CRM-система для автосервісу








безкоштовною консультацією


– ми впроваджуємо!


безкоштовну консультацію


Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для автосервісу – задоволені клієнти та робочі автомобілі
Практично у кожного на сьогодні є автомобіль, який періодично потребує професійного обслуговування. У зв’язку з тим, що лише одиниці знаються на цих тонкощах, багато хто звертається за допомогою до майстрів. Як правило, вибирають ту контору, де надають якісні послуги. Це не лише стосується професіоналізму майстрів, а й якості обслуговування. CRM-система для автосервісу, що використовується, дозволяє зробити все, щоб людина залишилася задоволеною і повернулася наступного разу.
В умовах сучасного бізнесу це дуже важливо. На ринку зараз багато автомайстерень і кожна хоче отримати якомога більше клієнтів.
Які можливості надає програмне забезпечення?
На перший погляд здається, що автобізнесу такий продукт не потрібний. Тут головне якісний ремонт. Це так. Але як клієнт дізнається про завершення робіт, він не їздитиме щодня і як знати, наскільки завантажений майстер. А ще не забувайте про фінансові особливості.
За допомогою СРМ робота значно спрощується. Вона має такі можливості:
- Інформація про клієнтів та партнерів зберігається в одній базі. Тут же відображається вся історія: коли людина зверталася, яка у неї проблема. Щодо партнерів, то тут відзначаються всі поставки запчастин, проплати та інші важливі дані.
- В базі є і графік завантаженості кожного майстра. Тепер людина не з’ясовуватиме стосунки, бо їй не сказали, що майстер зайнятий і тепер доведеться чекати 2 тижні. Під час звернення працівник одразу шукає альтернативний варіант.
- Після закінчення ремонту власнику автомобіля надсилається повідомлення, що він може прийти та оцінити роботу. Все це відбувається в автоматичному режимі.
- Під час роботи з базою всіх клієнтів можна розбити на групи та надсилати їм індивідуальні розсилки з акціями та вигідними пропозиціями.
- Ведеться фінансовий облік, у якому відображаються всі проплати. Тепер не вдасться виставити невірний рахунок чи переплутати реквізити.
В результаті покращується якість обслуговування, виключається людський фактор. Все це позитивно впливає на підсумкову думку, і клієнт знову захоче до вас повернутися.
Як впровадити для себе CRM?
На IT-ринку пропозицій щодо впровадження програмного забезпечення досить багато. Це різноманітні системи для всіх сфер бізнесу. Але ж вам потрібен продукт, який підходить під специфіку авторинку. Ретельно поставтеся до вибору фахівців:
- команда професіоналів, яка має досвід роботи у цій сфері;
- компанія має не лише займатися продажами, а й обслуговуванням.
А ще приділіть увагу відгукам. Ви ж плануєте з ними співпрацювати тривалий час, а не завжди з’ясовувати відносини.
У чому вигода укладання договору з ITUA:
- робота з різними сферами бізнесу;
- регулярний звіт про виконану роботу;
- професійне обслуговування та жодних фрілансерів;
- прийнятна цінова політика.
Не хочете втрачати своїх клієнтів, тоді одразу подбайте про якість обслуговування.
Терміново знадобилася CRM для автосервісу? Зв’яжіться зі спеціалістами ITUA. Вони ретельно вивчать бізнес і на основі отриманих даних створять пропозицію, а потім візьмуться за її реалізацію. Вам залишається лише контролювати ситуацію. Із самого початку забезпечте своєму бізнесу успішний розвиток.