CRM-система для агенції нерухомості








безкоштовною консультацією


– ми впроваджуємо!


безкоштовну консультацію


Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для агентства нерухомості – успішна робота навіть за великої завантаженості
Купівля квартири чи будинку – важливий та відповідальний крок. У зв’язку з цим багато хто звертається за допомогою до рієлторів. Від них очікується як оформлення угоди без проблем, так і якість обслуговування. А воно неможливе, якщо в роботі не використовується CRM-система для агентства нерухомості.
У чому полягає суть програмного забезпечення?
Співробітники рієлторської контори щодня приймають сотні дзвінків та стільки ж спілкуються з людьми в офісі. До того ж вони моніторять усі бази та мають бути в курсі новинок. Якщо кількість клієнтів невелика, то із цим завданням щодня справлятися легко, але згодом почнеться хаос.
А ось CRM для рієлторів допомагає впоратися з величезною кількістю клієнтів та надати якісне обслуговування:
- Тепер співробітникам не потрібно перемикатися між базами та чекати на їх завантаження, щоб побачити потрібну інформацію. Все зберігається в одному місці.
- При надходженні заявок не потрібно думати, до якої групи їх зарахувати. Особливо складнощі виникають у новачків. Система сама запропонує рішення.
- Тепер не буде такого, що співробітник забув зателефонувати клієнтові чи не виставив рахунок. За допомогою планувальника завдань прийде нагадування про невиконану дію.
Впроваджена СРМ для агентства нерухомості допомагає заощаджувати час кожного працівника. До того ж виключається людський фактор.
Що отримує замовник від придбання програмного забезпечення:
- Поліпшення якості обслуговування клієнтів. Тепер не доведеться довго чекати, доки менеджер шукатиме потрібну інформацію. До того ж жоден дзвінок не залишиться поза увагою.
- Збереження даних в одній базі виключає можливість зникнення інформації або її крадіжки. Немає можливості створити дубль контактів, система цього не дозволить.
- Можливість переглядати інформацію навіть поза офісом. Дані зберігаються у хмарі. Тож до них буде цілодобовий доступ. А це важливо, коли співробітники їздять багато містом.
У кого замовити CRM для нерухомості?
Найчастіше при купівлі програмного забезпечення багато хто намагається заощаджувати та вибирає дешеві варіанти. У майбутньому така економність негативно позначиться: CRM-система для рієлторів потребуватиме постійних доопрацювань. Якщо ви плануєте використовувати систему тривалий період, вартість не повинна бути головним критерієм. Звертайте увагу на такі моменти:
- досвід роботи компанії;
- послуги, які надають;
- відгуки клієнтів.
Ви маєте шукати партнера для тривалої співпраці, а не просто виконавця договору.
Що пропонує ITUA:
- команда професіоналів;
- досвід роботи із різними сферами бізнесу;
- прийнятна вартість послуг.
Успішний бізнес – використання сучасних технологій для покращення якості послуг.
Не знаєте яку замовити CRM для агентства нерухомості? Зв’яжіться зі спеціалістами ITUA, і вони допоможуть розібратися у важливому питанні. Від вас тільки потрібно надання основних даних, а решту зроблять професіонали: прорахунок вартості, терміни використання, підключення та налаштування. Успішно розвивайте свій бізнес і будьте вищими за конкурентів.