CRM для туризму

Залишити заявку
Зворотний дзвінок
Ukraine
Натискаючи на кнопку, ви погоджуєтеся на обробку персональних даних
Нам Довіряють
Япона Хата
Молоко від фермера
Укртелеком
Glovo
Єва
Ощадбанк
Pari Match
Інтершоп
Епіцентр
Моршинська
TAS life
SOCAR
KLO
Media-Tech
Stylus
OH MY LOOK
Pepsico
Плануєте майбутній проект з нами?

Ми завжди раді поділитися своїм досвідом і допомогти вашому бізнесу швидше розвиватися.

Почати роботу з нами

Якісна CRM для туризму – задоволені клієнти

Зараз багато хто став активно подорожувати. Тури вихідного дня або відпустку – найпопулярніші варіанти. Природно на цьому тлі зросла конкуренція серед агентств і без автоматизації процесів не обійдешся. Якщо хочете і далі залишатися в лідерської ніші, CRM-системи в туристичному бізнесі – важлива складова успіху.

У чому особливість програмного забезпечення?

Будь-які зволікання в обробці дзвінка або неповне надання інформації негативно позначається на загальному результаті. В результаті клієнти просто йдуть до конкурентів.

Якісна CRM для турагентства допоможе вирішити такі проблеми:

  • Неможливо пропустити дзвінок або забути відправити клієнту пропозиції. У системи є нагадування, а всі пропущені дзвінки фіксуються.
  • Можливість контролювати роботу кожного співробітника і переглядати його ефективність.

Яку вигоду дає CRM-система для турагентства?

З загальними можливостями розібралися. А чи враховуються тут тонкощі туристичного напрямку.

Функціональні можливості програмного забезпечення:

  • Можливість всю базу розділити на групи і для кожної складати окремі пропозиції. Нові клієнти або постійні. А може вони тільки цікавилися послугами, але поки що нічого не замовили.
  • ЦРМ для туризму дозволяє зберігати багато інформації, в тому числі і конфіденційної. Тепер при повторному зверненні клієнта не потрібно знову вводити паспортні дані. При цьому не потрібно турбуватися, що дані пропадуть.
  • Розсилка пропозицій на основі попередніх звернень людини. Плюс листи з гарячими путівками.
  • Якщо потрібно зателефонувати клієнту і обговорити різні деталі, CRM для туризму дозволяє це робити прямо з картки.

В результаті якість обслуговування поліпшується, людина вчасно отримує інформацію. Ви зможете легко працювати з зібраної базою і не втрачати жодного замовлення.

Де краще купити ЦРМ для туризму?

Вибір програмного забезпечення від різних IT-компаній величезний. Але потрібно віддавати перевагу тим, які не тільки продають CRM туризм, а й забезпечують її обслуговування. До того ж у них можна буде замовити доопрацювання.

У чому переваги ITUA:

  • 11 років на ринку;
  • співпраця з різними сферами бізнесу;
  • виконання роботи в поставлені терміни;
  • прийнятна вартість;
  • постійні звіти.

Хочете купити CRM для туризму, щоб підвищити продажі? Як звернутись співробітниками ITUA, і вони підберуть для вас підходящий варіант. Ви укладаєте договір не просто на придбання СРМ для туризму, а на тривалу співпрацю. Відповідайте сучасним тенденціям і не покидайте лідерських позицій в ніші.