Антипоради для «успішної» реклами в Facebook

Дата: 16.04.2018
Автор: ITUA
Час читання: ~4 хвилин

Уже минув той час, коли соціальні мережі використовували виключно для розваги. Це вже стало частиною бізнесу. Тут також можна працювати зі своєю аудиторією і отримувати від цього користь і прибуток.

Як це зробити найкраще? Таргетована реклама в Facebook . А що тут складного. Налаштував її, вклав гроші і чекаєш позитивних результатів. Цього можна домогтися, якщо все зробити правильно.

Ну, а коли наробити помилок самостійно або доручити це якомусь студенту, бюджет тільки зіллється. Таке часто буває, коли клієнт не хоче платити за послуги фахівців і наймає початківця фрілансера. В результаті немає грошей і віддачі.

Якщо поставили за мету, даремно злити бюджет (бувають такі), скористайтеся нашими «порадами». З ними у вас точно вийде.

Витрачаємо гроші даремно

Показуємо всім користувачам

Навіщо витрачати час на аналіз аудиторії. Нехай оголошення показуються абсолютно всім. А раптом у цей момент хтось захоче купити товар.

Крутимо вдень і вночі

Нехай ваші оголошення будуть видні завжди і не потрібно аналізувати піки активності (робочий час, вихідні, свята). А раптом будуть виключення, а вашої реклами немає. Це ж втрата клієнтів.

Бюджет є і добре, а гратися зі ставками не потрібно

Навіщо гратися з різною вартістю. Просто ставте одну суму.

Головне запустити рекламу, а не думати про мету

Завдання — показатися людям, щоб вони вас запам’ятали. Від цього вже буде результат.

Ніякого спілкування

Не варто цікавитися у користувачів їх думкою з приводу продукту і пропозиціями про поліпшення. Це ж реклама.

Головне реклама, а на веб-сайт не звертайте увагу

Ну і що, що сайт довго завантажується, погано відображається на мобільних пристроях і у нього є інші проблеми. Якщо користувачі захочуть, вони все одно замовлять послугу або придбають товар. Їх же зацікавило оголошення.

У запуску реклами Facebook немає нічого складно. Так що використовуйте соціальні мережі з користю.

P.S. Зрозуміло, що від цих «порад» результату не буде. Якщо отримаєте якесь охоплення, воно буде короткостроковим. Жодному бізнесменові такий розвиток подій не потрібний.

Так що забувайте про ці «поради» і налаштовуйте рекламу за всіма правилами. Щоб не наробити помилок, читайте наступну статтю. А ще краще звертайтеся до фахівців ITUA. Використовуйте різні інструменти для поліпшення власного бізнесу.

Плануєте майбутній проект з нами?
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами