Автокомплектація

CRM

«Автокомплектація» - постачальник гаражного, шиномонтажного, автосервісного та діагностичного обладнання для автосервісів і СТО, а також послуг з ремонту і обслуговування устаткування.

Завдання, які хотів вирішити клієнт:
  1. Вирішити проблеми втрати інформації всередині компанії (вся інформація зберігалася в блокнотах, на листочках, в телефонах співробітників)
  2. Можливість відстеження потоку нових і загублених клієнтів, а також ефективності роботи менеджерів
  3. Налаштувати CRM-систему для відстеження комунікацій з клієнтами і розуміння, на якій стадії знаходиться угода і що клієнт купував раніше
Що було реалізовано:
  1. Налаштування CRM-системи: картки, воронки продажів, шаблони документів, напрямки угод і права доступу для фіксації і структурування інформації
  2. Підключення IP-телефонії для зберігання аудіо-історії в картці клієнта по комунікації з ним і розподіл дзвінків всередині компанії
  3. Підключення IVR-меню і телефонних апаратів
  4. Підключення пошти та SMS-сервісу для підігріву і комунікації з клієнтами
  5. Автоматична постановка завдань і контроль термінів виконання за допомогою роботів
  6. Підключення зовнішніх джерел комунікації (Viber, Telegram, сайт)
  7. Інтеграція з 1С для обміну інформацією по операціях (оплатах) між системами
  8. Навчання з загальних можливостей системи, сегментації клієнтів, використання та налаштування шаблонів розсилок, а також інформаційних дзвінків
Результати, які отримав клієнт

Після настройки CRM-системи і навчання її можливостям менеджерів, час укладання угоди скоротилося в два рази, як і кількість втрачених клієнтів, а використання CRM-маркетинг збільшило число повторних угод на 30%

Співробітники мають своєчасний доступ до повної інформації про клієнтів, угоди, лідах відповідно до прав доступу

Вся історія взаємодій із замовниками зберігається в картці клієнта

Автоматизація створення документів скоротила час на підготовку документів втричі

Заявки з сайту на сервісне обслуговування надходять прямо в CRM, а умови гарантії зручно перевірити за документами, які зберігаються в картці угоди

Керівник відстежує продуктивність роботи клієнтів і отримує звітність в розрізі дня, тижня, місяця, кварталу і року

Сподобалися результати?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати обговорення
Останні кейси
Типографія «Оріон-V»

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську друкарню для впровадження CRM-системи по роботі з клієнтами та автоматизації розрахунку вартості замовлень.

Moneyveo

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.

Алай

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську компанію НВП “АЛАЙ” для автоматизації роботи.

WestLviv

Впровадження корпоративного порталу CRM в WestLviv компанію для автоматизації роботи.

Integrity Vision

Впровадження корпоративного порталу CRM українському IT-інтегратора для створення єдиного віртуального офісу співробітникам, впровадження системи звітності за періодами і налаштування CRM-системи по роботі з клієнтами.

Молоко від фермера

Впровадження корпоративного порталу CRM українському виробнику молочних продуктів для створення єдиного віртуального простору, де зможуть працювати всі підрозділи компанії.

№1 из N