CRM-система для рекламної агенції








безкоштовною консультацією


– ми впроваджуємо!


безкоштовну консультацію


Впровадження корпоративного порталу CRM в українську мікрофінансову організацію з видачі кредитів для автоматизації процесу продажів і оптимізації рутинних завдань.

Впровадження корпоративного порталу CRM в українську FinTech-компанію для автоматизації роботи 800 осіб.
CRM для рекламного агентства - надання послуг на високому рівні
Для будь-якого бізнесу важливо, щоб клієнт залишився задоволеним і отримав максимум послуг. Для досягнення такого результату потрібно швидко оформити замовлення, бути постійно на зв’язку. Підключена CRM для рекламного агентства спрощує роботу співробітників і робить щасливими клієнтів.
Як програмне забезпечення оптимізує роботу?
Рекламна агенція – це не настільки складна та завантажена сфера бізнесу, щоб купувати окрему систему. Клієнтів не настільки багато і можна вести базу зручним для себе способом. Тільки от крім вас там ніхто не розбереться. Та й пересилати постійно листи від фахівця клієнту теж не підходить. Є ймовірність, що якийсь файл загубиться, і потім будуть проблеми.
З наявністю СРМ для рекламної агенції забудете про перераховані вище проблеми та легко налагодите роботу колективу:
- Інформація про клієнта, проєкт і етап виконання робіт зберігається в одному місці. За необхідності легко знайти потрібний файл. Це може зробити не тільки менеджер, а й інший співробітник.
- Всіх, хто працює над проєктом, об’єднують в одну команду. Тепер не потрібно шукати на пошті, в скайпі необхідні файли і пересилати клієнту. Усе є в СРМ.
- Дзвоніть клієнту прямо із системи. При надходженні дзвінка відображається інформація про людину.
- За допомогою програмного забезпечення легко контролювати ситуацію та виставляти необхідні рахунки. Вам не потрібно окремо заходити на пошту або шукати файл. Все в базі.
- Мобільний застосунок дає змогу залишатися на зв’язку навіть за межами офісу. Це вигідно тим, хто часто їздить у справах.
Автоматизувавши роботу, значно розвантажуєте співробітників від виконання рутинних завдань. А це зі свого боку дає змогу більше уваги приділити важливим справам.
На що орієнтуватися під час вибору СРМ?
На сучасному IT-ринку зараз багато пропозицій за будь-якою ціновою політикою. Але ви маєте орієнтуватися не на вартість, а на такі моменти:
- відповідність вимогам бізнесу;
- швидке впровадження;
- простота в роботі;
Окрім цього, надавайте перевагу тому продукту, що є вельми відомим на ринку, щоб потім не було складнощів у пошуку спеціалістів. Адже в майбутньому можуть знадобитися доопрацювання.
Що пропонує ITUA:
- професійна розробка СРМ і ніяких фрілансерів;
- чітке виконання договору в зазначені терміни;
- доступні ціни;
- досвід роботи з різними сферами бізнесу;
Задоволені та постійні клієнти – головна мета будь-якого бізнесу. Зробіть усе, щоб її досягти і примножувати число партнерів.
Знадобилася CRM-система для рекламного агентства, щоб спростити роботу колективу? З ITUA легко підібрати потрібний варіант. Фахівці вислуховують ваші вимоги і на основі цього впроваджують продукт. Ви тільки контролюєте процес. В умовах великої конкуренції зможете легко досягти лідерських позицій.