Moneyveo
«Moneyveo» - лідер українського ринку мікрокредитування, які першими в Україні почали видавати фінансову допомогу онлайн.
-
Простий і зручний сервіс для організації роботи компанії
-
Task Manager (менеджер завдань)
-
Внутрішнє віртуальне файлове сховище
-
Можливість комунікації між співробітниками (обмін інформацією, оповіщення, аудіо- і відеодзвінки)
-
Автоматизація внутрішніх бізнес-процесів (корпоративні узгодження)
-
Ієрархічна структура компанії і заклад близько 500 співробітників
-
Навчання співробітників можливостям корпоративного порталу (завдання і проекти, диск, чати, жива стрічка, облік робочого часу)
-
Бізнес-процес «Узгодження платежу» для затвердження безготівкових оплат компанії за певними сценаріями (залежать від виду оплат, наявності договору і узгодженої суми)
-
Бізнес-процес «Узгодження відпустки» для відображення недоступності співробітника в живій стрічці і графіку відсутності в залежності від причини (відпустка, відгул, відрядження)
Об'єднання всіх співробітників в одну систему і поділ їх на відділи з керівниками, де вони можуть ставити завдання, комунікувати і обмінюватися інформацією
Оптимізація бізнес-процесів компанії без тривалого ланцюжка бюрократичних узгоджень (процес запускається в один клік з «Живої стрічки»).
Фіксація всіх платіжних операцій і відсутностей співробітників на робочому місці
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати обговорення