Вибір CRM-систем

Дата: 19.07.2016
Автор: ITUA
Час читання: ~10 хвилин
Disclaimer

Інформація у статті не актуальна. Бітрікс24 - продукт країни-агрессора. Зверніться до нас і ми запропонуємо вам чудову альтернативу.

 

Вибір CRM-систем

Жоден сучасний бізнес не може нормально працювати без автоматизації різних процесів. Без цього вже давно не обходиться жоден бухгалтерський облік. Та й співпраця з клієнтами теж автоматизована. Здійснює весь цей процес CRM система 1С Бітрікс24.

Це програмне забезпечення, яке допомагає забезпечувати нормальну роботу з клієнтами, вести облікові записи, планувати подальші дії. Завдяки таким діям CRM система 1C Bitrix24 дозволяє не тільки покращувати робочий процес, але ще й досягати максимального прибутку у сфері бізнес.

Загальні можливості:

  1. доступ до інформації про клієнтів;
  2. оперативне обслуговування користувачів;
  3. отримання усіх можливих даних, звітів;
  4. контроль над роботою усіх працівників;
  5. взаємодія між усіма менеджерами та їх керівниками.

Подібне програмне забезпечення використовується в різних сферах бізнесу. Особливо CRM облік клієнтів і управління продажами актуально в конкурентних сферах, де представлені послуги для користувачів впливають на отриманий результат прибутку.

За допомогою автоматизованого процесу ведеться облік кожного звернення. Тут неможливо пропустити дзвінок або запит. Ви завжди будете на зв’язку зі своїми користувачами. Так не дасте можливості піти своєму потенційному клієнту до конкурентів. Ви легко зможете підтримувати зв’язок з кожним. Адже під рукою зібрана вся клієнтська база.

Програма CRM 1C Bitrix 24 підійде як починаючим підприємцям, так і досвідченим бізнесменам. Одні отримають поради та доступні інструменти для роботи, інші — поліпшення діяльності відділу продажів для отримання ще більшого прибутку.

Вибір

Перш ніж купувати CRM для банку, веб бізнесу, студії та впроваджувати, в компанії необхідно провести ретельний аналіз стратегії компанії по роботі з клієнтами. Тут враховуються основні напрямки діяльності. На основі цього і підбирається забезпечення.

Виділяють декілька основних пунктів, на які варто звернути увагу:

  • відповідність основним вимогам компанії;
  • можливість інтеграції з іншими системами;
  • можливість доопрацювання з урахуванням діяльності компанії;
  • інтеграція із телефонією;
  • прийнятна вартість;
  • професійне впровадження і підтримка.

Звичайно, це далеко не повний список можливостей, які має 1С Бітрікс 24 корпоративний портал. З усіма додатковими функціями легко ознайомитеся в процесі.

Різновид

Зрозуміло, що сучасні програми відрізняються між собою функціоналом. Існують різні класифікації.

Серед них і класифікація за рівнем обробки даних:

  • інформаційна;
  • аналітична;
  • колаборативна.
  1. Інформаційне забезпечення — це найпростіша база клієнтів. Тут розміщується вся інформація про користувачів, проведені операції, продажі. Це сховище для звітів, документів, рахунків, договорів.
  2. Аналітичні системи вважаються вже більш складними. Крім зберігання різних даних тут можна аналізувати, робити звіти.
  3. Колаборативне забезпечення дозволяє клієнту брати участь в роботі, впливати на поліпшення товарів, послуг.

Вибирайте в залежності від поставлених цілей. Хоча є сучасні пропозиції, які об’єднують в собі декілька пунктів відразу. Якщо плануєте відразу використовувати багато інструментів для ведення власного бізнесу, CRM система 1C Bitrix24 якраз розрахована на це. З її допомогою можна автоматизувати деякі процеси, спростити роботу менеджерів і поліпшити прибуток. При цьому всьому ціна CRM Бітрікс 24 залишається доступною.

Ще забезпечення відрізняється способом розміщення:

  • локальні;
  • дистанційні.
  1. Локальний вид встановлюється безпосередньо на робочому комп’ютері або сервері. Це дає можливість повністю контролювати всю програму, вносити необхідні корективи. Обслуговування, оновлення CRM системи 1С Бітрікс24 відбувається вашими фахівцями у цій сфері.
  2. Дистанційні ставляться на хостингу інтернет-провайдера. Користувачеві надається доступ за допомогою браузера. Обслуговування, безпеку даних забезпечує виключно провайдер.

Перш ніж купувати CRM для сайту, інтернет-магазину необхідно чітко виставити критерії вибору. Це дозволить вибрати найефективніше програмне забезпечення саме для вашого бізнесу.

Самостійно розібратися у всіх тонкощах досить складно, тому прислухайтеся до порад фахівців. У всіх випадках вони пропонують ті продукти, з якими добре знайомі. Цей пункт особливо важливий на етапі впровадження.

Звичайно, ви можете самостійно переглянути ролики і тестові варіанти, але цього мало. Адже CRM система 1С Бітрікс24 має багато нюансів, які недосвідченому користувачу одразу непомітні і будуть проявлятися під час користування. Тому краще нехай професіонали розкажуть про всі подробиці.

Звернувшись в нашу компанію за послугами, ви купуєте партнера на довгі роки. Наші фахівці знайомі з усіма особливостями роботи CRM системи 1C Bitrix24. Тому не виникне ніяких проблем на етапі впровадження і підтримки. Та й ми пропонуємо досить прийнятну вартість впровадження CRM системи.

 

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами