Каштан 2000

CRM

«Каштан 2000» - мікрофінансова організація по видачі кредитів під заставу, автомобілі, спецтехніку і нерухомість по всій Україні.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. Впровадження CRM-системи для ведення бази клієнтів в систематизованому вигляді з можливістю відстежити історію і мати розподілений доступ до неї для співробітників з різних філій
  2. Заведення нових клієнтів і поліпшення взаємовідносин з діючими клієнтами
  3. Оптимізація рутинних завдань, які можна автоматизувати (наприклад, перенесення анкети клієнта з письмового в електронний вигляд)
  4. Аналітика по менеджерам
Що було реалізовано:
  1. Налаштування CRM-системи під різні напрямки угод для регіональних відділів
  2. Розмежування прав доступу між співробітниками
  3. Автоматизація процесу перенесення даних з анкети в базу - CRM форма «Анкета»
  4. Налаштування роботів (відправка повідомлень клієнтам у вигляді повідомлень і розрахунок дат щомісячних платежів)
Результати, які отримав клієнт

Систематизація роботи з клієнтами за допомогою CRM-системи

Всі дзвінки клієнтів відображаються в CRM і виключена можливість втрати клієнта через відсутність відповіді на звернення

Автоматизація однотипних завдань, внаслідок чого, звільнений час співробітника перенаправлено на інші, більш важливі, завдання

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
WestLviv

Впровадження корпоративного порталу CRM в WestLviv компанію для автоматизації роботи.

Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

PH Serum Bar

Впровадження корпоративного порталу CRM в компанію PH Serum Bar для автоматизації роботи.

Автокомплектація

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

«SkyTrade»

Доопрацювання корпоративного порталу CRM в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв’язки з 1C.

№1 из N