Алай

CRM

НВП "АЛАЙ" - це український виробник кабельно-провідникової продукції та елементів охоронно-пожежної сигналізації, що діє з 1992 року. Підприємство пишається власним повним циклом виробництва, інноваційними розробками та орієнтованістю на імпортозаміщення.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. збір та збереження даних про клієнтів (інтеграція з каналами надходження заявок та ведення комунікацій з клієнтами);
  2. впровадити й автоматизувати процес отримання, опрацювання заявок та роботу з оформленням і виконанням замовлень;
  3. організувати роботу менеджерів у єдиній системі;
  4. налаштувати обмін з обліковою системою (інтеграція з 1С);
  5. автоматизувати процес відстеження доставки товару клієнту (підключення Нової пошти);
  6. відстежувати ключові показники ефективності та прибутковості.
Що було реалізовано:
  1. Передпроєктне дослідження.
  2. Визначили цілі та завдання. Підібрали CRM-систему Keycrm, яка могла задовольнити запити клієнта.
  3. Автоматизація процесу опрацювання заявок і замовлень. Система автоматично розподіляє заявки, менеджери отримують нагадування і після підтвердження замовлення, клієнт отримує повідомлення.
  4. Інтеграція з каналами комунікацій та збір даних. Електронна пошта, Телефонні дзвінки, Чат-боти та месенджери (Viber, Telegram), Соціальні мережі (Facebook, Instagram)
  5. Інтеграція з системою 1С. Підготовлено приклади апі запитів для обміну між системами. Перенoc бази клієнтів та номенклатури з 1С до CRM. Передача успішних лідів з CRM до 1С.
  6. Автоматизація відстеження доставки товарів. Менеджери можуть створити ТТН для кожного замовлення в вікні CRM . Система автоматично змінює статус замовлення відповідно до статусу доставки в Новій пошті.
  7. Відстеження ключових показників ефективності (KPI). Звіти по продажах, прибутковості, продуктивності менеджерів.
  8. Навчання та технічна підтримка. Для співробітників компанії було проведено онлайн навчання по функціоналу системи.
Результати, які отримав клієнт

Зниження часу на обробку заявок та замовлень.

Покращення якості обслуговування клієнтів за рахунок збереження історії взаємодії з клієнтом

Збільшення продуктивності менеджерів завдяки автоматизації рутинних завдань.

Підвищення контролю ведення процесів продажу.

Поліпшення взаємодії між відділами та більш ефективне використання ресурсів компанії.

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
WestLviv

Впровадження корпоративного порталу CRM в WestLviv компанію для автоматизації роботи.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

PH Serum Bar

Впровадження корпоративного порталу CRM в компанію PH Serum Bar для автоматизації роботи.

«SkyTrade»

Доопрацювання корпоративного порталу CRM в українську мережу гіпермаркетів для настройки CRM-системи і її зв’язки з 1C.

Автокомплектація

Впровадження корпоративного порталу CRM українському постачальнику автотехніки для створення єдиного сховища даних і впровадження CRM-системи по роботі з новими і діючими клієнтами.

Integrity Vision

Впровадження корпоративного порталу CRM українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

№1 из N