SMM-просування – ефективне використання соціальних мереж для популяризації власного бізнесу
У кожного користувача інтернету є своя сторінка в соціальних мережах. А у деяких навіть по кілька різних акаунтів. Щодня в них люди проводять мінімум годину. Хоча є й такі, які витрачають 2 або 3 години. Користувачі діляться новинами, публікують фотографії особистого життя, спілкуються між собою.
А чи думали ви колись, що соц. мережі можна використовувати не тільки в особистих цілях, але і для просування бізнесу? Якщо така думка приходила в голову, то вам знадобиться професійне SMM-просування.
Що це таке?
SMM (social media marketing) – це комплекс заходів для розкрутки бренду, популяризації послуг, збільшення продажів за допомогою соціальних мереж. Вони стають основними каналами для просування.
Основне завдання полягає в створенні контенту, який буде поширюватися в мережі вже іншими учасниками.
Якщо все грамотно продумати, то від соціального маркетингу отримаєте таку вигоду:
- спілкування з цільовою аудиторією;
- можливість миттєвого зворотного зв’язку;
- популяризація бренду;
- збільшення покупців.
Як відбувається SMM-маркетинг?
Чимало бізнесменів думають, а навіщо для таких цілей підключати агентство і платити їм гроші за послуги. Адже можна самостійно створити сторінку, залити туди потрібні дані та періодично публікувати якусь інформацію. Але тільки на перший погляд маркетинг в соціальних мережах здається таким простим. Тільки 1% зі 100 завершується успіхом. А всі решта даремно витратять гроші, а потім же змушені звертатися до фахівців.
Потрібно розуміти, що вони теж не приступлять відразу до SMM-просування ресурсу. Це тривалий етап, який вимагає певної підготовки та знань.
Етапи просування:
- аналіз ринку, вивчення аудиторії;
- СМ-стратегія просування в соціальних мережах;
- безпосередня робота.
Перед початком робіт відбувається зустріч з клієнтом, де уточнюються його побажання, з’ясовуються тонкощі бізнесу. Далі має бути ретельний аналіз ринку. Це дозволить з’ясувати, чи принесе вам вигоду SMM-маркетинг або для вас будуть актуальними інші інструменти.
Крім цього важливо вивчити власну аудиторію:
- вік;
- статус в суспільстві;
- територіальне положення (Київ, Одеса, Харків);
- інтереси.
На основі отриманої інформації складається подальша стратегія, по якій здійснюється SMM-просування. Розписується тематика статей. Це не тільки текстівки, але і картинки. Крім цього вказуються терміни публікації.
Деякі вимоги до матеріалу:
- оригінальність;
- відповідна тематика;
- регулярність публікацій.
Коли плани з маркетингу в соціальних мережах затверджені, приступають до їх реалізації. Це не тільки стосується постійних публікацій.
Проводять й інші роботи:
- постійна робота з учасниками;
- проведення конкурсів, акцій;
- запуск реклами.
Повинна вестися постійна робота з користувачами. Ви повинні відповідати на їхні відгуки як позитивні, так і негативні.
Не забувайте про різні конкурси, акції. Так ви не тільки популяризуєте бренд, але і збільшите кількість учасників.
Крім цього ви можете запустити рекламу. Зрозуміло, що вона буде показуватися тільки вашій цільовій аудиторії. Така реклама в соціальних мережах – це додаткове залучення уваги до себе.
Яка вартість SMM-маркетингу?
Вивчивши всі плюси та мінуси, бізнесмени вирішуються замовити послуги. Зрозуміло, що їх цікавить цінова політика. Запам’ятайте, однієї суми просто не існує. Вартість буде залежати від таких факторів:
- обраний майданчик (vk, facebook, instagram);
- сфера діяльності;
- охоплення аудиторії.
Ще одне зауваження: не думайте, що соціальний маркетинг дасть свої позитивні результати відразу після старту робіт. Якщо вам таке обіцяють, то перед вами шахраї. Миттєвого результату не отримаєте, повинен пройти якийсь період.
З фахівцями «ITUA» SMM-просування в соціальних мережах дасть позитивні результати:
- розробка індивідуального плану робіт для кожного проекту;
- надання звітів;
- робота з різними сферами бізнесу;
- команда професіоналів.
Таким чином, ви отримуєте надійного партнера для тривалої співпраці.
Хотіли б замовити послуги SMM-просування сайту?
Зв’язуйтеся з фахівцями компанії «ITUA». Вам потрібно лише залишити заявку на сайті та через деякий час з вами зв’яжуться фахівці. Після з’ясування додаткової інформації представлять план робіт, ціни на маркетинг в соціальних мережах, терміни виконання. Використовуйте по максимуму інструменти для просування власного бізнесу.