Автокомплектація

CRM

«Автокомплектація» - постачальник гаражного, шиномонтажного, автосервісного та діагностичного обладнання для автосервісів і СТО, а також послуг з ремонту і обслуговування устаткування.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. Вирішити проблеми втрати інформації всередині компанії (вся інформація зберігалася в блокнотах, на листочках, в телефонах співробітників)
  2. Можливість відстеження потоку нових і загублених клієнтів, а також ефективності роботи менеджерів
  3. Налаштувати CRM-систему для відстеження комунікацій з клієнтами і розуміння, на якій стадії знаходиться угода і що клієнт купував раніше
Що було реалізовано:
  1. Налаштування CRM-системи: картки, воронки продажів, шаблони документів, напрямки угод і права доступу для фіксації і структурування інформації
  2. Підключення IP-телефонії для зберігання аудіо-історії в картці клієнта по комунікації з ним і розподіл дзвінків всередині компанії
  3. Підключення IVR-меню і телефонних апаратів
  4. Підключення пошти та SMS-сервісу для підігріву і комунікації з клієнтами
  5. Автоматична постановка завдань і контроль термінів виконання за допомогою роботів
  6. Підключення зовнішніх джерел комунікації (Viber, Telegram, сайт)
  7. Інтеграція з 1С для обміну інформацією по операціях (оплатах) між системами
  8. Навчання з загальних можливостей системи, сегментації клієнтів, використання та налаштування шаблонів розсилок, а також інформаційних дзвінків
Результати, які отримав клієнт

Після настройки CRM-системи і навчання її можливостям менеджерів, час укладання угоди скоротилося в два рази, як і кількість втрачених клієнтів, а використання CRM-маркетинг збільшило число повторних угод на 30%

Співробітники мають своєчасний доступ до повної інформації про клієнтів, угоди, лідах відповідно до прав доступу

Вся історія взаємодій із замовниками зберігається в картці клієнта

Автоматизація створення документів скоротила час на підготовку документів втричі

Заявки з сайту на сервісне обслуговування надходять прямо в CRM, а умови гарантії зручно перевірити за документами, які зберігаються в картці угоди

Керівник відстежує продуктивність роботи клієнтів і отримує звітність в розрізі дня, тижня, місяця, кварталу і року

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Алай

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську компанію НВП “АЛАЙ” для автоматизації роботи.

ЖК «OneHouse»

Розробка кастомного рішення «Шахматка» українському забудовнику для зручного продажу квартир на основі корпоративного порталу CRM.

Integrity Vision

Впровадження корпоративного порталу CRM українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

Каштан 2000

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

WestLviv

Впровадження корпоративного порталу CRM в WestLviv компанію для автоматизації роботи.

№1 из N