Алай
НВП "АЛАЙ" - це український виробник кабельно-провідникової продукції та елементів охоронно-пожежної сигналізації, що діє з 1992 року. Підприємство пишається власним повним циклом виробництва, інноваційними розробками та орієнтованістю на імпортозаміщення.
-
збір та збереження даних про клієнтів (інтеграція з каналами надходження заявок та ведення комунікацій з клієнтами);
-
впровадити й автоматизувати процес отримання, опрацювання заявок та роботу з оформленням і виконанням замовлень;
-
організувати роботу менеджерів у єдиній системі;
-
налаштувати обмін з обліковою системою (інтеграція з 1С);
-
автоматизувати процес відстеження доставки товару клієнту (підключення Нової пошти);
-
відстежувати ключові показники ефективності та прибутковості.
-
Передпроєктне дослідження.
-
Визначили цілі та завдання. Підібрали CRM-систему Keycrm, яка могла задовольнити запити клієнта.
-
Автоматизація процесу опрацювання заявок і замовлень. Система автоматично розподіляє заявки, менеджери отримують нагадування і після підтвердження замовлення, клієнт отримує повідомлення.
-
Інтеграція з каналами комунікацій та збір даних. Електронна пошта, Телефонні дзвінки, Чат-боти та месенджери (Viber, Telegram), Соціальні мережі (Facebook, Instagram)
-
Інтеграція з системою 1С. Підготовлено приклади апі запитів для обміну між системами. Перенoc бази клієнтів та номенклатури з 1С до CRM. Передача успішних лідів з CRM до 1С.
-
Автоматизація відстеження доставки товарів. Менеджери можуть створити ТТН для кожного замовлення в вікні CRM . Система автоматично змінює статус замовлення відповідно до статусу доставки в Новій пошті.
-
Відстеження ключових показників ефективності (KPI). Звіти по продажах, прибутковості, продуктивності менеджерів.
-
Навчання та технічна підтримка. Для співробітників компанії було проведено онлайн навчання по функціоналу системи.
Зниження часу на обробку заявок та замовлень.
Покращення якості обслуговування клієнтів за рахунок збереження історії взаємодії з клієнтом
Збільшення продуктивності менеджерів завдяки автоматизації рутинних завдань.
Підвищення контролю ведення процесів продажу.
Поліпшення взаємодії між відділами та більш ефективне використання ресурсів компанії.
Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.
Почати обговорення