для вашої сфери. З їх допомогою можна виставити пріоритети найпопулярніших тем для маркетингу.
Приділіть багато часу запитам зі вмістом питальних слів. Сюди можна віднести такі: «де», «як», «що», тощо. Їх використовують користувачі для уточнення більш докладної інформації. Ви зобов’язані надати їм відповідний матеріал.
Можна розглянути такий приклад. Запит «як вибрати велосипед» для сайту велоспорядження дає можливість написати новий матеріал, збільшити показники SEO.
Якщо вірити статистиці Google, то в Україні за останній період нарахували близько 1600 запитів в місяць. Найбільша кількість була за травень і червень (близько 2900). Користувачі шукали інформацію для вибору велосипеда. Робимо висновки, що контент повинен підходити під запити користувача.
Бажання споживачів
Керівник повинен бути впевненим, що його співробітники по роботі з клієнтами застосовують такий контент, який подобається користувачеві. Адже саме вони спілкуються з клієнтами, знають, що їм потрібно. Поради цього відділу допоможуть при складанні стратегії контенту.
Використовуйте контент на сайті
Ще раз треба запам’ятати те, що в контенті повинні бути присутніми посилання безпосередньо на товари. Крім цього не забувайте і про лінки. Намагайтеся охопити якомога більше можливостей.
Повернемося до прикладу про велосипеди. В інформації про вибір цього засобу пересування, буде знаходитися посилання на товари або категорії з сайту. При перегляді каталогу, можна буде знайти лінк на корисну інформацію по вибору.
За допомогою двостороннього зв’язку контент зв’язується з сайтом, а не просто демонструє картку товарів. Системи пошукача подібні односторонні схеми знижують в цінності пошуку. Їх створюють для збільшення кількості переходів на сторінку, а не надання корисної інформації.
Надмірний маркетинг може не принести користь, а навпаки нашкодити. Контент маркетинг — це абсолютно не реклама. Завдяки якісному контенту, ваш бренд представляється як цінна інформація для ваших користувачів. Для його створення треба враховувати побажання клієнтів. Його можна добре використовувати для онлайн просування.
Підпишіться на розсилку, обіцяємо без спаму
Тільки корисні новини
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати роботу з нами